quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben benieuwd wanneer e10 gaat zeggen dat hij racist is:D
Hmjah ik vind Jeroen zo onopvallend... meer op de achtergrond de hele tijd... ik kan nu nog geen winnaar aanwijzen eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
Onoprechte vleierij houdt nooit stand. Etienne valt echt wel door de mand binnenkort.
Waarom Milica ineens op de schopstoel lijkt te zitten, is me onduidelijk.
Het lijkt me toch dat Janine flink wat stemmen gaat krijgen, met d'r kapsones.
Tijn is lang niet naturel genoeg om te winnen.
Ik zou dan eerder op Jeroen gokken.
Volgens mij weet iedereen wel hoe het werkt (behalve de zusjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn vind ik een beetje valsig...beetje doortrapt,. hij doet naief, maar weet echt wel hoe het werkt.
Nou, je weet niet met wat voor mensen hij normaal omgaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
oh mijn god
"Ik moet echt eerlijk zeggen, ik ken geen aardigere mensen..."
fuck you e10 met je kut politiek correcte antwoord.
Tijn is de grootste gladjakker in deze groep. Gelul over normen en waarden en meer van dat soort onzin, maar af en toe gooit hij er one-liners uit waar de honden geen brood van lusten. Dan valt ie even uit zijn rol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn vind ik een beetje valsig...beetje doortrapt,. hij doet naief, maar weet echt wel hoe het werkt.
Ok, goed om te wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze stonden vanmiddag met z'n allen voor de deur omdat ze de tuin in wilden. Dus nee, niet opgegeven.
idd... alleen zijn muziek keuze is positief wat mij betreft! Hardcore rulez!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit plaatje is overigens goed voor dit topic, want zo kan je zien hoe die E10 in het echt is.. en dat is dus typisch zo'n vervelend mannetje.. ze cu2 profiel is trouwens echt k3wl![]()
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Hmjah ik vind Jeroen zo onopvallend... meer op de achtergrond de hele tijd... ik kan nu nog geen winnaar aanwijzen eigenlijk...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, je weet niet met wat voor mensen hij normaal omgaat
Met Tijn kunnen we wel nog plezier beleven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn is de grootste gladjakker in deze groep. Gelul over normen en waarden en meer van dat soort onzin, maar af en toe gooit hij er one-liners uit waar de honden geen brood van lusten. Dan valt ie even uit zijn rol.
Yep, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat homo's gezelliger zijn dan de hitlerjugend, dus e10 had wel gelijk
Hoezo mag dat niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze bespreken de nominaties met elkaar, dit mag neit volgens mij, alleen met je koppeltje.
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit plaatje is overigens goed voor dit topic, want zo kan je zien hoe die E10 in het echt is.. en dat is dus typisch zo'n vervelend mannetje.. ze cu2 profiel is trouwens echt k3wl![]()
idd Joost heb ik heel BB5 niet gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.
als hij niet zo beoordeeld wil worden moet ie niet in het huis gaan zitten, en niet zo'n profiel op i-net zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.
Dacht dat je ging slapen??? Net zo eerlijk als E10 dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |