Juist jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar goed...het is niet aan mij om te bepalen wat de "drie wijzen uit het oosten" daar verder mee doen.![]()
donequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
mag Heb ik weer # 2 (filosoferen over BB) veranderd worden in filosoferen ? Thanks!
Mag het weer 'filosoforen' heten, net zoals ooit de 'Servival' een mooie reeks werd?quote:
Done en meteen maar ff de bezem erbij gepaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef Mike1964 het volgende:
Mag Scannerman tietuhh veranderd worden in SCANMAN!!! TIETUH!!! #3 ?
Lijkt me wat duidelijker
En bedankt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Done en meteen maar ff de bezem erbij gepakt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Excuses, Flugeltje, mag filosoforen weer terugkomen? Past beter bij de discussie. (Alvast bedankt voor de moeite !)
donequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand mijn mailadres even uit de quote verwijderen??
Heb ik weer # 2 (filosoforen over BB)
Thanks,quote:
Dus het moet rustiek en kwalitatief ver onder de maat blijven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Jappie het volgende:
Okay...ik heb er zelf ook aan meegedaan in een poging om het Fake-picture topic weer een beetje op niveau te krijgen, maar kan een modje daar ff wat verandering in brengen...al die posts met tekst verstoren het rustieke beeld aldaar.
Nee absoluut niet...de kwaliteit moet omhoog....niet langer terugvallen op de algemene banaliteiten die je altijd wel kunt maken maar ingaan op de actualiteit in het huis...goed om je heen kijken wat er gebeurd...wie wat gezegd heeft en waar het je aan doet denken......dan heb je iig de basis voor een leuke fake; de kwaliteit is slechts een kwestie van oefenen en vaak doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dus het moet rustiek en kwalitatief ver onder de maat blijven?
Commentaren op de fakes #1quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef Jappie het volgende:
Nee absoluut niet...de kwaliteit moet omhoog....niet langer terugvallen op de algemene banaliteiten die je altijd wel kunt maken maar ingaan op de actualiteit in het huis...goed om je heen kijken wat er gebeurd...wie wat gezegd heeft en waar het je aan doet denken......dan heb je iig de basis voor een leuke fake; de kwaliteit is slechts een kwestie van oefenen en vaak doen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:59 schreef Gert het volgende:
Caro heeft een verzoekje aan de modjes.
Ah toé dan!!!quote:
Nee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |