abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:11:35 #26
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_41187932
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hoeft niet. Goed slecht reguleren is het probleem.

Maar politici moeten bij mij eens langs komen. Ga ik ze leren hoe de techniek van het regelen werkt. Stabiliteitscriteria. Sturen/regelen. Snappen hoe proceesen werken en hoe die beinvloed kunnen worden. De rol van massa psychologie.....

Maar vrees ik denk dat de wetenschap van het regelen hun te hoog gegrepen is.....
[..]

dat laatste zeker. Want Pim was zelf dee partij. De rest waren wannabees. Daar ging Fortuyn de mist in.

Fortuyn was niet geschikt want:

1 niet stressbestendig. Hij was bmw Manisch - Depressief. Dit is een zeer ernstige psychische aandoening. Dat maakte hem niet zo stabiel. Voorbeelden: aanval Reusenmeuler in Rotterdam, Fortuyn liep weg en was slecht verliezer. Ander voorbeeld: bij hem in de tuim: journalisten stelde hem kritsche vragen. Fortuyn liep boos weg. Je moet wel tegen de druk van de media kunnen.

2 Zocht verkeerde/niet geschikte mensen om zich heen. Als je weet dat Winnie de Jong manisch depressief is, dan moet je haar niet op de lijst zetten. Kennelijk mistte hij dat inzicht. Een goed leider handelt ook naar verstand.

3 Hij gaf voortdurend aan, dat hij het ambt NIET AANDURF. Bij Ivo Niehe en Andries Knevel. Als je het niet durft, dangeef je eigenlijk aan dat je het niet aankunt. Hij wilde immers wel zo graag....
Kun je mij een bron passen met betrekking tot die manische depressiviteit?
Say your prayers
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:12:28 #27
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_41187946
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:

Denk ik ook. Echtgaaf moet maar eens MP gaan worden
Een technisch geschoold iemand die gelooft dat hij kan promoveren op een psycholigisch onderwerp tot MP bombarderen. Nah, lijkt me niet echt een heel goed idee.
Say your prayers
pi_41188931
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik vrees dat Nederland gewoon te dom is voor dat werk. Dus worden het allemaal verkopers. Nou daar win je de oorlog uiteindelijk niet mee. Onthou me maar.

Je ziet het ook aan de TV programmering. De docu's , als ze al uitgezonden worden, hebben een etterlijk laag niveau. De kijker wil er ook geen fuck aan doen, alleen hap-snap tv!

Weet je dat het aankomend seizoen NOG MEER voetbal op de buis komt. Geen wonder dat de collectieve domheid hier met de dag toeneemt? Mensen willen hier alleen nog maar voetbal kijken.
Mensen worden niet dommer door domme tv. Zoals ze ook niet slimmer worden van opleiding. Hooguit kunnen ze meer of minder kennis opdoen.

Wat ik een beetje dom vind is iemand professionele waarde beoordelen op uiterlijk, tenzij de persoon model oid is.

Het gebeurt veel, ik zie het in het bedrijfsleven ook, ik ken een heel aantal hoge managers die dat naar mijn inschatting voornamelijk zijn geworden omdat ze er zo bekwaam uitzien.

Maar terug naar Balkenende: het 'staatsmanschapgehalte' van een minister president laten beinvloeden door brillen en kapsels is wel heel modern, maar niet slim.

Politiek en electoraal gesproken vond ik de foto's van Balkenende bij die race in Rotterdam erg leuk. Zowel die met die pitspoezen als die kleddernatte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41192173
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 06:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Mensen worden niet dommer door domme tv.
Maar ze worden zeker niet slimmer. Het iq stijgt van iemand als hij /zij zin/haar hersenen intellectueel stimuleert.

Het zit zo:

- het iq is grotendeels in de aanleg bepaald. Het is een gave (Gods).
- je kan je iq wel degelijk vergroten (niet substantieel, tot 5 punten denk ik) door het intellect bij je zelf te trainen. Er zijn 8 verschillende intelligenties te onderscheiden.. Twee belangrijke zijn de verbale en performale intelligentie. Voorzover mijn kennis hierin reikt, kunnen beide postief worden beinvloed door het te stimuleren. Dit maakt het begrip intelligentie wel discutabel. Want intelligentie staat voor intellectueel vermogen en dus geen kennis als absoluut begrip. Dwz het in staat zijn tot. Als een gave en dus als gegeven......

Maar ja, intelligentie is niet voor niets in de psychologie een zeer discutabel onderwerp...een intelligentietest is immers een instrument dat meet wat het meet......

Ook op dit onderwerp is een voortschreidend inzicht zwaar van toepassing.......
quote:
Zoals ze ook niet slimmer worden van opleiding.
Neen, dit is feitelijk onjuist, zie vorige post. Twee eeneiige tweelingen hebben een IQ van 100; ze zijn 15 jaar. De ene gaat studeren, de andere doet dat niet. Als ze na 10 jaarweer worden getest, dan meet je wel degelijk een verschil ......Al dien je wel meerdere momentopnamens te doen, want iq testen hebben immers ook een spreiding.. Zoals bij alle metingen trouwens.
quote:
Hooguit kunnen ze meer of minder kennis opdoen.
Dat sowieso
quote:
Wat ik een beetje dom vind is iemand professionele waarde beoordelen op uiterlijk, tenzij de persoon model oid is.
daar ben ik het mee eens. Maar de praktijk is totaal anders. Er is een onderzoek gedaan, waaruit blijkt dat mensen met een mooi uiterlijk veel sneller een baan vinden. Dat zegt genoeg.

Onterecht: jazeker. Het onderschrijft mijn stelling dat het bedrijfsleven zo sexistisch is als de nete. Zie ok mijn eerder voorbeeldje in de andere topic.

Maar een mooi uiterlijk is wat anders als representativiteit uitstralen. Er is ook een stuk communicatie. Naast het leiderschap van Bakenende heb ik ook gesproken over dat stuk. En vergeleken met Lubbers en Kok....
quote:
Het gebeurt veel, ik zie het in het bedrijfsleven ook, ik ken een heel aantal hoge managers die dat naar mijn inschatting voornamelijk zijn geworden omdat ze er zo bekwaam uitzien.
Helemaal waar. Vandaar ik niets heb met het komkommercieel bedrijfsleven. Geef mij de wetenschap maar, daar speelt dat helemaal niet.
quote:
Maar terug naar Balkenende: het 'staatsmanschapgehalte' van een minister president laten beinvloeden door brillen en kapsels is wel heel modern, maar niet slim.
voor de duidelijkheid: ik verwijt Balkenende echt niet dat hij zijn uiterlijk tegen heeft. daar kan de man helemaal niets aan doen.

Ik bedoel meer zijn "acting out". Uitstraling. Representativiteit (go rotwoord om te typen). De man beweegt zich houterig is onhandig. Hij spreekt slecht. Articulleert slecht. Slikt woorden in. Etc. Communicatief is de man slecht. Hij lijkt een zg P-V kloof te hebben (kloof Verbale en Performale intelligentie. (ik vermoed met dit alles dat de man bovendien een lichte vorm heeft van een Pervasieve Ontwikkelings Stoornis(PDD) heeft (breed spectrum, trouwens). Maar dezelfde kenmerken zie je ook terug bij mensen die hoogbegaafd (HB) zijn. En combinatie van HB en Asperger komen ook best vaak voor.....Maar ik kan slechts signaleren. Ik ben niet bevoegd tot het stellen van diagnoses en bovendien diagnostiek op afstand kan sowieso niet. Er zal er mijn vingers ook niet aan branden...
quote:
Politiek en electoraal gesproken vond ik de foto's van Balkenende bij die race in Rotterdam erg leuk. Zowel die met die pitspoezen als die kleddernatte.
Pitzpoezen ja,....
Ik kon er ook wel om lachen, zij het om hillariteit..... Maar Balkenende had verstandigers moeten zijn, want je moet je statuur niet verder te grabbel gooien. Daar heeft hij wel invloed op......Als je iets niet hebt kun je het vergroten maar ook verkleinen...
pi_41192335
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:

daar ben ik het mee eens. Maar de praktijk is totaal anders. Er is een onderzoek gedaan, waaruit blijkt dat mensen met een mooi uiterlijk veel sneller een baan vinden. Dat zegt genoeg.
Wat zegt dat?
quote:
Onterecht: jazeker. Het onderschrijft mijn stelling dat het bedrijfsleven zo sexistisch is als de nete. Zie ok mijn eerder voorbeeldje in de andere topic.
Je noemt het her en der, ik stelde er nog ergens een onbeantwoorde vraag over: had jij nou dat lekkere stuk aangenomen in dat supercommerciele bedrijf, of vergat je een woord in die zin?
quote:
Maar een mooi uiterlijk is wat anders als representativiteit uitstralen. Er is ook een stuk communicatie. Naast het leiderschap van Bakenende heb ik ook gesproken over dat stuk. En vergeleken met Lubbers en Kok....
Nou ja zeg! Lubber werd ten tijde van zijn kabinetten vergeleken met een louche autoverkoper (hilarisch tekeningetje uit een Zuid-Amerikaans spoorboekje waarin gewaarschuwd werd voor verkopers van valse kaartjes: sprekend, echt sprekend Lubbers ).

En eh.. we hadden op een gegeven moment Lubbers als minister president en Kok als zijn vice-.
Heb je dat wel eens in het Engels uitgesproken?

Representing the Netherlands: Lubbers and Kok..........
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41192539
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat zegt dat?
Dat uiterlijk medebepalend is voor je succes. Ik vind dat ongewenst en zelfs verwerpelijk.
quote:
Je noemt het her en der, ik stelde er nog ergens een onbeantwoorde vraag over: had jij nou dat lekkere stuk aangenomen in dat supercommerciele bedrijf, of vergat je een woord in die zin?
Ow, bedoel je dat? Nou dat ligt eraan. Ik zou kijken naar:

1 sluit haar capaciteiten aan bij de functie
2 past ze bij mijn bedrijf
3 kijken welke relevante ervaring die ze heeft
4 of ik ze wel kan betalen
5 ....
6..
.....
99 Uiterlijk (ik wil zelf niet zondigen)
quote:
Nou ja zeg! Lubber werd ten tijde van zijn kabinetten vergeleken met een louche autoverkoper (hilarisch tekeningetje uit een Zuid-Amerikaans spoorboekje waarin gewaarschuwd werd voor verkopers van valse kaartjes: sprekend, echt sprekend Lubbers ).
Niemand is volmaakt. Maar geef mij toch 300x liever lubbers en nog liever Kok.
quote:
En eh.. we hadden op een gegeven moment Lubbers als minister president en Kok als zijn vice-.
Heb je dat wel eens in het Engels uitgesproken?
Sure. Tja,...
quote:
Representing the Netherlands: Lubbers and Kok..........
Tja, ik kijk en hoor daar dwars door heen. Balkenende heeft de uitstraling van een schermerlamp (die 1599 uur heeft gebrand....) in vergelijking met Lubbers en bovenal Kok. denk met weemoed terug....
pi_41192718
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat uiterlijk medebepalend is voor je succes. Ik vind dat ongewenst en zelfs verwerpelijk.
Ow. Ik vind het menselijk. En dus niet verwerpelijk. Het hoort erbij .
quote:
[..]

Ow, bedoel je dat? Nou dat ligt eraan. Ik zou kijken naar:

1 sluit haar capaciteiten aan bij de functie
2 past ze bij mijn bedrijf
3 kijken welke relevante ervaring die ze heeft
4 of ik ze wel kan betalen
5 ....
6..
.....
99 Uiterlijk (ik wil zelf niet zondigen)
Je antwoord sluit niet aan bij de vraag, maar ik leid eruit af dat jij niet de sollicitatiecommissie was. Je vergat dus een woord.
quote:
denk met weemoed terug....
Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_41192852
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ow. Ik vind het menselijk. En dus niet verwerpelijk. Het hoort erbij .
menselijk<>wenselijk?
quote:
Je antwoord sluit niet aan bij de vraag, maar ik leid eruit af dat jij niet de sollicitatiecommissie was. Je vergat dus een woord.
Neen, ik zat zelf niet ik de commisie. Maar kandidaten heb ik wel voorbij zien trekken. Omdat ik weet dat die baas zo sexistisch als de nete was, was voor mij de uitkomst wel duidelijk.... Of op puur toval berust, dat die kanditaat ook toevallig de beste was. Wat ik mij niet kon voorstellen, want ze kon als belmeisje direct bij SBS zes terecht als ze dat gewild zou hebben. Zo ongeveer...
quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Je bedoeld hoe jong eigenlijk. Doe maar eens een schatting.....
pi_41192931
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

menselijk<>wenselijk?
Sommige specifiek menselijk gedrag vind ik onwenselijk. In het algemeen vind ik het onwenselijk want onmenselijk om mensen normaal gedrag te verbieden. Selecteren op uiterlijk vind ik normaal. Alle dieren met ogen doen dat, ik vind het onmenselijk, onnatuurlijk, onwenselijk om dat uit te (willen) bannen.
quote:
Wat ik mij niet kon voorstellen, want ze kon als belmeisje direct bij SBS zes terecht als ze dat gewild zou hebben. Zo ongeveer...
Ze was er móói genoeg voor of dóm genoeg voor?
quote:
[..]

Je bedoeld hoe jong eigenlijk. Doe maar eens een schatting.....
Ik denk dat je nog geen 25 bent.
pi_41193058
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Sommige specifiek menselijk gedrag vind ik onwenselijk. In het algemeen vind ik het onwenselijk want onmenselijk om mensen normaal gedrag te verbieden. Selecteren op uiterlijk vind ik normaal. Alle dieren met ogen doen dat, ik vind het onmenselijk, onnatuurlijk, onwenselijk om dat uit te (willen) bannen.
[..]

Ze was er móói genoeg voor of dóm genoeg voor?
Neen ik zal eerlijk zal. IQ>=100. Ik schat 110. HBO-er. En ze was ontzettend lief en zker best heel mooi Prachtig haar. Maar het leidde erg af. Uiteindelijk was ik erg blij met haar ze kwam bij mij op de kamer. Vond ik niet erg.....

Maar nogmaals: ik vind dat capaciteiten en geschikheid veel belangrijker als ik iemand wil aannemen...Het gaat toch om je werk....
quote:
Ik denk dat je nog geen 25 bent.
niet slecht..... Hoe doe je dat
pi_41193163
Liever Balkenende dan die ijdele kwibus.
pi_41193251
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Neen ik zal eerlijk zal. IQ>=100. Ik schat 110. HBO-er. En ze was ontzettend lief en zker best heel mooi Prachtig haar. Maar het leidde erg af. Uiteindelijk was ik erg blij met haar ze kwam bij mij op de kamer. Vond ik niet erg.....

Maar nogmaals: ik vind dat capaciteiten en geschikheid veel belangrijker als ik iemand wil aannemen...Het gaat toch om je werk....
Capaciteiten en geschikheid bestaan gedeeltelijk uit uiterlijke kenmerken .
quote:
[..]

niet slecht..... Hoe doe je dat
Je bent jeugdig overtuigd van je gelijk, terwijl het standpunt wat je kiest vrij typisch is voor iemand die vrij jong is. Niks mis mee trouwens .
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:47:37 #38
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41195389
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef sigme het volgende:
Je bent jeugdig overtuigd van je gelijk, terwijl het standpunt wat je kiest vrij typisch is voor iemand die vrij jong is. Niks mis mee trouwens .
Het probleem is alleen dat hij niet wil luisteren naar oudere en wijzere mensen en vasthoudt aan waanideeen uit zn jeugd dat vroeger alles (Kok) beter was. Nostalgische hang naar het geidealiseerde verleden is weer typisch iets voor ouderen
Voor het eerst hoort hij serieuze oppositie tegen de regering en slikt alles voor zoete koek. Een soort calimero-effect. Na wat meer levenservaring trap je daar niet meer in..

Ondertussen toont Balkenende ballen& leiderschap door de troepen te bezoeken.

Nederlanders in Afghanistan #3

[ Bericht 6% gewijzigd door Napalm op 26-08-2006 17:02:22 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41197104
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:47 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat hij niet wil luisteren naar oudere en wijzere mensen en vasthoud aan waanideeen uit zn jeugd dat vroeger alles (Kok) beter was.
Oud dat wel maar ook wijs
quote:
Nostalgische hang naar het geidealiseerde verleden is weer typisch iets voor ouderen
die waren nog niet zo dom toch? De jeugd neemt hun wijze ideeen gewoon over
quote:
Voor het eerst hoort hij serieuze oppositie tegen de regering en slikt alles voor zoete koek. Een soort calimero-effect.
Ohhhhhhh, ik onderbouw alles. Ik ben te eigenwijs om alles voor zoete koek te slikken . Je kan dat uit ervaring toch wel weten......
quote:
Na wat meer levenservaring trap je daar neit meer in..
Ouwe lullen moeten weg,
ouwe lullen moeten weg,
ouwe lullen staan alleen maar in de weg....
quote:
Ondertussen toont Balkenende ballen& leiderschap door de troepen te bezoeken.
[afbeelding]
Nederlanders in Afghanistan #3
Hulde aan Balkenende. Zie je wel dat ik een eerlijk mens ben
pi_41197190
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Capaciteiten en geschikheid bestaan gedeeltelijk uit uiterlijke kenmerken .
quote:
Je bent ook harstikke aardig.
pi_41197585
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:12 schreef Sickie het volgende:

[..]

Een technisch geschoold iemand die gelooft dat hij kan promoveren op een psycholigisch onderwerp tot MP bombarderen.
Niet ongebruikelijk dat iemand promoveert op een onderwerp buiten de studierichting. Wel veel zwaarder uiteraard, Meestal kies je idd iets dichter bij huis.....
quote:
Nah, lijkt me niet echt een heel goed idee.
een techneut kan een zeer goede bestuurder zijn.
Vb
Ir. G. Kleisterlee (ook TU/e), President-Directeur Phillips, (Ja Napalm, jouw favo bedrijf is echt in goede handen, dezelfde studierichting )

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 26-08-2006 16:28:35 ]
pi_41199225
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:11 schreef Sickie het volgende:

[..]

Kun je mij een bron passen met betrekking tot die manische depressiviteit?
Winnie de Jong http://www.ikonrtv.nl/voorjekiezen/home.asp?oId=441

Pim http://www.pimfortuyn.nu/(...)2%202de%20editie.htm

bipolaire stoornis (manisch depressiviteit)

[ Bericht 13% gewijzigd door EchtGaaf op 26-08-2006 17:32:40 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:35:02 #43
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41199538
quote:
Dus je enige bron is de officieel gekke Winnie de Jong in meerdere interviews?
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
(Ja Napalm, jouw favo bedrijf is echt in goede handen, dezelfde studierichting )
Ik heb niet o p met Philips. Dat bedrijf, weliswaar heel belnagrijk voor NL, wordt al 20 jaar de vernieling in geholpen.
Het siert enkel mijn icoon omdat het
A) een van de weinige plaatjes was die google vond die door Fok geaccepteerd worden
B) een duidelijke opvallende kleur heeft zodat ik mn eigen posts kan terug vinden

[ Bericht 16% gewijzigd door Napalm op 26-08-2006 17:48:12 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41199737
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dus je enige bron is de officieel gekke Winnie de Jong in meerdere interviews?
Bestudeer eerst de kenmerken van MD

1 Wat zijn de eigenschappen van MD?
2 Leg dit naast het optreden van Fortuyn
3 Je ziet dan dat die MD idd een plausibele verklaring kan zijn van het instabiele gedrag/optreden van Fortuyn destijds. eerst kunnen ze de hele wereld aan , om vervolgens weer in hun schulp moeten terugkruipen.

Verward niet MD met ASPS (die vaak wel leugenachtig zijn......)

Verder waren Winni en Pim twee handen op een buik. Nooit ruzie of rancune naar wie dan ook. Er is geen enkele reden om aan te nemen, dat Winnie een belang had om Pim te schaden.

Sterker nog : het is daarom aannemelijk dat Pim Winnie toch op de lijst heeft gezet.......ondanks MD.....

Ik geloof best dat bezoemviend(in) elkaar dit best willen toevertrouwen, maar Winnie lulde mede door MD haar mondje weleens voorbij.....

Voor mij volstrekt plausibel. Maar Pim heeft het zelf idd niet aan de grote klok gehangen....

Verder:

het gedrag in mij vorige post is m.i. best terug te voeren op MD. Erg, dat wel, maar niet onaannemelijk.

Verder op de laatste leefdag zei Fortyun in de auto tegen Harry Mens (telefoongesprek ) , dat ie het eigenlijk niet zag zitten om MP te worden, maar dat zijn punt wel was gemaakt (peiling 38 zetels Volkskrant)....... Interview krant destijds, kort na de moord.

Het is een MD-er ten voeten uit...Maar ook hier kan ik slechts signaleren. Ik kan niet postuum diagnoses stellen, van iemand die ik bovendien niet persoonlijk heb gekend....

[ Bericht 8% gewijzigd door EchtGaaf op 26-08-2006 17:48:03 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:53:11 #45
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41200036
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:

je bent nu ook al dokter en psychiater?

WIki zegt er niets over
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn
http://www.parlement.com/9291000/biof/02312 ook niet terwijl ze wel eea vertellen over de gekheid van Winnie de Jong
en een google zoektocht komt niet veel verder dan een scheldpartij @ www.maghrebonline.nl
pi_41200119
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Napalm het volgende:

Ik heb niet o p met Philips.
Waaaaatttttttttt????????
quote:
Dat bedrijf, weliswaar heel belnagrijk voor NL, wordt al 20 jaar de vernieling in geholpen.
Kom op. Philips floreert onder Kleisterlee. Een echte topbestuurder, breed gedragen. Heeft de toko uit de stront getrokken na Boonstra.
quote:
Het siert enkel mijn icoon omdat het
A) een van de weinige plaatjes was die google vond die door Fok geaccepteerd worden
Ja, mag maximaal 11k zijn d8 ik. En 60 bij 60 pixels Verder .gif (compuserve .gif is erg efficient ). Download de gratis versie PhotoShop( elements geloof ik ) Cursusje PhotoShop van EchtGaaf . Zie je wel dat wel hier niet zonder techneuten de oorlog winnen.
quote:
B) een duidelijke opvallende kleur heeft zodat ik mn eigen posts kan terug vinden
Het is wel een blikvanger. Maar had je geen ander wenslogo? (mooie vrouw)
pi_41200239
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef Napalm het volgende:

[..]

je bent nu ook al dokter en psychiater?
Helaas niet. Zou ik ook wel willen, maar ik heb slechts leven. Cardiologie is ook leuk, radiologie ook, forensische psychologie/psychiatrie.....Dat is mijn probleem ; ik heb veel te veel interesses. Dus ik lees er heel veel over.......en dan wordt je ook wijzer , Napalm......

Maar voor de helderheid: ik diagnostiseer nooit, maar signaleer slechts.......Ik spreek uit ervaring dat ik er zelden miszit..... Echt waar.
quote:
WIki zegt er niets over
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn
en een google zoektocht komt niet veel verder dan een scheldpartij @ www.maghrebonline.nl
Wiki

Maar het was ook niet algemeen bekend. Toch echt ik veel waarde aan de uitlating van Winnie de Jong. MD-ers staan m.i. niet bekend om leugenachtig gedrag, zoals ASPS-ers wer wel sterk hebben....

dat scheldinggetje rept geen woord over Pim......
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:17:19 #48
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41200650
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Kom op. Philips floreert onder Kleisterlee. Een echte topbestuurder, breed gedragen. Heeft de toko uit de stront getrokken na Boonstra.
Is dat zo?
In de Volkskrant staat een leuk overzichtje van het bedrijf dat Pphilips vroeger was. Nu zijn bijna alle divisies van toen verkocht. Groot is niet perse beter maar je vraagt je wel af of er uberhaupt nog wel een philips is en of de mooie fincanciele plaatjes niet ernstig verkleurd zijn door het verkopen van bedrijfsonderdelen..
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:

Ja, mag maximaal 11k zijn d8 ik. En 60 bij 60 pixels Verder .gif (compuserve .gif is erg efficient ). Download de gratis versie PhotoShop( elements geloof ik ) Cursusje PhotoShop van EchtGaaf . Zie je wel dat wel hier niet zonder techneuten de oorlog winnen.
Elements is niet gratis. Google picassa wel. Desodanks snap ik de ballen van mn Elements4 en gebruik ik enkel de automagische rode-ogen-verwijderaar.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar voor de helderheid: ik diagnostiseer nooit, maar signaleer slechts....
boekenwijsheid..
quote:
...Ik spreek uit ervaring dat ik er zelden miszit..... Echt waar.
diagnoseer jezelf dan eens....
quote:
dat scheldinggetje rept geen woord over Pim......
Jawel
en dan FF Control+F en manisch

trouwens over manisch gesproken, ik citeer Pamela Hemelrijk
quote:
Hoe dúrven ze te suggereren dat de verloedering van de politiek pas na 6 mei is begonnen! Hoe dúrven ze te schamperen dat Winnie de Jong een psychopate is, die koste wat kost uit de politiek geweerd moet worden, omdat zij wel eens een depressie heeft gehad! Terwijl ze de zwaar manisch-depressieve Theo Joekes nooit een strobreed in de weg hebben gelegd! Om maar te zwijgen van de notoire alcoholisten aan wie zij doodleuk de ene ministerspost na de andere toevertrouwden, zoals Jaap Boersma, Henk Vredeling, Jan Pronk, Bram Peper en Hans van Mierlo, om er maar een handvol te noemen. En dat zijn dan nog alleen maar de politici van wie ik het zeker weet! Ik weet niet hoe u erover denkt, maar ik zou een alcoholist nog niet eens de zorg over mijn hamster durven toevertrouwen, laat staan over een heel departement. Toch is dat de gewoonste zaak van de wereld, bij die "vaklieden" van de gevestigde politiek.

[ Bericht 22% gewijzigd door Napalm op 26-08-2006 18:23:20 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:36:25 #49
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41201106
Trouwens, over premiers gesproken: (Fortuyn in Elsevier 31-03-2001)
quote:
'Ook al word ik geen premier dan ben ik het toch. Zo word ik ook door heel veel mensen gezien. De politiek schreeuwt om een turn around, dan moet je de dingen voordoen. Precies, politiek op lokatie. Straks ga ik op bezoek in ziekenhuizen en scholen, en ik zal de verpleegsters en de onderwijzers alles voordoen. Die functie heeft Wim Kok nooit gebruikt. Joop den Uyl wel. Ik ben een groot bewonderaar van Den Uyl. Vanwege zijn compassie. Den Uyl hield grote lezingen: de leider gaf aan hoe wij het moesten zien. Zo'n type hebben we nu weer nodig. Iemand die het kan voordoen. Dan word je vanzelf de incarnatie van het volk. Politiek is ook een toneelstuk. De mensen willen een verhaal horen en dan gaan slapen.

'Heb jij van Kok ooit iets gelezen? Toen Den Uyl doodging, hadden we meteen een boek. Niet met stukken over hem, nee met stukken van hem. Als Kok straks de geschiedenis ingaat, laat hij geen spoor na. Een premier die nooit een essay of een boek heeft geschreven, dat kan dus niet. De Franse presidenten schreven ook boeken. Zo'n Mitterrand stuurde zijn lakeien weg en een paar maanden later kwam hij met een boek. Zelfs als columnist had ik een programma. Tussen Kerst en Nieuwjaar ging ik altijd een paar dagen op stap. Om na te denken over de nieuwe thema's die ik in het komende jaar zou neerzetten.' Dat er ook mensen zijn die van Wim Kok houden, kan hij niet begrijpen. De geleerde ontvlamt in een tirade.

'Kok is bang voor mij. Niet alleen vanwege mijn itellectueel geweld, maar omdat hij een kwaad geweten heeft. Voor Kok telt alleen de BV Kok vooruit. Kok zou nooit het besluit om weg te gaan hebben genomen als hij geen zicht had op de contouren van een volgende carrière. In Brussel of elders.'

Niet alleen Kok, Paars moet onder de karwats. 'De inzet van Paars was het breken van de regentencultuur. We hebben alleen maar nieuwe regenten gekregen, nu dan van de PvdA. Ook daarom is het tijdperk Lubbers nooit afgesloten. Paars heeft alleen op het punt van de zedelijkheid het verschil gemaakt. Verder is aan de erfenis van Lubbers niets veranderd. De collectieve sector blijft naar binnen gericht. De burger wordt niet bediend, de leerling wordt niet bediend en de patiënt wordt al helemaal niet bediend.
een premier moet boeken schrijven en zn mening publicceren..

Hoeveel heeft Bos al geschreven of houdt die het liever bij one-liners??
pi_41201306
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:36 schreef Napalm het volgende:
Trouwens, over premiers gesproken: (Fortuyn in Elsevier 31-03-2001)
[..]

een premier moet boeken schrijven en zn mening publicceren..

Hoeveel heeft Bos al geschreven of houdt die het liever bij one-liners??
Tsk. Bos heeft een boek geschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')