Minst spraakmakende dan, mierenneukerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
idd Joost heb ik heel BB5 niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef eborn het volgende:
Ik krijg bij Marcel toch elke keer associaties met Prison Break, hij lijjkt wel een beetje op 1 van de hoofdrolspelers
Zo te lezen ben jij een bekende van hem. Als hij niet zo is, waarom zet hij het dan op z'n site ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.
Kansloos figuur (en niet positief bedoeld)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik durf wel te zeggen dat homo's gezelliger zijn dan de hitlerjugend, dus e10 had wel gelijk
Ik als ex-gabber (10 jaar geleden) weet precies hoe het er aan toegaat in dat wereldje en het meeste wat hier staat klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt super kinderachtig hoor. Je kent die gast geeneens, hoe kan je hem nou beoordelen op een paar foto's - van een paar jaar geleden - en een stomme site. Net alsof jullie zo heilig zijn. En stel hij is zoals jullie zeggen, nou lekker voor hem, moet hij zelf weten, maar hij is er tenminste eerlijk over, kan ik van veel mensen niet zeggen.
Vond je Joost niet opvallend?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.
ennuh?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef eborn het volgende:
Ik krijg bij Marcel toch elke keer associaties met Prison Break, hij lijjkt wel een beetje op 1 van de hoofdrolspelers
Je verdedigt hem nogal krampachtig vandaag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
marcia is niet onopvallend ,want ze komt bij niemand voor in de nominaties,en meestal is de eerste nominatie eronde degene met wie ze niks hebben of nog niet kennenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia waarschijnlijk, het zijn altijd de minst opvallende, iig de laatste tijd.
Maar dan weet je ook dat het een fase kan zijn en het meestal wel weer 'goed' komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef ThaSandman het volgende:
Ik als ex-gabber (10 jaar geleden) weet precies hoe het er aan toegaat in dat wereldje en het meeste wat hier staat klopt wel een beetje.
Ehh wil echt geen mierenneuker zijn en ook geen betweter, maar Joost was echt wel spraakmakend. Dan had Rikkert BB5 moeten winnen. Hulde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Minst spraakmakende dan, mierenneuker![]()
Had je het over mij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Kansloos figuur (en niet positief bedoeld)![]()
Het meest komische, en tegelijk ook tragische, aan het hele verhaal is dat E10 zélf door de nazi's zou zijn afgevoerd omdat hij een pinda is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Joost en niet opvallend, iets klopt hier niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
als hij echt eerlijk zou zijn dan zou hij dat in het huis ook wel zeggen ,ik heb niks tegen e10 verder ofzo hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef intoyou het volgende:
[..]
Nou je het zegt, hij heeft er iets van weg jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Peter Stormare (John Abruzzi). Je moet er alleen even een baard bij denken
Okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry ik heb 1, 5 fles wijn op
Niet mee eens. Ik denk toch dat er onder 15 mensen altijd wel iemand is waar je de pest aan hebt en die ga je dan toch altijd nomineren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
marcia is niet onopvallend ,want ze komt bij niemand voor in de nominaties,en meestal is de eerste nominatie eronde degene met wie ze niks hebben of nog niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |