Hoe danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel is.
Dat konden toch alleen forum admins en adminsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef rickmans het volgende:
[..]
daar heb ik mijn methodes voor.
roel zelf zou daar namelijk nooit over liegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef berney het volgende:
[..]
Wel fijn dat we nu zeker weten dat het de echte roel is..
Heb je Dido inmiddels ook aan de dope gekregen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:37 schreef roeland303 het volgende:
heb je het tegen mij...ben aardig stoned nu ja...weekend is begonnen
Jij begon over die dikke bokkepoten van Sanne.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef roeland303 het volgende:
kunnen we niet een serieuzere topic beginnen, waar men niet elkaar zit af te zeiken heel de tijd, maar bb wat filosofischer bekijken...?
Ooow wat zal Sanne weer blij met je zijn straks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begon over die dikke bokkepoten van Sanne.![]()
CWtje,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef CartWOman het volgende:
Whehehe, die Roeland.![]()
Sanne is trouwens een leuk wijf, zou jij ook vinden als jullie geen valse start hadden gehad.
Berney
Als ik die post van rickmans zie, haal ik daaruit dat ze Roel gemailed hebben en dat hij heeft bevestigd dat hij het is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:35 schreef roeland303 het volgende:
Hoe weten jullie dat eigenlijk zeker?
Waar doe je onderzoek naar ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef roeland303 het volgende:
hahaha...
Ik heb mijn facultaire promotie plaats gekregen..ik doe nu fulltime onderzoek voor de erasmus universiteit...gaat echt super
Toe maar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef roeland303 het volgende:
hahaha...
Ik heb mijn facultaire promotie plaats gekregen..ik doe nu fulltime onderzoek voor de erasmus universiteit...gaat echt super
Dat zou anders na 5 posts op slot zijn gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
LOL.... van de orginele intentie van dit topic is weinig meer over
wat is je favoriete kleur? dat kan niemand anders wetuhquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:45 schreef roeland303 het volgende:
niemand heeft mij gemailed... tja wat kan ik zeggen, dat jullie weten dat ik het ben...vraag anders iets?..waarvan je denkt dat alleen ik het weet...
Ik ga het morgen ff lezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef roeland303 het volgende:
We doen hersentechnisch onderzoek naar sociale interacties, voornamelijk voor sales en accountmanagement. Gisteren was er een stuk over mijn onderzoek geplaatst in het financieel dagblad... het heet verkopen moet in je genen zitten
Hé , interessant, is dat ook electronisch beschikbaar... ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef roeland303 het volgende:
We doen hersentechnisch onderzoek naar sociale interacties, voornamelijk voor sales en accountmanagement. Gisteren was er een stuk over mijn onderzoek geplaatst in het financieel dagblad... het heet verkopen moet in je genen zitten
Ja, sukkels, maar wellicht gegrepen door "greed" Egbert heeft gezegd dat ie toch wel wint, dus dat het een kleine investering was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:50 schreef roeland303 het volgende:
wat vinden jullie nou van die bedragen die ze uitgegeven hebben aan die doeloze jokers?
Grote klasse...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:50 schreef roeland303 het volgende:
wat vinden jullie nou van die bedragen die ze uitgegeven hebben aan die doeloze jokers?
Ik denk dat we het zullen merken bij de eerste nominaties....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef roeland303 het volgende:
Bij ons waren ze woedend nadat we volledig verrot, heb nog steeds last van mijn knieen, van die kut fiets af donder...en hier geven ze zo even 50000 uit....
niemand heeft het erover..verbaasd me
BB heeft ze ook wel zitten pushenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, sukkels, maar wellicht gegrepen door "greed" Egbert heeft gezegd dat ie toch wel wint, dus dat het een kleine investering was.
Je hebt mij overtuigd ! Leuk onderzoek, Roel !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef roeland303 het volgende:
Mijn afstudeer project heb ik met EEG gedaan...naar zware coke verslaving, dat wordt ook gepubliceerd. Nu gaan we samen werken met neurowetenschappen van de erasmus...met fMRI!!!!! wat mij betreft de heilige graal machine...heerlijk
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft. Heet die egbert die oudere vent... Vind zijn logica's doorgaans niet erg logisch
Ik heb met software onderzocht of de opbouw van een aanval van tevoren voorspelbaar was. En probeerde te localiseren waar de aanval begon, maar toen was er nog geen MRI . You lucky bastard !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
epileptische ratten?...vet!!! wat doe jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |