...en vlucht in een relatie met Rob.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja die Ingrid was zo labiel als ik weet niet wat..![]()
Duurt nog wel ff ben ik bang...tijd zat om nog ff wat popcornsmilies etcetera in elkaar te draaien.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Suikeroom het volgende:
als ie het topic kan vinden.. volgens mij klikt ie gewoon of the done op een topic en post daar 7 pagina's lang in![]()
Dat was toch een grapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:00 schreef Dr_Greene het volgende:
...en vlucht in een relatie met Rob.
Ik vind Blunted Exostyle wel een dope track van hem... alleen is die mix nogal zachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe gaat het met je muziek trouwens ? Of heb je daar te weinig tijd voor ?
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.quote:
Ik zag de foto's van de kickoff. Ze zaten te zoenen.... Schijnt toch wat serieuzer te zijn....quote:
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Ik had een linkje gezet in het vorige topic (in blauw) maar... boeie ..... Leuk dat je er weer bent !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Dat hoort bij een grap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
OP...is dat fok taal ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
Ik zal eens kijken of ik een foto vinden kan....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
Is al aangevraagd in de FBquote:
GVD.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Staan ook ergens plaatjes van iemand die er was en foto's met mobiel heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
FB = Feed Back. De moderatoren kunnen topics sluiten en bijv. typfouten herstellen... Zij lezen daarin wat ze moeten doen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is al aangevraagd in de FBExcuus
Terug die orginele TT.quote:
Ok, ik zal de aanvraag intrekken. Hoort wel bij het moment....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
Goed gelukt dan,
[afbeelding]
Ik geloofde het...
Heel juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
FB = Feed Back. De moderatoren kunnen topics sluiten en bijv. typfouten herstellen... Zij lezen daarin wat ze moeten doen....
Jullie waren al geruime tijd aan het werk.... Menno wilde zich wel erg profileren....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef roeland303 het volgende:
die bitch move van joost was aardig bont ja....jullie zagen toch dat gesprek op tv, dat joost ontkende?
Zonder effect.... Voelde jij scrupules, dat hij op een zeker moment buitengesloten werd ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef roeland303 het volgende:
Wij hadden allemaal zoiets van, gaat menno in zijn eentje de camera aandacht trekken...
Click here to watch BB-Candyshopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef roeland303 het volgende:
scrupules...waz da?
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Joost daar zelf nog iets over gezegd of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |