Ieder jaar hetzelfde. Je moet niet te mooi zijn in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Coraatje het volgende:
milica val wel erg vaak he in de stem gedachten
Hij doet wel heel erg zijn best. Volgens mij issie homoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Wishjuh het volgende:
Die E10 kan echt niet van de vrouwen afblijven... zie hoe ie de rug van Milica streelt... player..
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Wishjuh het volgende:
Die E10 kan echt niet van de vrouwen afblijven... zie hoe ie de rug van Milica streelt... player..
Krijgen we dat weer?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.
dat gevoel heb ik ook een beetje,kan nou niet zeggen dat milica niet aanwezig is ,dat gevoel heb ik eerder bij marciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder jaar hetzelfde. Je moet niet te mooi zijn in het huis.
Klonk echt nep!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
oh mijn god
"Ik moet echt eerlijk zeggen, ik ken geen aardigere mensen..."
fuck you e10 met je kut politiek correcte antwoord.
Ze heeft teveel naar Dido gekeken. Die was vorig jaar lekker op dreef met Roel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooit
zeg nooit nooit, hij heeft heus wel wat meer in z'n mars, wacht maar af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |