...en vlucht in een relatie met Rob.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja die Ingrid was zo labiel als ik weet niet wat..![]()
Duurt nog wel ff ben ik bang...tijd zat om nog ff wat popcornsmilies etcetera in elkaar te draaien.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Suikeroom het volgende:
als ie het topic kan vinden.. volgens mij klikt ie gewoon of the done op een topic en post daar 7 pagina's lang in![]()
Dat was toch een grapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:00 schreef Dr_Greene het volgende:
...en vlucht in een relatie met Rob.
Ik vind Blunted Exostyle wel een dope track van hem... alleen is die mix nogal zachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe gaat het met je muziek trouwens ? Of heb je daar te weinig tijd voor ?
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.quote:
Ik zag de foto's van de kickoff. Ze zaten te zoenen.... Schijnt toch wat serieuzer te zijn....quote:
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Ik had een linkje gezet in het vorige topic (in blauw) maar... boeie ..... Leuk dat je er weer bent !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Dat hoort bij een grap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
OP...is dat fok taal ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
Ik zal eens kijken of ik een foto vinden kan....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
Is al aangevraagd in de FBquote:
GVD.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Staan ook ergens plaatjes van iemand die er was en foto's met mobiel heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |