quote:Schrijf in je agenda: atoomoorlog op 12 september 2006. Een derde van de mensen gaat dood, een kwart van de aarde zal na deze datum onbewoonbaar zijn. De zon zal verduisteren en de maan zal haar licht niet meer laten schijnen. Waarom? Omdat het zo is. Deze wetenschappelijke precisie van het voorspellen van Doomsday is mogelijk dankzij verborgen boodschappen in de bijbel. Het bewijs is hierrr te lezen, maar veel makkelijker is het om meneer de voorspeller het zelf te horen zeggen natuurlijk. Goed... Wij mogen dan MACHT hebben, maar aan een atoomoorlog kunnen we niets doen. Het goede nieuws daarentegen is dat niets u nu nog weerhoudt van een grote kantoororgie met de negerin van P&O, een hele lange proefrit met de nieuwe Audi Q7, fapfapfappen op de openbare weg, roken in de trein, met 180 langs een flitspaal knallen, 100.000 aandelen Ajax kopen of een abonnement nemen op Bright. Meer ideeën mogen in de comments. Exclusieve filmshit kan in de Dump.
oow dan kunnen we nu gaan rellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:39 schreef tho_Omas het volgende:
Dan wil ik wel nu mijn collegegeld terug.
He ja laten we de straat op gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dan kunnen we nu gaan rellen
we leven toch tot 12 september
rellen![]()
Dan zuip ik me lam en ga ik bejaarden verkrachten. Hebben die mensjes ook nog een spectaculair einde!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef tho_Omas het volgende:
Het is wel een leuk vooruitzicht. 12 september hou ik iig vrij!
en als het echt gebeurtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [TRU]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef kebabkever het volgende:
hmmm, met een flinke polis zeker wel....Ach anders ga je gewoon naar LEEN
Leen is toch van Frisia?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef kebabkever het volgende:
hmmm, met een flinke polis zeker wel....Ach anders ga je gewoon naar LEEN
Dit is de reden dat ik dit voetstoots als waarheid aanneemquote:Waarom? Omdat het zo is.
Suske en Wiske komen wel met een oplossing.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef Clourhide het volgende:
Net nu Anderlecht zo'n gunstige loting heeft in de Champions League.![]()
Iedereen is tegen de Belgen.![]()
Eerst Napels zien dan stervenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou tof, dan ga ik op mijn vakantie in Italië ten onder
Ja, in "De Zionistische Zwanenzang"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Suske en Wiske komen wel met een oplossing.![]()
Echt niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in "De Zionistische Zwanenzang"
dan ben je dood, nu goed?quote:
ach, juli was mooi weer, augustus slecht, dan moet september wel weer goed zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Hopelijk is het er een beetje goed weer voor.
Of "De Apocalyptische Allah-aanbidders"...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt "kuttopic, knal maar dicht" en nog wat meer gereutel? Als hij problemen met het topic heeft kan hij het in fb melden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:19 schreef Clourhide het volgende:
Haha, NorthernStar, je gaat me nu toch niet vertellen dat je dit echt gelooft?![]()
Waarom moest die reactie dan "weg", van die kerel hierboven?
Eh nee, dat bedoelde ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je bedoelt "kuttopic, knal maar dicht" en nog wat meer gereutel? Als hij problemen met het topic heeft kan hij het in fb melden.
Wat betreft je eerste vraag, nee ik heb niks met dit soort godsdienstmafketels. Er is trouwens zo'n beetje elke week wel eentje die het einde van de wereld voorspeld. En steevast op een verschrikkelijke manier. Een komeetinslag, verschuiving van de continenten, een panepidemie, een atoomoorlog etc. etc.
En we zijn er nog steeds.
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij - telt nog steeds.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:51 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Eh nee, dat bedoelde ik dus helemaal niet.![]()
Maar ik vond die reactie van rude weet ik veel wat helemaal niet "storend"? Het was gewoon een grap, net zoals dit hele topic een grap is...
jij hebt tenminste vuurwerk op je verjaardagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik ben op 15 september jarig, fijne verjaardag zal dat zijn....
Waarschijnlijk "Oeps, foutje bij decoderen, het is ..."quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef Elegy het volgende:
En dan wordt het 13 september, 25 september, 19 januari 2007 en er gebeurt niets... wat zal de beste man dan zeggen? Dat het een flexibele datum is?
"O wacht, ik zie het al, het moest zijn 12 september 3482! Tja, sorry, had de nieuwe vertaling van de bijbel genomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "Oeps, foutje bij decoderen, het is ..."
Ik heb altijd vuurwerk op mijn verjaardag. Ik ben jarig op 31 decemberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste vuurwerk op je verjaardag
![]()
Sinds wanneer schijnt de maan zijn/haar eigen lichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
De zon zal verduisteren en de maan zal haar licht niet meer laten schijnen.
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zichquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef Elegy het volgende:
En dan wordt het 13 september, 25 september, 19 januari 2007 en er gebeurt niets... wat zal de beste man dan zeggen? Dat het een flexibele datum is?
En dan nog, als men zo stellig is dat het voorspeld is, dan is er toch ook geen houden meer aan? Dus waarom paniek zaaien als je er toch niets aan kan doen? Want stel dat er daadwerkelijk een dreiging is en de voorspellingen dus kloppen maar dat het op het laatste moment wordt voorkomen (code kwijt, vertraging in het verkeer, uitgegleden op badmat en nek gebroken) wat dan? Dan klopt die hele bijbelcodepraat niet.
Geblaat! De zon gaat heus niet uit van een kernoorlogje meer of minder op aarde. Hooguit dat er zoveel stof in de lucht zit dat we even niet kunnen zien of de zon het nog wel doet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijnt de maan zijn/haar eigen licht![]()
Volgens mij was dat de weerkaatsing van het zonnenlicht.
Met anderen woorden:
Het bericht klopt niet
Heeft te maken met profetiën die het hebben over een periode van zeven jaar en een periode van drie en een half jaar. Tijdens deze laatste "een tijd, tijden en een halve tijd" (een jaar, twee jaar en een half jaar) zullen er steeds meer oorlogen uitbreken met een hoogtepunt aan het eind wanneer de mens zichzelf bijna volledig uitroeid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef Parafernalia het volgende:
waarom eigenlijk 12 september? ik snap die datum niet echt
Tja, als die snuggeren in Rome destijds niet hadden besloten de christelijke cult tot staatsgodsdienst te promoveren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef Zyggie het volgende:
Dit hele terreurgedoe, oorlog in Jodenrijk, is toch een klein niemandsdalletje in de wereldgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zich![]()
Zelfde toch met die savelivesinmay bullshit .....
Hoezo eigendunk!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan zuip ik me lam en ga ik bejaarden verkrachten. Hebben die mensjes ook nog een spectaculair einde!.
Ja dan ga je dood! Geniet je wel van de dagen die nog komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Meki het volgende:
nog 15 dagen
Daarom ook die datum, dan komt het bedrog aan het licht en om dat te maskeren gaan ze met bommen smijten. Alle troep netjes onder een bommentapijt geveegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
Houdt dit verband met 5 jaar 11 september eigenlijk? Komt de wereld er tijdens de 5e verjaardag van 11 september massaal achter dat Bush het zelf heeft gedaan, en vervolgens is de hele wereld pissed off ofzo?
Geen zorgen, je voelt er toch niks van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
jazeker! Sta je er dicht bij, dan verdamp je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
Ook interessant om weten is waar die 1/5 van de wereldbevolking die overleeft zich bevindt?
En dan kom je daar aan, hoppa, giftige spin en dood ben jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is kleinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
. Er is trouwens zo'n beetje elke week wel eentje die het einde van de wereld voorspeld. En steevast op een verschrikkelijke manier.
Wel een hoop grondstoffen hoor daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is klein
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
Nooit, maar je kan er een leuk Foktopic van makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:48 schreef Metallicity het volgende:
Sinds wanneer zijn berichten op Geenstijl betrouwbaar?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welke tijdzone je neemt.quote:Op maandag 11 september 2006 00:45 schreef ATuin-hek het volgende:
tumtumtum....
Iemand al een tijdstip bedacht?
Dat hebben ze al een keer gedaan, dat zo een té groot cliché zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 01:02 schreef livEliveD het volgende:
Positief blijven mensen, het had ook de 11de kunnen zijn![]()
Sta je iig niet in een tunnel in de file als de ramp zich voltrektquote:Op maandag 11 september 2006 10:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
verdomme, ik heb de 13e net vrijgenomen, lekker is dat.
Morgen moet ie wel werken dus grote kans dat ie wel in de file staat wanneer het gebeurt.quote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sta je iig niet in een tunnel in de file als de ramp zich voltrekt
Misschien zit er wat vertraging in, zodat we er hier later mee te maken krijgen. Tijdzones enzo. Bovendien, er moet in Nederland natuurlijk eerst vergaderd worden of er een ramp bezig isquote:Op maandag 11 september 2006 11:25 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Morgen moet ie wel werken dus grote kans dat ie wel in de file staat wanneer het gebeurt.
Nieuwe videoboodschap al-Qaedaquote:Het terroristennetwerk al-Qaeda heeft aan de vooravond van de herdenking van de aanslagen in de Verenigde Staten in 2001 een nieuwe videoboodschap openbaar gemaakt. Ayman al-Zawahiri, de rechterhand van al-Qaedaleider Osama bin Laden, uit nieuwe dreigementen.
Die zijn gericht tegen onder meer de Verenigde Staten en Britse militairen in Afghanistan. Hij roept moslims op om in verscheidene landen in opstand te komen.
De video verscheen zondagavond op een aantal islamistische websites, meldde de Amerikaanse nieuwszender CNN maandag. Al-Zawahiri zegt onder meer dat ''de dagen zwanger zijn van nieuwe gebeurtenissen'' en laat weten dat aanvallen tegen westerlingen en joden altijd juist zijn, gezien ''de realiteit van de internationale politiek die de vernedering en onderdrukking van moslims betekent''.
De ergste gevechten daar zijn al lang opgehoudenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
[...]
In summary, the newsletter says that the war that is currently taking place between Israel and Lebanon, and inflaming the whole Middle East, will escalate to “Nuclear War starting September 12, 2006″ and lead to the fulfillment of prophecy; “a third part of mankind will be killed over a fourth part of the earth”. This, in turn, will lead to the involvement of all nations and ultimately to “four fifths of the earth’s total population being killed by October 13, 2007″.
[...]
quote:Op maandag 11 september 2006 02:43 schreef teknomist het volgende:
Spannend.
Als de totale vernietiging van de aarde, of T.E.O.T.W.A.K.I. dan toch moet gebeuren, dan maar zonder waarschuwing. Gewoon alles plat. Lijkt me beter dan een paar weken/maanden paniek.quote:Op maandag 11 september 2006 12:49 schreef MouseOver het volgende:
We lachen er allemaal om en eerlijk gezegd geloof ik ook 3x niets van die eeuwige dag des oordeelsverhalen. Maar het is wel zo dat als er iets dergelijks gebeurd de kans tamelijk groot is dat het gebeurd zonder een voor iedereen zichtbare aanleiding, als een soort donderslag bij heldere hemel dus.
Ik dacht ook aan iets met vliegtuigen en grote gebouwen enzoquote:Op maandag 11 september 2006 13:03 schreef Falco het volgende:
Heeft iemand al putopties geplaatst op de AEX enzo?
Ja, goed, maar dat maakt redeneringen als "ik zie het onder huidige omstandigheden nog niet gebeuren dus die 12 september zal wel meevallen" ongeloofwaardig. Principieel niet in dit soort waarschuwingen geloven staat daar verder los van.quote:Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als de totale vernietiging van de aarde, of T.E.O.T.W.A.K.I. dan toch moet gebeuren, dan maar zonder waarschuwing. Gewoon alles plat. Lijkt me beter dan een paar weken/maanden paniek.
Ik denk dat dat een vijfde deel dat overblijft vooral bosjesmannen zullen zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 13:13 schreef Tatutatu het volgende:
We hadden gewoon bosjesmannen blijven.
Waarom moet de mens altijd meer en meer
ik mag nog 1 dagje mierenneuker zijn en zeggen dat het T.E.O.T.W.A.W.K.I. is..:Dquote:Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als de totale vernietiging van de aarde, of T.E.O.T.W.A.K.I. dan toch moet gebeuren, dan maar zonder waarschuwing. Gewoon alles plat. Lijkt me beter dan een paar weken/maanden paniek.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vijfde deel dat overblijft vooral bosjesmannen zullen zijn.
Goed nieuwsquote:Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vijfde deel dat overblijft vooral bosjesmannen zullen zijn.
Een atoomoorlog, waarvan we de warmte zullen voelen, het zal branden aan de hemel!!quote:Op maandag 11 september 2006 13:15 schreef Gia het volgende:
Als een vierde deel van de aarde platgebombardeerd wordt, dan gaan alle overgebleven mensen daar toch zo ver mogelijk van weg, om zo min mogelijk last van de restverschijnselen te hebben.
Ben wel benieuwd of er morgen iets gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Dat kan de beste overkomen. Dat is de beste net overkomenquote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
ik mag nog 1 dagje mierenneuker zijn en zeggen dat het T.E.O.T.W.A.W.K.I. is..:D
En daarna een lange nucleaire winterquote:Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vette shizzle, dit is echt een teken dat de nazomer lang zal aanhouden.
Eerst hebben we 7 vette jaren en daarna 7 arme jaren.quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En daarna een lange nucleaire winter
Totdat ze erachter kwamen dat ze nog terug moestenquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Jegorex het volgende:
En alle astronauten in het ISS morgen maar lachen en naar dat mooie vuurwerk kijken
Ah, krijg een idee waar Bush zijn beleid op gebaseerd heeftquote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Eerst hebben we 7 vette jaren en daarna 7 arme jaren.
Zo staat het in de bijbel
Je wordt vanzelf wakker van het felle licht om dan voor eeuwig in te slapen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:06 schreef The_stranger het volgende:
Weet iemand ook hoe laat het gaat gebeuren, kan ik nog even lekker uitslapen of mis ik dan al het spektakel?
het standaard wisselvaiilge nederlandsche weerquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Dr.Death het volgende:
Vanavond maar es de weersvoorspellingen tjekken..
Als ze zeggen "morgen extreem heet, mensen zullen vd hitte verdampen, maar later zal de zon zich voorlopig niet meer laten zien en kan het kwik 's middags dalen tot -50" dan ga ik me toch wat zorgen maken..
Oeh das waar ook.quote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef Gia het volgende:
Stond er bij die voorspelling ook bij waar het 12 september moest zijn?
Het is namelijk op vele plaatsen ter wereld al 12 september.
Ik hoor anders wel al wat rommelen hier en daar...quote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef Gia het volgende:
Stond er bij die voorspelling ook bij waar het 12 september moest zijn?
Het is namelijk op vele plaatsen ter wereld al 12 september.
Wat klinkt dat poetischquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker van het felle licht om dan voor eeuwig in te slapen.
![]()
Overmorgen.. mag je het topic weer openen. Eigenlijk moet je em morgen dichtgooien, want stel je voorquote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Eigenlijk zou ik dit topic naar ONZ moeten schoppen, of beter nog; de Grafkelder, kunnen we op gepaste wijze afscheid nemen van elkaar![]()
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.quote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Eigenlijk zou ik dit topic naar ONZ moeten schoppen, of beter nog; de Grafkelder, kunnen we op gepaste wijze afscheid nemen van elkaar![]()
jij met je anti TRU obessiequote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.
Waarom denk je dat ik eenquote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef Virus3000 het volgende:
Ik moet morgen men uitslag van school ophalen
Dus ik drop een atoombom op school wanneer ik niet geslaagd ben
Krijgt Meki voor de eerste keer in zen leven misschien nog eens gelijk![]()
al een half uur overleeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef Dr.Death het volgende:
Hmm..tis nu de 12e..so far so good...
quote:
Yisrayl Hawkins, the well known Bible Scholar and prolific author, reports in his latest monthly newsletter: The House of Yahweh Newsletter
“Nuclear War will start on September 12, 2006.”
quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:11 schreef Klonk het volgende:
zo, m'n vriendin is naar het werk dus in theorie kan het grote ik neuknuke alles wat voorbij komt beginnen
tuurlijk niet, morgen is toch alles kapot en niemand die meer begint over vuile borden hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik twijfel een beetje. Er staat nog een berg afwas, zou ik daar nu wel of niet aan beginnen
Denk vanavond een keer, vanmiddag moet ik nog werken dus kan ik niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:26 schreef Kadesh het volgende:
Die Atoomoorlog van vandaag, is die voor de middag of na de middag?
Hangt af van de tijdzone die je neemtquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:26 schreef Kadesh het volgende:
Die Atoomoorlog van vandaag, is die voor de middag of na de middag?
Vandaag, we gaan allemaal overlijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef NordicBlue het volgende:
Waarneer begintie?
BREAKING NEWS: Wire services reporting gunfire and explosions heard in diplomatic sector of Syrian capital, Damascus. Details soon.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef NordicBlue het volgende:
Waarneer begintie?
Wrom ben jij superwoedend op fok?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dan kunnen we nu gaan rellen
we leven toch tot 12 september
rellen![]()
Meki is zwakbegaafd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef neegij het volgende:
[..]
Wrom ben jij superwoedend op fok?![]()
Ik dacht dat er een atoombom was ontploft, maar het was slechts een autobomquote:Bij een aanval op de Amerikaanse ambassade in de Syrische hoofdstad Damascus is een Syrische bewaker om het leven gekomen. Getuigen zeggen dat twee gewapende mannen de aanval openden op de ambassade. Ook zijn er berichten dat er een autobom ontploft is voor het gebouw
Soow jij bent echt stoer hej! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:37 schreef tontorico het volgende:
Ik zag al gelijk dat het uit de bijbel kwam.
Nou in dat geval denk ik dat roodkapje morgen weer verkracht wordt door de wolf, want ik heb evenveel geloof in sprookjes van de gebroeders grimm als in de bijbel.
Misschien een typeVAut in die bijbelquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:30 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een atoombom was ontploft, maar het was slechts een autobom![]()
Nog even wachten dus...
Mensen met zo'n avatar worden nooit geraaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kut zal ik sporten voor vanavond ook maar afzeggen... en de verjaardag van mn zwager
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mensen met zo'n avatar worden nooit geraakt
Nou, je klok heeft anders al flink last van de straling geloof ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:14 schreef Gurby het volgende:
Hier is het verdorie al 17:14 en er is nog niks gebeurd
Buffalo Bill was ook niet tof, die heeft hele kuddes bizons uitgeroeid, gewoon voor de lolquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Die gast die dit voorspelt noemt zichzelf Yisrayl Hawkins. Op zich best een indrukwekkende naam. Alleen las ik net dat hij is geboren als Buffalo Bill Hawkins![]()
Klinkt wat minder angstaanjagend. Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat we vandaag nog niet naar de klote gaan.
*kras* *kras* *kras*quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:24 schreef erikkll het volgende:ik leef nog steeds, wat is dit nou voor voorspelling van niks?
Ojawel. Daar zorg ik vanavond persoonlijk wel voor, in het cafequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat we vandaag nog niet naar de klote gaan.
Mijn downloads zijn nog niet binnenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef DJKoster het volgende:
Hmm... we hebben nog 25,5 uur te gaan voordat deze dag wereldwijd afgelopen is..
Nog genoeg te doen mensen![]()
Grappigquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:51 schreef switchboy het volgende:
Het wordt ongeveer zo:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end.php
Of zo:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/smokekills.php
Hier slaat anders al het één en ander in!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Nou nog niks gemerkt van een atoomoorlog![]()
Die raketten moeten eerst nog vliegen, dat duurt wel een paar uurquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Nou nog niks gemerkt van een atoomoorlog![]()
Ik zag er hier net al een paar overvliegen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Die raketten moeten eerst nog vliegen, dat duurt wel een paar uur![]()
(24 - huidige tijd in uren) + 13quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:03 schreef Basp1 het volgende:
hoeveel uur hebben we nog?
maar deze kwam van Meki.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:27 schreef dJ-Zcore het volgende:
Voorspelling nr. 34235235 over het einde van de wereld.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:25 schreef B-FliP het volgende:
ff een mailtje sturen naar die Yahweh mafkezen...
Dear Yisrayl Hawkins,
As you might know it's september 12th 2006 today, and I'm eagerly waiting
for all hell to break loose...
As for the preparations, I had my own... I spent all my money on hookers, ammo
and guns and did all the drugs known to mankind in the last couple of weeks...
I murdered everyone I didn't like or agree with, and some other people who
happened to be at the wrong place at the wrong moment, burnt several buildings
to the ground, including 6 churches and did rape my neighbours daughter this
morning while he was tied up looking at his beheaded wife...
Also I planted bombs in several gas stations set to go off this evening,
and am planning to hit the local police station this afternoon...
I will continue my rampage till I see the foretold mushrooms coming out of the
ground... At that sight I will drop on my knees and will start masturbating, thanking
you for your fabulous prophecy, which will undoubtly occur somewhat later
today...
Yours Sincerely,
B-FliP
Ach, het enige positieve daarvan kan de soa test zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:57 schreef NeoTribalist het volgende:
Nu heb ik voor niets iedereen geneukt
dudequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:12 schreef Tatutatu het volgende:
De alarm sirenes gingen net af op het werk![]()
Lekker is dat met zulke topics als deze.
http://adam.pra.to/public/random/ahhh.jpg
Das ook fijn ja, komt er een atoomoorlog en dan werkt er heul geen geile negerin bij de P&O afdeling...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:23 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben al een uur aan het zoeken naar die negerin!!!!
Psst. Bij jou staat het goede plaatje vast in de cache, maar wij zien daar een aardig ranzig plaatjequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:12 schreef Tatutatu het volgende:
De alarm sirenes gingen net af op het werk![]()
Lekker is dat met zulke topics als deze.
-knip-
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:25 schreef B-FliP het volgende:
ff een mailtje sturen naar die Yahweh mafkezen...
Dear Yisrayl Hawkins,
As you might know it's september 12th 2006 today, and I'm eagerly waiting
for all hell to break loose...
As for the preparations, I had my own... I spent all my money on hookers, ammo
and guns and did all the drugs known to mankind in the last couple of weeks...
I murdered everyone I didn't like or agree with, and some other people who
happened to be at the wrong place at the wrong moment, burnt several buildings
to the ground, including 6 churches and did rape my neighbours daughter this
morning while he was tied up looking at his beheaded wife...
Also I planted bombs in several gas stations set to go off this evening,
and am planning to hit the local police station this afternoon...
I will continue my rampage till I see the foretold mushrooms coming out of the
ground... At that sight I will drop on my knees and will start masturbating, thanking
you for your fabulous prophecy, which will undoubtly occur somewhat later
today...
Yours Sincerely,
B-FliP
Hmm? ok zal het eens aanpassen!? Ben benieuwd wat jullie zien dan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Psst. Bij jou staat het goede plaatje vast in de cache, maar wij zien daar een aardig ranzig plaatje
Misschien even een andere plaatsen?
Edit: Plaatje weggehaald , Poster begreep hetquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:42 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Hmm? ok zal het eens aanpassen!? Ben benieuwd wat jullie zien dan.
Ik zie iemand gillen.
Helemaal zeker is dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben nog niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |