In West-Friesland inderdaad. En dat klopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:35 schreef ruby het volgende:
Egbert heeft een shirt met "kansloos". Hij gebruikt dat woord altijd. Het is een positief woord zegt ie.
ik dacht dat je iets wilde zeggen, maar eigenlijk toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat helemaal niet, dus zeg jij het maar![]()
Nou, neem jij Rik dan maar dan neem ik Dido wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verschilt het zoveel met Dido dan
En dat je er niets over mag zeggen, wat je weet van vorige BB's. Dat was gisternacht tussen Etiënne en Marcel wel duidelijk. In dat gesprek verpraatten ze zich ook en de ene corrigeerde de andere, dat ze niets mochten zeggen daarover.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik vond Egbert in het begin wel een relaxte indruk maken, maar misschien is het wel gewoon een beetje een ouwe drammer. Hij blijft ook maar zaniken over dat kutlied.
Maar ja, hij heeft wel alle 5 de eerdere BB's gezien, dat lijkt me dan wel zeer apart, om ineens zelf in dat huis te zitten..
Nah, een lekker lang dun wijf is best lekker hoor. Maar alleen bij haar zie ik steeds die neus. Dan droom ik over lidtekens op mijn rug en zo...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent sowieso al een masochist als je vrijwillig naar die vale bonenstaak gaat zitten kijken.![]()
M.a.w: de ouwe lijken eruit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Marcia en Egbert weer bij elkaar. Ik denk dat ik als eerste hoop dat Egbert eruit vliegt... en daarna mag Hilde terug naar haar 2 of 3 sexvriendjes.
Wat is dat nou voor rare censuur?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dat je er niets over mag zeggen, wat je weet van vorige BB's. Dat was gisternacht tussen Etiënne en Marcel wel duidelijk. In dat gesprek verpraatten ze zich ook en de ene corrigeerde de andere, dat ze niets mochten zeggen daarover.
Ehm.. dan lees ik even terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, neem jij Rik dan maar dan neem ik Dido wel.![]()
Ghe ghequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef ThaSandman het volgende:
Eggbert vind alles geweldig. Zou die al eens van Fok gehoord hebben?
O shit ja. Zo verwarrend nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Die ouwe is de pa van marcha en niet van micheline < die is met semih.
Vroeg ik me ook al af..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Slaat Lies nou op Marlies of Milica?
Pff voor mij ook. er zitten zoveel M's in dat huis.quote:
Op Milica.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
miliciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Volgens mij Milica iig door Janine.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik verstond "Milies"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Ze zeggen steeds 'Milies', dus is wel duidelijk. Die twee zijn compleet gestoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Thnx. Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds 'Milies', dus is wel duidelijk. Die twee zijn compleet gestoord.
Waarom zouden zij in vredesnaam op Milicia stemmen en niet een van de vele andere keuzes die ze volgens mij kunnen maken (en veel meer voor de hand liggen).quote:
hehe ff knuffelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef eborn het volgende:
Het BB woord is weer gevallen: maatjes!
En nog eentje: knuffelen!
Maar wat hij zei over Milica isd puer jaloesie. Om zijn eigen dochter te beschermen, omdat Milica beter in de groep ligt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Egbert gaat dus Etienne nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |