Is dit Roel van BB5?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:15 schreef roeland303 het volgende:
iemand zou dat stukje van dat wijf van fok toch opzoeken...wat zegt ze dan over mij?
Welnee....ik vind je kek gaaf man....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef roeland303 het volgende:
hey jappie...nog steeds anti roel?
JaHAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
Hee, het weekend is begonnen... ____________//quote:En zo hyper en chaotisch om 30 keer te posten in een half uur?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef roeland303 het volgende:
...ze liep met haar staart tussen die bolle te korte poten van der...dus moet ze hier niet tof gaan lopen doen...
Zullen we dat Roel en Sanne even zélf laten uitvechten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welnee....ik vind je kek gaaf man......daarom verbaasd het me ook zo dat je je nu probeert te verschonen van een keer met je bek vol tanden te hebben gestaan...live with it like a man zou ik zeggen...chill [afbeelding]
dat wilde ik ook zeggen ,teminste zoiets,roel lijk me niet het type zo maar hier en daar dingen te brullen en het woord wijf vaak te noemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dit Roel van BB5?
Onmogelijk.
Zou die zulk banaal taalgebruik hebben om telkens "wijf" te zeggen?
En zo hyper en chaotisch om 30 keer te posten in een half uur?
![]()
Dat niet, maar wel opnames gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb ze twee keer op Lowlands gezienWas jij er ook?
goed Roeland, jij komt als deMachinist terug. als ultieme bewijs dat jij de echte Roel bent en ik zoek die post over jou op.quote:
Blijf dan lekker weg verder, want je wil toch zeker niet genept worden door zo'n kloon? Doei.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat wilde ik ook zeggen ,teminste zoiets,roel lijk me niet het type zo maar hier en daar dingen te brullen en het woord wijf vaak te noemen
Hij is natuurlijk zijn wachtwoord vergeten, anders had ie niet helemaal een profiel gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef berney het volgende:
[..]
goed Roeland, jij komt als deMachinist terug. als ultieme bewijs dat jij de echte Roel bent en ik zoek die post over jou op.
Deal?
Die post heb ik al lang geplaatst, scheel varken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef berney het volgende:
[..]
goed Roeland, jij komt als deMachinist terug. als ultieme bewijs dat jij de echte Roel bent en ik zoek die post over jou op.
Deal?
Omdat bij de opties een passwordmailer is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk zijn wachtwoord vergeten, anders had ie niet helemaal een profiel gemaakt
Hoe kan je zoiets nou vragen![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post heb ik al lang geplaatst, scheel varken.![]()
Ben jij scheel ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef berney het volgende:
[..]
Deal?
Chill.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post heb ik al lang geplaatst, scheel varken.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg verder, want je wil toch zeker niet genept worden door zo'n kloon? Doei.
"Sukkel"quote:
Leg uit... Ik ben geen kloon van scanman hoor...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Suikeroom het volgende:
LS waar komt jouw fascinatie voor kleine piemels vandaan? je hebt vast een mapje op je computer waar plaatjes te zien zijn van BB bewoners met klenere penissen dan jij.. helaas kwam je in 6 jaar niet verder dan Roeland en Marcel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |