Eerst hebben we 7 vette jaren en daarna 7 arme jaren.quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En daarna een lange nucleaire winter
Totdat ze erachter kwamen dat ze nog terug moestenquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Jegorex het volgende:
En alle astronauten in het ISS morgen maar lachen en naar dat mooie vuurwerk kijken
Ah, krijg een idee waar Bush zijn beleid op gebaseerd heeftquote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Eerst hebben we 7 vette jaren en daarna 7 arme jaren.
Zo staat het in de bijbel
Je wordt vanzelf wakker van het felle licht om dan voor eeuwig in te slapen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:06 schreef The_stranger het volgende:
Weet iemand ook hoe laat het gaat gebeuren, kan ik nog even lekker uitslapen of mis ik dan al het spektakel?
het standaard wisselvaiilge nederlandsche weerquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Dr.Death het volgende:
Vanavond maar es de weersvoorspellingen tjekken..
Als ze zeggen "morgen extreem heet, mensen zullen vd hitte verdampen, maar later zal de zon zich voorlopig niet meer laten zien en kan het kwik 's middags dalen tot -50" dan ga ik me toch wat zorgen maken..
Oeh das waar ook.quote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef Gia het volgende:
Stond er bij die voorspelling ook bij waar het 12 september moest zijn?
Het is namelijk op vele plaatsen ter wereld al 12 september.
Ik hoor anders wel al wat rommelen hier en daar...quote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef Gia het volgende:
Stond er bij die voorspelling ook bij waar het 12 september moest zijn?
Het is namelijk op vele plaatsen ter wereld al 12 september.
Wat klinkt dat poetischquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker van het felle licht om dan voor eeuwig in te slapen.
![]()
Overmorgen.. mag je het topic weer openen. Eigenlijk moet je em morgen dichtgooien, want stel je voorquote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Eigenlijk zou ik dit topic naar ONZ moeten schoppen, of beter nog; de Grafkelder, kunnen we op gepaste wijze afscheid nemen van elkaar![]()
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.quote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Eigenlijk zou ik dit topic naar ONZ moeten schoppen, of beter nog; de Grafkelder, kunnen we op gepaste wijze afscheid nemen van elkaar![]()
jij met je anti TRU obessiequote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.
Waarom denk je dat ik eenquote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef Virus3000 het volgende:
Ik moet morgen men uitslag van school ophalen
Dus ik drop een atoombom op school wanneer ik niet geslaagd ben
Krijgt Meki voor de eerste keer in zen leven misschien nog eens gelijk![]()
al een half uur overleeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef Dr.Death het volgende:
Hmm..tis nu de 12e..so far so good...
quote:
Yisrayl Hawkins, the well known Bible Scholar and prolific author, reports in his latest monthly newsletter: The House of Yahweh Newsletter
“Nuclear War will start on September 12, 2006.”
quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:11 schreef Klonk het volgende:
zo, m'n vriendin is naar het werk dus in theorie kan het grote ik neuknuke alles wat voorbij komt beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |