quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:18 schreef Scope het volgende:
Trusten mensen!
Ik heb Tijn horen zeggen dat hij niet veel kan drinken en anders alles uit gaat kotsen om de avond te overleven. Daar hoef je dus niks van te verw8en.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het misschien aan het 'setjes' idee dat een avond als deze ook niet echt uit de verf komt? Milica en Marcia zullen zich zeker inhouden... en misschien de rest ook wel (op de 3 solo BB'ers na natuurlijk).
hehe ooow wat zijn we toch ergquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:18 schreef Canisfire het volgende:
Hopelijk gaat dat liedje op ruzie uitlopen.
Dat zal zeker een rol spelen. Maar ze zitten er nog niet zo idioot lang in en zo veel drank circuleert er nu toch nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het misschien aan het 'setjes' idee dat een avond als deze ook niet echt uit de verf komt? Milica en Marcia zullen zich zeker inhouden... en misschien de rest ook wel (op de 3 solo BB'ers na natuurlijk).
Er is wel genoeg drank, maar deze groep drinkt met mate zegmaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zal zeker een rol spelen. Maar ze zitten er nog niet zo idioot lang in en zo veel drank circuleert er nu toch niet![]()
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef poohy het volgende:
Denk dat Hilde nog het meest 'aangeschoten' zal worden![]()
Nee joh, Dido had een schelle stem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
ik weet niet of het al eens gezegd is, maar als je alleen luistert naar de stem, heeft marlies eenzelfde stem als dido![]()
Ik las "dildo".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
ik weet niet of het al eens gezegd is, maar als je alleen luistert naar de stem, heeft marlies eenzelfde stem als dido![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef intoyou het volgende:
iedereen is wel in een keer luidruchtiger.. met name etienne, maarja dat kan misschien komen omdat ik het meest op hem let.
die van dido zeurde ook meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, Dido had een schelle stem.
Als Marlies rustig praat, heeft ze een hele fijne, geruststellende stem.![]()
hehe tja dan wordt het tijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik las "dildo".
Gut ik moet naar m'n nest geloof ik.
Dat kun je ook op 2 manieren uitleggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik las "dildo".
Gut ik moet naar m'n nest geloof ik.
Dido had ook een scheve kut als ik die naaktfoto zo eens bekijk. Al heb ik geen verstand van vrouwen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, Dido had een schelle stem.
Als Marlies rustig praat, heeft ze een hele fijne, geruststellende stem.![]()
Daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je ook op 2 manieren uitleggen
Als ze (dido) rustig praatte dan hoor ik de overeenkomstenquote:
Dat was speciaal voor linksdragende heren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dido had ook een scheve kut als ik die naaktfoto zo eens bekijk. Al heb ik geen verstand van vrouwen...
Die relatie is al over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf dit het ideale stel vinden, maar waarom komt dat er totaal niet uit???
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408238.jpg]afbeelding][/URL]
Omdat Jeroen oersaai is. Of homo. Anders maakte hij wel een move.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf dit het ideale stel vinden, maar waarom komt dat er totaal niet uit???
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408238.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Ben ik te laat??![]()
Moet ik 2 topics teruglezen??![]()
Volgens zijn vrienden anders alles behalve. Ik denk dat degroep voor hem te groot is ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Omdat Jeroen oersaai is. Of homo. Anders maakte hij wel een move.
Gelukkig.quote:
Stream 1 is badkamer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig.
Is er nog een stream aan te bevelen voor op de achtergrond tot de hel losbreekt?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef the_fucker het volgende:
Zou er nog een neukpartij in zitten vanavond?
wat dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn en Semic in bad met Micheline. Ik herinner me nog wat Tijn gisteren zei over Micheline.
Dan zou ik een filmpje opzetten, want hier breekt niets los... hooguit de vibrator van Janinequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig.
Is er nog een stream aan te bevelen voor op de achtergrond tot de hel losbreekt?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef intoyou het volgende:
[..]
jadas tussen mij en etienne
![]()
nee zonder gekheid, vind hem de leukste in BB, dus vandaar.
Wil Marlies wel recht in de camera kijken!! Dank u.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
En nog maar eentje van Marlies, om 't af te leren![]()
[afbeelding]
Subje??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef poohy het volgende:
Ja, ik heb er geboeid naar zitten kijken![]()
(naar Rik)
Dat Micheline de enige in het huis is waar hij wel verliefd op kon worden.quote:
Tijn heeft wel heel erg een zwak voor Micheline.quote:
Ik hou niet van horrorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Dan zou ik een filmpje opzetten, want hier breekt niets los... hooguit de vibrator van Janine
Ik begrijp dat helemaal niet, dus zeg jij het maarquote:
Je hoeft voor mij niet te stoppen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
En nog maar eentje van Marlies, om 't af te leren![]()
[afbeelding]
Moet ie effe wachten tot die ouwe van 'r pleite is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft wel heel erg een zwak voor Micheline.
Ander keertje weerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niet te stoppen hoor
en dan nog niet denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ie effe wachten tot die ouwe van 'r pleite is.![]()
Je bent sowieso al een masochist als je vrijwillig naar die vale bonenstaak gaat zitten kijken.quote:
Je moet er helemaal niet aan denken wat die allemaal nog meer zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef ThaSandman het volgende:
Die cameramannen hebben toch wel goed uitzicht aan de 2e stream te zien.
Verschilt het zoveel met Dido danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent sowieso al een masochist als je vrijwillig naar die vale bonenstaak gaat zitten kijken.![]()
Kansloos is heel positief volgens Egbert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:35 schreef eborn het volgende:
Hoe vaak heeft men het nou al over het woord kansloos gehad?
Dat is nou kansloos...
Die ouwe is de pa van marcha en niet van micheline < die is met semih.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ie effe wachten tot die ouwe van 'r pleite is.![]()
In West-Friesland inderdaad. En dat klopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:35 schreef ruby het volgende:
Egbert heeft een shirt met "kansloos". Hij gebruikt dat woord altijd. Het is een positief woord zegt ie.
ik dacht dat je iets wilde zeggen, maar eigenlijk toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat helemaal niet, dus zeg jij het maar![]()
Nou, neem jij Rik dan maar dan neem ik Dido wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verschilt het zoveel met Dido dan
En dat je er niets over mag zeggen, wat je weet van vorige BB's. Dat was gisternacht tussen Etiënne en Marcel wel duidelijk. In dat gesprek verpraatten ze zich ook en de ene corrigeerde de andere, dat ze niets mochten zeggen daarover.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik vond Egbert in het begin wel een relaxte indruk maken, maar misschien is het wel gewoon een beetje een ouwe drammer. Hij blijft ook maar zaniken over dat kutlied.
Maar ja, hij heeft wel alle 5 de eerdere BB's gezien, dat lijkt me dan wel zeer apart, om ineens zelf in dat huis te zitten..
Nah, een lekker lang dun wijf is best lekker hoor. Maar alleen bij haar zie ik steeds die neus. Dan droom ik over lidtekens op mijn rug en zo...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent sowieso al een masochist als je vrijwillig naar die vale bonenstaak gaat zitten kijken.![]()
M.a.w: de ouwe lijken eruit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Marcia en Egbert weer bij elkaar. Ik denk dat ik als eerste hoop dat Egbert eruit vliegt... en daarna mag Hilde terug naar haar 2 of 3 sexvriendjes.
Wat is dat nou voor rare censuur?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dat je er niets over mag zeggen, wat je weet van vorige BB's. Dat was gisternacht tussen Etiënne en Marcel wel duidelijk. In dat gesprek verpraatten ze zich ook en de ene corrigeerde de andere, dat ze niets mochten zeggen daarover.
Ehm.. dan lees ik even terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, neem jij Rik dan maar dan neem ik Dido wel.![]()
Ghe ghequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef ThaSandman het volgende:
Eggbert vind alles geweldig. Zou die al eens van Fok gehoord hebben?
O shit ja. Zo verwarrend nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Die ouwe is de pa van marcha en niet van micheline < die is met semih.
Vroeg ik me ook al af..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Slaat Lies nou op Marlies of Milica?
Pff voor mij ook. er zitten zoveel M's in dat huis.quote:
Op Milica.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
miliciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Volgens mij Milica iig door Janine.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik verstond "Milies"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Ze zeggen steeds 'Milies', dus is wel duidelijk. Die twee zijn compleet gestoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Thnx. Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds 'Milies', dus is wel duidelijk. Die twee zijn compleet gestoord.
Waarom zouden zij in vredesnaam op Milicia stemmen en niet een van de vele andere keuzes die ze volgens mij kunnen maken (en veel meer voor de hand liggen).quote:
hehe ff knuffelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef eborn het volgende:
Het BB woord is weer gevallen: maatjes!
En nog eentje: knuffelen!
Maar wat hij zei over Milica isd puer jaloesie. Om zijn eigen dochter te beschermen, omdat Milica beter in de groep ligt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Egbert gaat dus Etienne nomineren.
Niks mis meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Tijn doet het weer goed bij iedereen volgens mij. Zijn politiek correcte praatjes en opmerkingen hebben gewerkt. Ik ben zo bang dat dat de nieuwe Joost gaat worden en dus de winnaar![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar wat hij zei over Milica is pure jaloesie. Om zijn eigen dochter te beschermen, omdat Milica beter in de groep ligt.
Neee alsjeblieftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Tijn doet het weer goed bij iedereen volgens mij. Zijn politiek correcte praatjes en opmerkingen hebben gewerkt. Ik ben zo bang dat dat de nieuwe Joost gaat worden en dus de winnaar![]()
Nee, dat begrijp ik dus ook nog niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij in vredesnaam op Milicia stemmen en niet een van de vele andere keuzes die ze volgens mij kunnen maken (en veel meer voor de hand liggen).
Vorig jaar had de josti-band voorkeursstemmen volgens mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Neee alsjeblieft![]()
Maarja dat d8 ik vorig jaar ook![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik weet niet maar ik vertrouw vader en dochter niet helemaal,vermoed dat deze een heel doordacht spel gaan spelen
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Waar is de rechter hand van semih..............![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408241.jpg]afbeelding][/URL]
Egbert is heel doortrapt een spelletje aan het spelen, van Marcia weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik weet niet maar ik vertrouw vader en dochter niet helemaal,vermoed dat deze een heel doordacht spel gaan spelen
Het gaat echt over Milies... dus Milica... ze hebben het nu ook over dat Milica zo zwak was (in hun ogen) tijdens de weekopdracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij willen ze op Marlies stemmen...al eerder een opmerking over Lies gehoord ze vonden haar gevaarlijk (joker?)
en Etienne
Janine staat 3de op hun lijst.
Ja, er mag gewoon over gesproken worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef eborn het volgende:
Mag het praten over nominaties nou eigenlijk wel of niet met je 'maatje'?
Ze kan Janine toch ook gewoon niet leuk vinden. Janine ís ook niet leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze hadden wel gelijkdat milica meer afstand neemt van Janine omdat Janine minder goed in de groep ligt.
Dat vind ik wel minder aan Milica..
Nee, ik vind ze niet leuk meer. Ze zijn echt heel erg berekenend bezig en ik vind hun motivaties ook heel twijfelachtig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]? ze heeft teveel kleren aan vandaar de
?
Ieder jaar hetzelfde. Je moet niet te mooi zijn in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Coraatje het volgende:
milica val wel erg vaak he in de stem gedachten
Hij doet wel heel erg zijn best. Volgens mij issie homoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Wishjuh het volgende:
Die E10 kan echt niet van de vrouwen afblijven... zie hoe ie de rug van Milica streelt... player..
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Wishjuh het volgende:
Die E10 kan echt niet van de vrouwen afblijven... zie hoe ie de rug van Milica streelt... player..
Krijgen we dat weer?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.
dat gevoel heb ik ook een beetje,kan nou niet zeggen dat milica niet aanwezig is ,dat gevoel heb ik eerder bij marciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder jaar hetzelfde. Je moet niet te mooi zijn in het huis.
Klonk echt nep!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
oh mijn god
"Ik moet echt eerlijk zeggen, ik ken geen aardigere mensen..."
fuck you e10 met je kut politiek correcte antwoord.
Ze heeft teveel naar Dido gekeken. Die was vorig jaar lekker op dreef met Roel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooit
zeg nooit nooit, hij heeft heus wel wat meer in z'n mars, wacht maar af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooit
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
behangen met goedkope kermissieraden..dus..laat maar.
E10 probeert ook politiek correct over te komen, wat mij betreft met weinig overtuigingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef rubstar het volgende:
ahh die E10 zit ook een partij te bruinwerken.. je weet ook dat ie homos het liefst in elkaar probeert te beuken.. dat niemand daar doorheen prikt..
Idd, stuur die kapper van het huis maar op hem afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Kort haar staat Rik veel beter trouwens.
Nu nog wel ja. Janine werd ook door Egbert als eerste genoemd volgens mij. Maar Milica zal daarna wel aan de beurt zijn. En wat Tijn betreft: ik hoop dat je gelijk hebt. Jeroen is heel onzichtbaar, maar die gun ik het 100x liever dan Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
Onoprechte vleierij houdt nooit stand. Etienne valt echt wel door de mand binnenkort.
Waarom Milica ineens op de schopstoel lijkt te zitten, is me onduidelijk.
Het lijkt me toch dat Janine flink wat stemmen gaat krijgen, met d'r kapsones.
Tijn is lang niet naturel genoeg om te winnen.
Ik zou dan eerder op Jeroen gokken.
Meestal is het nieuwtje er ook snel vanafquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed, zoals e10 denken veel mensen. Toen ik het op mijn werk vertelde werd als eerste gevraagd ben jij het mannetje of vrouwtje. Nou uitgelegd dat het zo niet werk.
en "deed het pijn?" ...lol.."nee dat nog nooit gedaan" . maar hoe heb je dan seks? uh..tja..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:59 schreef the_fucker het volgende:
Even een vraagje: hoe kom ik aan dat mozaiek met alle vier de streams tegelijk?
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:59 schreef the_fucker het volgende:
Even een vraagje: hoe kom ik aan dat mozaiek met alle vier de streams tegelijk?
Jeroen en Marcel vind ik erg stil...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef rubstar het volgende:
Nou.. semtex en ze vriendin zijn ook een partij om in de gaten te houden, die hebben het spel wel door.. ik zie Jeroen ook wel als een winnaar..
Super!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Ze stonden vanmiddag met z'n allen voor de deur omdat ze de tuin in wilden. Dus nee, niet opgegeven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef eborn het volgende:
Semi-offtopic: er is toch nog geen tuin-melding vanuit BB gekomen naar de bewoners toe? Hoe denken die er nu over? Hebben ze de gedachte dat er een tuin is al opgegeven?
Jeroen en Marcel, dat wordt nog wat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jeroen en Marcel vind ik erg stil...
Ik vond Rik erg grappig en goed objectief maar bij mij wisselt wie ik leuk vind. Vind veel mensen nog wel leuk, zelfs Janine als ze niet gek doet, haar sexgesprek met Marlica was geweldig.
Denk dat ik Marlies het leukste vind tot nu toe.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben benieuwd wanneer e10 gaat zeggen dat hij racist is:D
Hmjah ik vind Jeroen zo onopvallend... meer op de achtergrond de hele tijd... ik kan nu nog geen winnaar aanwijzen eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
Onoprechte vleierij houdt nooit stand. Etienne valt echt wel door de mand binnenkort.
Waarom Milica ineens op de schopstoel lijkt te zitten, is me onduidelijk.
Het lijkt me toch dat Janine flink wat stemmen gaat krijgen, met d'r kapsones.
Tijn is lang niet naturel genoeg om te winnen.
Ik zou dan eerder op Jeroen gokken.
Volgens mij weet iedereen wel hoe het werkt (behalve de zusjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn vind ik een beetje valsig...beetje doortrapt,. hij doet naief, maar weet echt wel hoe het werkt.
Nou, je weet niet met wat voor mensen hij normaal omgaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
oh mijn god
"Ik moet echt eerlijk zeggen, ik ken geen aardigere mensen..."
fuck you e10 met je kut politiek correcte antwoord.
Tijn is de grootste gladjakker in deze groep. Gelul over normen en waarden en meer van dat soort onzin, maar af en toe gooit hij er one-liners uit waar de honden geen brood van lusten. Dan valt ie even uit zijn rol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn vind ik een beetje valsig...beetje doortrapt,. hij doet naief, maar weet echt wel hoe het werkt.
