quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft. Heet die egbert die oudere vent... Vind zijn logica's doorgaans niet erg logisch
Ik heb met software onderzocht of de opbouw van een aanval van tevoren voorspelbaar was. En probeerde te localiseren waar de aanval begon, maar toen was er nog geen MRI . You lucky bastard !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
epileptische ratten?...vet!!! wat doe jij dan?
We hadden één electrode door de schedel heen op het hersenvlies geplaatst. Daardoor geen artefacten van spieren. (Sorry for the weak of heart, ga maar even de streams volgen....)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:57 schreef roeland303 het volgende:
Hoeveel elektroden krijg je geplakt op zo'n klein hooffie...en heb je geen last van spier bewegingen als artefacten dan?
Of anders op de SCO'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Jongens BB begint zo!!
Kunnen we roeland303 uitnodigen om zijn commentaar op de uitzending te geven in De uitzending van vrijdag 25 augustus
Dat is dan wel een verloren stem....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft.
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Admins én Site-Admins kunnen net iets verder kijken, denk mailadressen bij registratie. Niet dat ze daar verder iets mee mogen doen, maar het kán wel eens handig zijn, zoals twijfel wegnemen.
De manier van posten... het is echt Roel.![]()
Heb ie nu dat stukje al gelezen wat Sanne over je zei dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef roeland303 het volgende:
semi he...ja ik hoorde hem wel logische opmerkingen maken.
Ik had zelf zoiets van: als iemand me tijdens bb had verteld dat ik niet zou winnen zou ik eruitgaan. Zo'n joker is idd alleen uitstel,maarwat heb je daaraan...
Hij is ook Site-Admin, die hebben meer rechten dan bijv. een modje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef berney het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?
Hij is site admin van de weblog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef berney het volgende:
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?
Dat was nog niks, er waren zelfs gasten die hem een achterbakse hond noemde...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:02 schreef berney het volgende:
[..]
Heb ie nu dat stukje al gelezen wat Sanne over je zei dan?
Tja..... Wel leuk dat je toch hier weer op dit forum komt !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:06 schreef roeland303 het volgende:
mislukte kutpinda, nep psycholoog, door de mand gevallen...bla bla...jaja...eerst een lul want ik ben zogenaamd een player, dan een lul omdat ik verliefd wordt...is nooit goed...boeit ook niet
Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Daarin zijn we allemaal uniek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:07 schreef roeland303 het volgende:
vond het wel interessant dat mensen zulke verschillende meningen kunnen hebben over dezelfde persoon...dat geldt voor alle bewoners trouwens
Sounds good ! Is een craver met een coper te vergelijken (fight/flight versus conservation/withdrawal?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef roeland303 het volgende:
Het ging om een validatie van craving vragenlijsten...hoge cravers in vergelijking tot lage cravers vertonen meer selectieve aandacht voor drugsgerelateerde stimuli...Wordt gepubliceerd en ik sta als coauteur vermeld naast de prof....ben er erg blij mee...mijn bachelor thesis is ook gepubliceerd
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Daarin zijn we allemaal uniek.Mooie film trouwens, over de quantum mechanica.... What the bleep do we know...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |