quote:Schrijf in je agenda: atoomoorlog op 12 september 2006. Een derde van de mensen gaat dood, een kwart van de aarde zal na deze datum onbewoonbaar zijn. De zon zal verduisteren en de maan zal haar licht niet meer laten schijnen. Waarom? Omdat het zo is. Deze wetenschappelijke precisie van het voorspellen van Doomsday is mogelijk dankzij verborgen boodschappen in de bijbel. Het bewijs is hierrr te lezen, maar veel makkelijker is het om meneer de voorspeller het zelf te horen zeggen natuurlijk. Goed... Wij mogen dan MACHT hebben, maar aan een atoomoorlog kunnen we niets doen. Het goede nieuws daarentegen is dat niets u nu nog weerhoudt van een grote kantoororgie met de negerin van P&O, een hele lange proefrit met de nieuwe Audi Q7, fapfapfappen op de openbare weg, roken in de trein, met 180 langs een flitspaal knallen, 100.000 aandelen Ajax kopen of een abonnement nemen op Bright. Meer ideeën mogen in de comments. Exclusieve filmshit kan in de Dump.
oow dan kunnen we nu gaan rellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:39 schreef tho_Omas het volgende:
Dan wil ik wel nu mijn collegegeld terug.
He ja laten we de straat op gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dan kunnen we nu gaan rellen
we leven toch tot 12 september
rellen![]()
Dan zuip ik me lam en ga ik bejaarden verkrachten. Hebben die mensjes ook nog een spectaculair einde!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef tho_Omas het volgende:
Het is wel een leuk vooruitzicht. 12 september hou ik iig vrij!
en als het echt gebeurtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [TRU]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef kebabkever het volgende:
hmmm, met een flinke polis zeker wel....Ach anders ga je gewoon naar LEEN
Leen is toch van Frisia?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef kebabkever het volgende:
hmmm, met een flinke polis zeker wel....Ach anders ga je gewoon naar LEEN
Dit is de reden dat ik dit voetstoots als waarheid aanneemquote:Waarom? Omdat het zo is.
Suske en Wiske komen wel met een oplossing.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef Clourhide het volgende:
Net nu Anderlecht zo'n gunstige loting heeft in de Champions League.![]()
Iedereen is tegen de Belgen.![]()
Eerst Napels zien dan stervenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou tof, dan ga ik op mijn vakantie in Italië ten onder
Ja, in "De Zionistische Zwanenzang"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Suske en Wiske komen wel met een oplossing.![]()
Echt niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in "De Zionistische Zwanenzang"
dan ben je dood, nu goed?quote:
ach, juli was mooi weer, augustus slecht, dan moet september wel weer goed zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Hopelijk is het er een beetje goed weer voor.
Of "De Apocalyptische Allah-aanbidders"...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in "De Zionistische Zwanenzang"
Je bedoelt "kuttopic, knal maar dicht" en nog wat meer gereutel? Als hij problemen met het topic heeft kan hij het in fb melden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:19 schreef Clourhide het volgende:
Haha, NorthernStar, je gaat me nu toch niet vertellen dat je dit echt gelooft?![]()
Waarom moest die reactie dan "weg", van die kerel hierboven?
Eh nee, dat bedoelde ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je bedoelt "kuttopic, knal maar dicht" en nog wat meer gereutel? Als hij problemen met het topic heeft kan hij het in fb melden.
Wat betreft je eerste vraag, nee ik heb niks met dit soort godsdienstmafketels. Er is trouwens zo'n beetje elke week wel eentje die het einde van de wereld voorspeld. En steevast op een verschrikkelijke manier. Een komeetinslag, verschuiving van de continenten, een panepidemie, een atoomoorlog etc. etc.
En we zijn er nog steeds.
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij - telt nog steeds.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:51 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Eh nee, dat bedoelde ik dus helemaal niet.![]()
Maar ik vond die reactie van rude weet ik veel wat helemaal niet "storend"? Het was gewoon een grap, net zoals dit hele topic een grap is...
jij hebt tenminste vuurwerk op je verjaardagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik ben op 15 september jarig, fijne verjaardag zal dat zijn....
Waarschijnlijk "Oeps, foutje bij decoderen, het is ..."quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef Elegy het volgende:
En dan wordt het 13 september, 25 september, 19 januari 2007 en er gebeurt niets... wat zal de beste man dan zeggen? Dat het een flexibele datum is?
"O wacht, ik zie het al, het moest zijn 12 september 3482! Tja, sorry, had de nieuwe vertaling van de bijbel genomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "Oeps, foutje bij decoderen, het is ..."
Ik heb altijd vuurwerk op mijn verjaardag. Ik ben jarig op 31 decemberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste vuurwerk op je verjaardag
![]()
Sinds wanneer schijnt de maan zijn/haar eigen lichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
De zon zal verduisteren en de maan zal haar licht niet meer laten schijnen.
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zichquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef Elegy het volgende:
En dan wordt het 13 september, 25 september, 19 januari 2007 en er gebeurt niets... wat zal de beste man dan zeggen? Dat het een flexibele datum is?
En dan nog, als men zo stellig is dat het voorspeld is, dan is er toch ook geen houden meer aan? Dus waarom paniek zaaien als je er toch niets aan kan doen? Want stel dat er daadwerkelijk een dreiging is en de voorspellingen dus kloppen maar dat het op het laatste moment wordt voorkomen (code kwijt, vertraging in het verkeer, uitgegleden op badmat en nek gebroken) wat dan? Dan klopt die hele bijbelcodepraat niet.
Geblaat! De zon gaat heus niet uit van een kernoorlogje meer of minder op aarde. Hooguit dat er zoveel stof in de lucht zit dat we even niet kunnen zien of de zon het nog wel doet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijnt de maan zijn/haar eigen licht![]()
Volgens mij was dat de weerkaatsing van het zonnenlicht.
Met anderen woorden:
Het bericht klopt niet
Heeft te maken met profetiën die het hebben over een periode van zeven jaar en een periode van drie en een half jaar. Tijdens deze laatste "een tijd, tijden en een halve tijd" (een jaar, twee jaar en een half jaar) zullen er steeds meer oorlogen uitbreken met een hoogtepunt aan het eind wanneer de mens zichzelf bijna volledig uitroeid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef Parafernalia het volgende:
waarom eigenlijk 12 september? ik snap die datum niet echt
Tja, als die snuggeren in Rome destijds niet hadden besloten de christelijke cult tot staatsgodsdienst te promoveren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef Zyggie het volgende:
Dit hele terreurgedoe, oorlog in Jodenrijk, is toch een klein niemandsdalletje in de wereldgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zich![]()
Zelfde toch met die savelivesinmay bullshit .....
Hoezo eigendunk!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan zuip ik me lam en ga ik bejaarden verkrachten. Hebben die mensjes ook nog een spectaculair einde!.
Ja dan ga je dood! Geniet je wel van de dagen die nog komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Meki het volgende:
nog 15 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |