Niks mis meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Tijn doet het weer goed bij iedereen volgens mij. Zijn politiek correcte praatjes en opmerkingen hebben gewerkt. Ik ben zo bang dat dat de nieuwe Joost gaat worden en dus de winnaar![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar wat hij zei over Milica is pure jaloesie. Om zijn eigen dochter te beschermen, omdat Milica beter in de groep ligt.
Neee alsjeblieftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Tijn doet het weer goed bij iedereen volgens mij. Zijn politiek correcte praatjes en opmerkingen hebben gewerkt. Ik ben zo bang dat dat de nieuwe Joost gaat worden en dus de winnaar![]()
Nee, dat begrijp ik dus ook nog niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij in vredesnaam op Milicia stemmen en niet een van de vele andere keuzes die ze volgens mij kunnen maken (en veel meer voor de hand liggen).
Vorig jaar had de josti-band voorkeursstemmen volgens mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Neee alsjeblieft![]()
Maarja dat d8 ik vorig jaar ook![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik weet niet maar ik vertrouw vader en dochter niet helemaal,vermoed dat deze een heel doordacht spel gaan spelen
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Waar is de rechter hand van semih..............![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408241.jpg]afbeelding][/URL]
Egbert is heel doortrapt een spelletje aan het spelen, van Marcia weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik weet niet maar ik vertrouw vader en dochter niet helemaal,vermoed dat deze een heel doordacht spel gaan spelen
Het gaat echt over Milies... dus Milica... ze hebben het nu ook over dat Milica zo zwak was (in hun ogen) tijdens de weekopdracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij willen ze op Marlies stemmen...al eerder een opmerking over Lies gehoord ze vonden haar gevaarlijk (joker?)
en Etienne
Janine staat 3de op hun lijst.
Ja, er mag gewoon over gesproken worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef eborn het volgende:
Mag het praten over nominaties nou eigenlijk wel of niet met je 'maatje'?
Ze kan Janine toch ook gewoon niet leuk vinden. Janine ís ook niet leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze hadden wel gelijkdat milica meer afstand neemt van Janine omdat Janine minder goed in de groep ligt.
Dat vind ik wel minder aan Milica..
Nee, ik vind ze niet leuk meer. Ze zijn echt heel erg berekenend bezig en ik vind hun motivaties ook heel twijfelachtig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]? ze heeft teveel kleren aan vandaar de
?
Ieder jaar hetzelfde. Je moet niet te mooi zijn in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Coraatje het volgende:
milica val wel erg vaak he in de stem gedachten
Hij doet wel heel erg zijn best. Volgens mij issie homoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Wishjuh het volgende:
Die E10 kan echt niet van de vrouwen afblijven... zie hoe ie de rug van Milica streelt... player..
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Wishjuh het volgende:
Die E10 kan echt niet van de vrouwen afblijven... zie hoe ie de rug van Milica streelt... player..
Krijgen we dat weer?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.
Zij geilt hem op, spant hem voor haar karretje... en verder komt onze Zwollenaar nooitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf aangegeven dat ze dat wilt. hij is haar kriebelmaatje.
dat gevoel heb ik ook een beetje,kan nou niet zeggen dat milica niet aanwezig is ,dat gevoel heb ik eerder bij marciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder jaar hetzelfde. Je moet niet te mooi zijn in het huis.
Klonk echt nep!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
oh mijn god
"Ik moet echt eerlijk zeggen, ik ken geen aardigere mensen..."
fuck you e10 met je kut politiek correcte antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |