Ah, fijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel is.
Goed idee, vraag het hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef oYo het volgende:
Roel zou een goede toevoeging zijn op de blog met zijn manier van de feiten omschrijven.
Hij mag wat mij betreft wel zo nu en dan zijn ongezoute mening geven in een stuk
Hoe danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel is.
Dat konden toch alleen forum admins en adminsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef rickmans het volgende:
[..]
daar heb ik mijn methodes voor.
roel zelf zou daar namelijk nooit over liegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef berney het volgende:
[..]
Wel fijn dat we nu zeker weten dat het de echte roel is..
Heb je Dido inmiddels ook aan de dope gekregen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:37 schreef roeland303 het volgende:
heb je het tegen mij...ben aardig stoned nu ja...weekend is begonnen
Jij begon over die dikke bokkepoten van Sanne.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef roeland303 het volgende:
kunnen we niet een serieuzere topic beginnen, waar men niet elkaar zit af te zeiken heel de tijd, maar bb wat filosofischer bekijken...?
Ooow wat zal Sanne weer blij met je zijn straks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begon over die dikke bokkepoten van Sanne.![]()
CWtje,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef CartWOman het volgende:
Whehehe, die Roeland.![]()
Sanne is trouwens een leuk wijf, zou jij ook vinden als jullie geen valse start hadden gehad.
Berney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |