Volgens zijn vrienden anders alles behalve. Ik denk dat degroep voor hem te groot is ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Omdat Jeroen oersaai is. Of homo. Anders maakte hij wel een move.
Gelukkig.quote:
Stream 1 is badkamer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig.
Is er nog een stream aan te bevelen voor op de achtergrond tot de hel losbreekt?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef the_fucker het volgende:
Zou er nog een neukpartij in zitten vanavond?
wat dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn en Semic in bad met Micheline. Ik herinner me nog wat Tijn gisteren zei over Micheline.
Dan zou ik een filmpje opzetten, want hier breekt niets los... hooguit de vibrator van Janinequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig.
Is er nog een stream aan te bevelen voor op de achtergrond tot de hel losbreekt?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef intoyou het volgende:
[..]
jadas tussen mij en etienne
![]()
nee zonder gekheid, vind hem de leukste in BB, dus vandaar.
Wil Marlies wel recht in de camera kijken!! Dank u.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
En nog maar eentje van Marlies, om 't af te leren![]()
[afbeelding]
Subje??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef poohy het volgende:
Ja, ik heb er geboeid naar zitten kijken![]()
(naar Rik)
Dat Micheline de enige in het huis is waar hij wel verliefd op kon worden.quote:
Tijn heeft wel heel erg een zwak voor Micheline.quote:
Ik hou niet van horrorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Dan zou ik een filmpje opzetten, want hier breekt niets los... hooguit de vibrator van Janine
Ik begrijp dat helemaal niet, dus zeg jij het maarquote:
Je hoeft voor mij niet te stoppen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
En nog maar eentje van Marlies, om 't af te leren![]()
[afbeelding]
Moet ie effe wachten tot die ouwe van 'r pleite is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft wel heel erg een zwak voor Micheline.
Ander keertje weerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niet te stoppen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |