"O wacht, ik zie het al, het moest zijn 12 september 3482! Tja, sorry, had de nieuwe vertaling van de bijbel genomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "Oeps, foutje bij decoderen, het is ..."
Ik heb altijd vuurwerk op mijn verjaardag. Ik ben jarig op 31 decemberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste vuurwerk op je verjaardag
![]()
Sinds wanneer schijnt de maan zijn/haar eigen lichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
De zon zal verduisteren en de maan zal haar licht niet meer laten schijnen.
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zichquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef Elegy het volgende:
En dan wordt het 13 september, 25 september, 19 januari 2007 en er gebeurt niets... wat zal de beste man dan zeggen? Dat het een flexibele datum is?
En dan nog, als men zo stellig is dat het voorspeld is, dan is er toch ook geen houden meer aan? Dus waarom paniek zaaien als je er toch niets aan kan doen? Want stel dat er daadwerkelijk een dreiging is en de voorspellingen dus kloppen maar dat het op het laatste moment wordt voorkomen (code kwijt, vertraging in het verkeer, uitgegleden op badmat en nek gebroken) wat dan? Dan klopt die hele bijbelcodepraat niet.
Geblaat! De zon gaat heus niet uit van een kernoorlogje meer of minder op aarde. Hooguit dat er zoveel stof in de lucht zit dat we even niet kunnen zien of de zon het nog wel doet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijnt de maan zijn/haar eigen licht![]()
Volgens mij was dat de weerkaatsing van het zonnenlicht.
Met anderen woorden:
Het bericht klopt niet
Heeft te maken met profetiën die het hebben over een periode van zeven jaar en een periode van drie en een half jaar. Tijdens deze laatste "een tijd, tijden en een halve tijd" (een jaar, twee jaar en een half jaar) zullen er steeds meer oorlogen uitbreken met een hoogtepunt aan het eind wanneer de mens zichzelf bijna volledig uitroeid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef Parafernalia het volgende:
waarom eigenlijk 12 september? ik snap die datum niet echt
Tja, als die snuggeren in Rome destijds niet hadden besloten de christelijke cult tot staatsgodsdienst te promoveren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef Zyggie het volgende:
Dit hele terreurgedoe, oorlog in Jodenrijk, is toch een klein niemandsdalletje in de wereldgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zich![]()
Zelfde toch met die savelivesinmay bullshit .....
Hoezo eigendunk!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan zuip ik me lam en ga ik bejaarden verkrachten. Hebben die mensjes ook nog een spectaculair einde!.
Ja dan ga je dood! Geniet je wel van de dagen die nog komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Meki het volgende:
nog 15 dagen
Daarom ook die datum, dan komt het bedrog aan het licht en om dat te maskeren gaan ze met bommen smijten. Alle troep netjes onder een bommentapijt geveegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
Houdt dit verband met 5 jaar 11 september eigenlijk? Komt de wereld er tijdens de 5e verjaardag van 11 september massaal achter dat Bush het zelf heeft gedaan, en vervolgens is de hele wereld pissed off ofzo?
Geen zorgen, je voelt er toch niks van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
jazeker! Sta je er dicht bij, dan verdamp je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
Ook interessant om weten is waar die 1/5 van de wereldbevolking die overleeft zich bevindt?
En dan kom je daar aan, hoppa, giftige spin en dood ben jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is kleinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
. Er is trouwens zo'n beetje elke week wel eentje die het einde van de wereld voorspeld. En steevast op een verschrikkelijke manier.
Wel een hoop grondstoffen hoor daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is klein
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
Nooit, maar je kan er een leuk Foktopic van makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:48 schreef Metallicity het volgende:
Sinds wanneer zijn berichten op Geenstijl betrouwbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |