Daar ga je dan Napalm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk. Bos heeft een boek geschreven.
Juist niet. dan ga je in de aanval. Maar Rosenmuller kon ie gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Fortuyn werd dan ook niet fatsoenlijk behandeld. Weglopen dan is prima.
Ja, Janmaat en Fortuyn is wel een wereld van verschil....quote:Bijvoorbeeld bij tv rijnmond waar hij onder valse voorwendselen naar de studio was gelokt. Dat flikten ze niemand anders en al helemaal niet de pm, dus niet relevant.
Voor de rest moet je niet het showgehalte onderschatten waarmee hij in staat was de media aandacht af te dwingen. Janmaat werd vroeger doodsgezwegen, Fortuyn wist dit te voorkomen.
Ja, das waar, hij had weinig tijd om goede kandidaten te zoeken. Niettemin heeft hij bij de selectie te lichtvaardig gedaan. Een van de ingewijden gaf ooit aan dar er slechts werd gegoocheld als "naslag".quote:Hij had geen tijd en stond alleen. Vlak ervoor leek het nog dat hij in de LN organisatie zou opgaan weet je nog?
Huhquote:Wat weet je weinig van politiek.
![]()
Nuance:quote:Als je pm wil worden moet je juist zeggen dat je niet kan en wil. Doch dat als niet anders kan je jezelf voor het landsbelang zal opofferen.Doe je dat niet , dan eindig je als Elco Brinkman
![]()
Ben je nu echt selectief geinteresseerd in politiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Napalm het volgende:
Waarom weet ik daar niets vanaf?
Stond er soms niets spannends in, enkel open deuren?
Ja, maar dan realistisch.quote:Of was het een sprookjesboek?
Dan moet je hem juist toch volgen. Ik volg Geert Wilders ook.quote:Om eerlijk te zijn volg ik Bos niet omdat:
a) ik toch nooit op de pvda zou stemmen
Dat idee heb ik niet hoor.quote:b) denk dat Bos mooie praatjes heeft maar dat de rest van de pvda hele andere plannen heeft.
Stem op Bos, en geeft hem die kans. Dan kun je het weten toch. Paars = exit.quote:Op het moment dat zie in de regering zitten laten ze Bos lekker lullen en gaan ze gwoon weer verder op de paarse voet
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Napalm het volgende:
Waarom weet ik daar niets vanaf?
Stond er soms niets spannends in, enkel open deuren? Of was het een sprookjesboek?
Om eerlijk te zijn volg ik Bos niet omdat:
a) ik toch nooit op de pvda zou stemmen
b) denk dat Bos mooie praatjes heeft maar dat de rest van de pvda hele andere plannen heeft. Op het moment dat zie in de regering zitten laten ze Bos lekker lullen en gaan ze gwoon weer verder op de paarse voet
Nou Napalm, nu ga je voor de tweede keer. Wil je dit:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wouter Bos over Wouter Bos'boek: hier
DIe term die ken ik. Heb ik zelfs gekopieerd in het EU-debat Deze Unie kan zoveel beter..quote:
Het getuigt van zelfspot. Beïnvloedt dat je beeld van hem?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef Napalm het volgende:
Ik zie ook dat er een "BOSBODE" is. Dat klinkt dan toch weer als iets uit de Fabeltjeskrant. Dus die vergissing was menselijk...
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind wel dat Bos een oud gezicht heeft gekregen....
Hoogstens positief.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef sigme het volgende:
Het getuigt van zelfspot. Beïnvloedt dat je beeld van hem?
Het is wel degelijk zeer ongebruikelijk, zo niet onmogelijk, om in een totaal ander vakgebied te gaan promoveren. Je bezit simpelweg niet de benodigde voorkennis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet ongebruikelijk dat iemand promoveert op een onderwerp buiten de studierichting. Wel veel zwaarder uiteraard, Meestal kies je idd iets dichter bij huis.....
[..]
een techneut kan een zeer goede bestuurder zijn.
Vb
Ir. G. Kleisterlee (ook TU/e), President-Directeur Phillips, (Ja Napalm, jouw favo bedrijf is echt in goede handen, dezelfde studierichting)
Dus de diagnose heb jezelf gemaakt, zonder hiervoor de juiste kwalificaties te hebben. Dan weet ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bestudeer eerst de kenmerken van MD
1 Wat zijn de eigenschappen van MD?
2 Leg dit naast het optreden van Fortuyn
3 Je ziet dan dat die MD idd een plausibele verklaring kan zijn van het instabiele gedrag/optreden van Fortuyn destijds. eerst kunnen ze de hele wereld aan , om vervolgens weer in hun schulp moeten terugkruipen.
Verward niet MD met ASPS (die vaak wel leugenachtig zijn......)
Verder waren Winni en Pim twee handen op een buik. Nooit ruzie of rancune naar wie dan ook. Er is geen enkele reden om aan te nemen, dat Winnie een belang had om Pim te schaden.
Sterker nog : het is daarom aannemelijk dat Pim Winnie toch op de lijst heeft gezet.......ondanks MD.....
Ik geloof best dat bezoemviend(in) elkaar dit best willen toevertrouwen, maar Winnie lulde mede door MD haar mondje weleens voorbij.....
Voor mij volstrekt plausibel. Maar Pim heeft het zelf idd niet aan de grote klok gehangen....
Verder:
het gedrag in mij vorige post is m.i. best terug te voeren op MD. Erg, dat wel, maar niet onaannemelijk.
Verder op de laatste leefdag zei Fortyun in de auto tegen Harry Mens (telefoongesprek ) , dat ie het eigenlijk niet zag zitten om MP te worden, maar dat zijn punt wel was gemaakt (peiling 38 zetels Volkskrant)....... Interview krant destijds, kort na de moord.
Het is een MD-er ten voeten uit...Maar ook hier kan ik slechts signaleren. Ik kan niet postuum diagnoses stellen, van iemand die ik bovendien niet persoonlijk heb gekend....
Eigenlijk ben ik nog knettegek dat ik nog op jouw post reageer, maar d8 laat ik het nog maar eens proberen .....LEZEN KAN JE KLAARBLIJKELIJK NIET. .quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dus de diagnose heb jezelf gemaakt, zonder hiervoor de juiste kwalificaties te hebben. Dan weet ik wel genoeg.
quote:Aantal asielzoekers gedaald.
Criminaliteit openbaar vervoer gedaald.
(...)
Vestigingsregels voor ondernemers afgeschaft.
Minder regels om vergunning aan te vragen (boom omzagen, tuinhuisje, etc).
Wat is in jouw ogen eigenlijk het verschil tussen signaleren en diagnostoseren? In feite is het namelijk 1 pot nat aangezien je continue een waardeoordeel over de geestelijke gesteldheid aan het vellen bent. En dat terwijl je er duidelijk geen drol verstand van hebt. En dat je er "geen zin meer an hebt" zal me worst wezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nog knettegek dat ik nog op jouw post reageer, maar d8 laat ik het nog maar eens proberen .....LEZEN KAN JE KLAARBLIJKELIJK NIET. .
Ik heb het steeds over SIGNALEREN dus NIET DIAGNOSTISEREN (door bevoegd persoon als psycholoog en/of psychiater).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen back to your core business: slapen > wakker worden > in slaap vallen (en met de nadruk op het laatste, het scheelt heel veel onnodige overlast).
bron: Sickie
Ik heb er geen zin meer an...
Je zeer inhoudelijke analyse van de Nederlandse politiek, de mp en minister in kwestie in het bijzonder, is verfrissend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef kenz het volgende:
Balkenende is de meest stijfburgelijke, back-to-the-fifties persoon die ik ken. Opnieuw premier? Lijkt me niet erg wenselijk voor dit land, dat juist vooruit moet en niet achteruit.
Zeker met die malloot van een Donner in zijn slipstream krijg ik helemaal het gevoel alsof ik naar een oude aflevering van pipo en mammaloe zit te kijken. (Of was het Swiebertje en Bromsnor)
Dank, ik wist wel dat ik iets toe te voegen had in deze discussie!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je zeer inhoudelijke analyse van de Nederlandse politiek, de mp en minister in kwestie in het bijzonder, is verfrissend.![]()
Het was wel een inkoppertjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen eigenlijk het verschil tussen signaleren en diagnostoseren? In feite is het namelijk 1 pot nat aangezien je continue een waardeoordeel over de geestelijke gesteldheid aan het vellen bent. En dat terwijl je er duidelijk geen drol verstand van hebt. En dat je er "geen zin meer an hebt" zal me worst wezen.
Wat wil je dan een eerdamns met een hippe bril? Een dik varken jong talent als Sharon Dijksma? Of toch liever een nicht (Dittrch)? Een neger anders (Varela)? Een vrouw (Smit Kroes, Tineke Tolpoort)?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef kenz het volgende:
Balkenende is de meest stijfburgelijke, back-to-the-fifties persoon die ik ken. Opnieuw premier? Lijkt me niet erg wenselijk voor dit land, dat juist vooruit moet en niet achteruit.
Zeker met die malloot van een Donner in zijn slipstream krijg ik helemaal het gevoel alsof ik naar een oude aflevering van pipo en mammaloe zit te kijken. (Of was het Swiebertje en Bromsnor)
Doe mij maar Bos. Geen idee of-ie het veel beter zal doen, maar Balkenende en deze coalitie heb ik echt wel mee gehad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het was wel een inkoppertje![]()
[..]
Wat wil je dan een eerdamns met een hippe bril? Een dik varken jong talent als Sharon Dijksma? Of toch liever een nicht (Dittrch)? Een neger anders (Varela)? Een vrouw (Smit Kroes, Tineke Tolpoort)?
En anders ik wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:30 schreef kenz het volgende:
[..]
Doe mij maar Bos. Geen idee of-ie het veel beter zal doen, maar Balkenende en deze coalitie heb ik echt wel mee gehad.
Napalm het is gewoon niet waard om op zijn post te reageren. Mij verwijten dat ik ergens geen drol verstand van heb, en tegelijkertijd aangeven zelf niet het verschil te weten tussen signaleren en diagnostiseren.quote:
Nou, als je met allerlei lijstjes met sypthomen in de hand iemand gaat beoordelen dan moet je je niet verschuilen achter mieregeneuk over het verschil tussen diagnose of signalement.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Napalm het is gewoon niet waard om op zijn post te reageren. Mij verwijten dat ik ergens geen drol verstand van heb, en tegelijkertijd aangeven zelf niet het verschil te weten tussen signaleren en diagnostiseren.
Jij speelt niet op de Balkenende man?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat er zoveel rotte appels op dit forum zitten, want dit soort lieden vergallen het plezier op dit forum. Van dag 1 valt het me op dat die gast gewoon aan het zieken is, en slechts op de man speelt...Advies: besteed aub geen aandacht aan, het is alleen maar koren op molen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |