Vroeg ik me ook al af..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Slaat Lies nou op Marlies of Milica?
Pff voor mij ook. er zitten zoveel M's in dat huis.quote:
Op Milica.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
miliciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Volgens mij Milica iig door Janine.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik verstond "Milies"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Ze zeggen steeds 'Milies', dus is wel duidelijk. Die twee zijn compleet gestoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
Thnx. Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds 'Milies', dus is wel duidelijk. Die twee zijn compleet gestoord.
Waarom zouden zij in vredesnaam op Milicia stemmen en niet een van de vele andere keuzes die ze volgens mij kunnen maken (en veel meer voor de hand liggen).quote:
hehe ff knuffelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef eborn het volgende:
Het BB woord is weer gevallen: maatjes!
En nog eentje: knuffelen!
Maar wat hij zei over Milica isd puer jaloesie. Om zijn eigen dochter te beschermen, omdat Milica beter in de groep ligt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Egbert gaat dus Etienne nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |