abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41171629
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft. Heet die egbert die oudere vent... Vind zijn logica's doorgaans niet erg logisch
Die oude kale. Nee, die zijn niet logisch, nee
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41171635
Hoeveel elektroden krijg je geplakt op zo'n klein hooffie...en heb je geen last van spier bewegingen als artefacten dan?
What the bleep do we know?
pi_41171687
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
epileptische ratten?...vet!!! wat doe jij dan?
Ik heb met software onderzocht of de opbouw van een aanval van tevoren voorspelbaar was. En probeerde te localiseren waar de aanval begon, maar toen was er nog geen MRI . You lucky bastard !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:59:50 #204
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_41171707
Jongens BB begint zo!!

Kunnen we roeland303 uitnodigen om zijn commentaar op de uitzending te geven in De uitzending van vrijdag 25 augustus
pi_41171708
semi he...ja ik hoorde hem wel logische opmerkingen maken.
Ik had zelf zoiets van: als iemand me tijdens bb had verteld dat ik niet zou winnen zou ik eruitgaan. Zo'n joker is idd alleen uitstel,maarwat heb je daaraan...
pi_41171730
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:57 schreef roeland303 het volgende:
Hoeveel elektroden krijg je geplakt op zo'n klein hooffie...en heb je geen last van spier bewegingen als artefacten dan?
We hadden één electrode door de schedel heen op het hersenvlies geplaatst. Daardoor geen artefacten van spieren. (Sorry for the weak of heart, ga maar even de streams volgen....)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:00:57 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41171737
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Jongens BB begint zo!!

Kunnen we roeland303 uitnodigen om zijn commentaar op de uitzending te geven in De uitzending van vrijdag 25 augustus
Of anders op de SCO's

Ahum COS's
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:01:28 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_41171753
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft.
Dat is dan wel een verloren stem....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41171759
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Admins én Site-Admins kunnen net iets verder kijken, denk mailadressen bij registratie. Niet dat ze daar verder iets mee mogen doen, maar het kán wel eens handig zijn, zoals twijfel wegnemen.

De manier van posten... het is echt Roel.
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?
pi_41171769
Roel, als je nu kijkt, zou je er wel weer een weekje in willen zitten? Dat je een gevoel van 'heimwee' hebt?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41171774
jezus egbert overspannen met die opdracht...
pi_41171775
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef roeland303 het volgende:
semi he...ja ik hoorde hem wel logische opmerkingen maken.
Ik had zelf zoiets van: als iemand me tijdens bb had verteld dat ik niet zou winnen zou ik eruitgaan. Zo'n joker is idd alleen uitstel,maarwat heb je daaraan...
Heb ie nu dat stukje al gelezen wat Sanne over je zei dan?
pi_41171794
ja...erg zuf van der
pi_41171798
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef berney het volgende:

[..]

Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?
Hij is ook Site-Admin, die hebben meer rechten dan bijv. een modje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:03:19 #215
6941 APK
Factual, I think.
pi_41171814
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef berney het volgende:

Hij is site admin van de weblog.
Jij kunt toch ook gewoon met jouw account op de weblog posten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41171820
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:02 schreef berney het volgende:

[..]

Heb ie nu dat stukje al gelezen wat Sanne over je zei dan?
Dat was nog niks, er waren zelfs gasten die hem een achterbakse hond noemde...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41171922
mislukte kutpinda, nep psycholoog, door de mand gevallen...bla bla...jaja...eerst een lul want ik ben zogenaamd een player, dan een lul omdat ik verliefd wordt...is nooit goed...boeit ook niet
pi_41171944
vond het wel interessant dat mensen zulke verschillende meningen kunnen hebben over dezelfde persoon...dat geldt voor alle bewoners trouwens
pi_41171982
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:06 schreef roeland303 het volgende:
mislukte kutpinda, nep psycholoog, door de mand gevallen...bla bla...jaja...eerst een lul want ik ben zogenaamd een player, dan een lul omdat ik verliefd wordt...is nooit goed...boeit ook niet
Tja..... Wel leuk dat je toch hier weer op dit forum komt !

Bij veel mensen prik je zo door de bla-bla taal heen, hoor...

Wat kwam er trouwens uit het EEG-onderzoek aan coke verslaafden ?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:10:34 #220
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41172013
Als die Hilde in beeld is zap je automatisch weg.. is dat de Chantal van dit jaar Roel?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_41172019
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:07 schreef roeland303 het volgende:
vond het wel interessant dat mensen zulke verschillende meningen kunnen hebben over dezelfde persoon...dat geldt voor alle bewoners trouwens
Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Daarin zijn we allemaal uniek. Mooie film trouwens, over de quantum mechanica.... What the bleep do we know...!
pi_41172057
Het ging om een validatie van craving vragenlijsten...hoge cravers in vergelijking tot lage cravers vertonen meer selectieve aandacht voor drugsgerelateerde stimuli...Wordt gepubliceerd en ik sta als coauteur vermeld naast de prof....ben er erg blij mee...mijn bachelor thesis is ook gepubliceerd
pi_41172092
hilde chantal?...nee... hilde is best ok denk ik...groep is alleen een beetje jong voor haar...komt ze niet uitde verf
pi_41172126
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef roeland303 het volgende:
Het ging om een validatie van craving vragenlijsten...hoge cravers in vergelijking tot lage cravers vertonen meer selectieve aandacht voor drugsgerelateerde stimuli...Wordt gepubliceerd en ik sta als coauteur vermeld naast de prof....ben er erg blij mee...mijn bachelor thesis is ook gepubliceerd
Sounds good ! Is een craver met een coper te vergelijken (fight/flight versus conservation/withdrawal?)

Ja, een publicatie is zeker iets om trots op te zijn ! Maar, als je gaat promoveren, zullen er nog vele volgen, toch ? Wellicht in Nature ?
pi_41172135
absoluut! super vet! die kerel met die baard..die sceptische wetenschapper volg ik al langer...ben soort fan van hem...Hij looft ook 5000000 dollar uit voor degene die hem een wonder kan laten zien...zegt tie...en hoor jij iemand op de deur kloppen...echtcolle gast
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Daarin zijn we allemaal uniek. Mooie film trouwens, over de quantum mechanica.... What the bleep do we know...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')