Ok, goed om te wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze stonden vanmiddag met z'n allen voor de deur omdat ze de tuin in wilden. Dus nee, niet opgegeven.
idd... alleen zijn muziek keuze is positief wat mij betreft! Hardcore rulez!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit plaatje is overigens goed voor dit topic, want zo kan je zien hoe die E10 in het echt is.. en dat is dus typisch zo'n vervelend mannetje.. ze cu2 profiel is trouwens echt k3wl![]()
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Hmjah ik vind Jeroen zo onopvallend... meer op de achtergrond de hele tijd... ik kan nu nog geen winnaar aanwijzen eigenlijk...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, je weet niet met wat voor mensen hij normaal omgaat
Met Tijn kunnen we wel nog plezier beleven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn is de grootste gladjakker in deze groep. Gelul over normen en waarden en meer van dat soort onzin, maar af en toe gooit hij er one-liners uit waar de honden geen brood van lusten. Dan valt ie even uit zijn rol.
Yep, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat homo's gezelliger zijn dan de hitlerjugend, dus e10 had wel gelijk
Hoezo mag dat niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze bespreken de nominaties met elkaar, dit mag neit volgens mij, alleen met je koppeltje.
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit plaatje is overigens goed voor dit topic, want zo kan je zien hoe die E10 in het echt is.. en dat is dus typisch zo'n vervelend mannetje.. ze cu2 profiel is trouwens echt k3wl![]()
idd Joost heb ik heel BB5 niet gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.
als hij niet zo beoordeeld wil worden moet ie niet in het huis gaan zitten, en niet zo'n profiel op i-net zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.
Dacht dat je ging slapen??? Net zo eerlijk als E10 dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.
Minst spraakmakende dan, mierenneukerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
idd Joost heb ik heel BB5 niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef eborn het volgende:
Ik krijg bij Marcel toch elke keer associaties met Prison Break, hij lijjkt wel een beetje op 1 van de hoofdrolspelers
Zo te lezen ben jij een bekende van hem. Als hij niet zo is, waarom zet hij het dan op z'n site ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Kansloos figuur (en niet positief bedoeld)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik durf wel te zeggen dat homo's gezelliger zijn dan de hitlerjugend, dus e10 had wel gelijk
Ik als ex-gabber (10 jaar geleden) weet precies hoe het er aan toegaat in dat wereldje en het meeste wat hier staat klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Vond je Joost niet opvallend?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.
ennuh?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef eborn het volgende:
Ik krijg bij Marcel toch elke keer associaties met Prison Break, hij lijjkt wel een beetje op 1 van de hoofdrolspelers
Je verdedigt hem nogal krampachtig vandaag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
marcia is niet onopvallend ,want ze komt bij niemand voor in de nominaties,en meestal is de eerste nominatie eronde degene met wie ze niks hebben of nog niet kennenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan weet je ook dat het een fase kan zijn en het meestal wel weer 'goed' komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef ThaSandman het volgende:
Ik als ex-gabber (10 jaar geleden) weet precies hoe het er aan toegaat in dat wereldje en het meeste wat hier staat klopt wel een beetje.
Ehh wil echt geen mierenneuker zijn en ook geen betweter, maar Joost was echt wel spraakmakend. Dan had Rikkert BB5 moeten winnen. Hulde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Minst spraakmakende dan, mierenneuker![]()
Had je het over mij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Kansloos figuur (en niet positief bedoeld)![]()
Het meest komische, en tegelijk ook tragische, aan het hele verhaal is dat E10 zélf door de nazi's zou zijn afgevoerd omdat hij een pinda is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Joost en niet opvallend, iets klopt hier niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
als hij echt eerlijk zou zijn dan zou hij dat in het huis ook wel zeggen ,ik heb niks tegen e10 verder ofzo hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Nou je het zegt, hij heeft er iets van weg jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Peter Stormare (John Abruzzi). Je moet er alleen even een baard bij denken
Okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry ik heb 1, 5 fles wijn op
Niet mee eens. Ik denk toch dat er onder 15 mensen altijd wel iemand is waar je de pest aan hebt en die ga je dan toch altijd nomineren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
marcia is niet onopvallend ,want ze komt bij niemand voor in de nominaties,en meestal is de eerste nominatie eronde degene met wie ze niks hebben of nog niet kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |