quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Verder dus
Nokwanda, hou je niet in. Het is geen mannen-avond. Het is altijd een mix-avond hier![]()
Dus neem die paal erbij en ga dansen hier
Anders geen paal-dansen, maar gewoon aanwezig zijn
Nokanda de koningin van Africa
Die straks Africa gaat veroveren
Of niet????
Bestel een pizza andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Paalkoningin?
zit nu te giechelen![]()
Ik ben er wel en ik lees ook mee. ben alleen moe van een drukke dag.
Wat we eten moet ik bijvoorbeeld ook nog bedenken en ik ben gewoon te moe om op te staan en het te doen.
Daarnaast ligt er een poezebeep op schoot waardoor ik ok nog eens uiterst lui word.
Al met al.... daardoor reageer ik nu wat traag.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bestel een pizza anders
Of je bakt je kat in de pan
Nee dat is dus een grapje.
Nu nog koken?
Dat zal dan tussen mijn billen moeten want tussen mijn borsten stop je echt niks. Ietsje te weinig decolletequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga tv kijken weer
Lang genoeg online geweest
Tot morgen
Morgen vrouwen-avond hier
Maar dan nog ga ik me mengen tussen de vrouwen
Geen vrouwen of mannen-avond hier
Mix-avond. Vrouwen en mannen komen samen
1 grote orgie hier
En Nokwanda gaat paal-dansen nog![]()
Dan stop ik 100 euro tussen haar billen of borsten![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Metro2005 het volgende:geeuw huh euh paaldansen, billen, borsten? heb ik wat gemist
?
Heeeeeyyyyy, lassquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef draculettetje het volgende:
heus zo af en toe ben ik er nog wel hoor, maar paaldansen? niet zo'n goed idee....
al weet ik idd nog wel een paal ergens bij de zoessie in de buurt....![]()
![]()
maar dat kan ik wel heel heel goed hoor!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeeyyyyy, lass![]()
Maar je mag het ook gewoon op een barkruk doen hoor.... barkrukdansen
Dat weet ik ook nog wel jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een tijdje geleden... paar ouwehoertopics terug, had ik het over de neiging tot paaldansen in de bar op mijn werk af en toe. En DV heeft een prima geheugen en was ook nog eens opmerkzaam
dat wil ik zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar dat kan ik wel heel heel goed hoor!![]()
Binnenkort op geenstijl.nl : Paaldansduoquote:
paal/kruk dansen graagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Binnenkort op geenstijl.nl : Paaldansduo?
Why the long facequote:
Toch maar eens vragen aan mensen die dat voor elkaar krijgenquote:
moet toch nog even met je overleggen nok, dat ene stukje met m'n been krijg ik niet zo voor elkaar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:10 schreef nokwanda het volgende:
We hebben gister geoefend voor de dag van de Grote Act
En daarna zijn we in slaap gevallen.
Ja... idd... Barra. Miste hem al de hele week ja.
Maar hij zou de laatste week van deze maand ook op vakantie gaan. Dus ik neem maar aan dat dat het is.
Ik was / ben inderdaad vreselijk moe ja. Wel als een blok geslapen en raar gedroomd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Was je nog zo moe Metro???? Ik zet de wekker dus zelden tot nooit, ben wel altijd vroeg wakker. Maar ik heb weinig verplichtingen behalve fokken, bowlen, bier en peppen
Ik heb een leven als pepper in Frankrijk
Maar goed, zo hoort dat ook natuurlijk![]()
Minister van gratis zaken word ik vanzelf nog wel een keer![]()
Boy George & Culture club - Karma Chameleon
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet toch nog even met je overleggen nok, dat ene stukje met m'n been krijg ik niet zo voor elkaar!![]()
mogguh trouwens allemaal
Wakker worden door de wekker is nooit fijn neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik was / ben inderdaad vreselijk moe ja. Wel als een blok geslapen en raar gedroomd.
Wakker worden als je wakker wordt is zó veel fijner dan bruut gewekt worden door zo'n pauperwekker![]()
Hoop dat het vanavond een beetje droog wordt weer, het is hier nu bar en boos![]()
Tuurlijk is dat gelukt. duh.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ook even koffie hier gepaktis het paaldansen nog gelukt nok
?
(wanneer kunnen we de filmpjes verwachten?)
Container erbij en een flinke schopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:11 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Tot straks zoessie.
En nu puinruimen
ja maar ja maar ik wil hier niks verklappen, maar ik bedoel dat ene, weet je wel waarbij we " echt" samen danen.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daaaaarom zit je ook op die barkruk
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik wil hier niks verklappen, maar ik bedoel dat ene, weet je wel waarbij we " echt" samen danen.....
tot straks zoessie
OOOwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef draculettetje het volgende:
heus zo af en toe ben ik er nog wel hoor, maar paaldansen? niet zo'n goed idee....
al weet ik idd nog wel een paal ergens bij de zoessie in de buurt....![]()
![]()
quote:
Dat wordt idd weer hoooog tijd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en wanneer heb ik jullie weer es samen op msn?
Kun je me ook helpen met het stellen van rare vragen om op te pendelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat wordt idd weer hoooog tijd!
Ow...U roept maar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je me ook helpen met het stellen van rare vragen om op te pendelen
Dar gaat soms echt raar hoor. Op sommige dagen lukt het niet en op andere dagen is ieder antwoord raak.
zo maf.... eerste tijd ging het perfect maar nu moet ik echt iedere keer de weg zoeken omdat het ding telkens andere manieren aangeeft om ja of nee te beantwoorden.quote:
Haha... Dat ding is gewoon net zo eigenwijs als jij!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo maf.... eerste tijd ging het perfect maar nu moet ik echt iedere keer de weg zoeken omdat het ding telkens andere manieren aangeeft om ja of nee te beantwoorden.
En ik heb al gemerkt dat ik echt geen druppel alcohol moet drinken als ik het doe want dan gaat het geheid mis.
Maar ik blijf iedere dag oefenen om uit te vogelen welke omstandigheden en gemoedstoestanden het best werken.
Maar gister was echt de eerste keer dat ik er twee keer van de 5 of 6 vragen echt naast zat.
Ik laat mensen vragen stellen die zij kunnen weten maar ik niet, om mee te oefenen.
Heel af en toe stel ik vragen waarvan ik weet dat ik er pas later op de dag of later in de week achter kan komen.
Zoals vandeweek... Joel's schoolboeken waren laat en ik wilde weten of ze deze week nog zouden komen en zo ja op welke dag. Het klopte. ik kreeg vanochtend een foontje dat ze binnen zijn.
Je kunt overal op proostenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed zo
Vies ongedierte bij het konijn is inderdaad niet okey
Ik ga bier koud zetten
De tijd is daar het bier gaat koud. Het mooiste gedeelte van de dag kan beginnen
Neehoor, zonder bier is het net zo goed, maar toch is het met bier beter af en toe.
Dan proost ik op een schoon konijnen-hok
Een reden zoeken ook om te proosten![]()
En proosten op het vliegen
Proosten op ........ waar kun je allemaal op proosten?
Tis een niet gecastreerd mannetje dus hij verpreidt zijn geur zeg maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon de vacht eraf scheren
Nee, ik weet het niet. Misschien wen je wel aan die lucht. Anders zet je hem bij een open raam.
En proosten kan inderdaad op alles. Een proost op het bier!!!! Een proost op het bier!!!! Een proost op de gezelligheid!!!!
Waarom ga je niet solliciteren voor stuntmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:is het al tijd om naar huis te gaan
het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Inderdaad is dat fijn als je contact hebt met andere mensen op het werk. Heb je ook muziek daar??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ook heel blij met mijn internet lijntje op het werk jaanders had ik helemaaaaaaal niks te doen .
Sowieso vind ik communicatie blijven hebben de hele dag door erg fijn.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, konijn heeft een nieuw onderkomen![]()
[afbeelding]
Ik miste je al vandaag (en gister ook? Ik heb het niet echt bijgehouden)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Hoe gaat het hier?
Ik ben een beetje down, mijn nichtje heeft vandaag te horen gekregen dat het hartje van haar zoontje niet helemaal in orde is, een vergrote linkerhartkamer en een gaatje in zijn hart.
Verder weten we nog niet veel, ze werd vanmorgen met de uitslag opgebeld en de arts hing met het advies dat ze zich maar niet teveel moest opwinden weer op.
Nadat de eerste paniek was weggeebt en de vragen kwamen was het heel erg lastig om nog iemand te vinden die haar meer kon vertellen, ik vind het best schofterig zo hoor![]()
Het zegt misschien allemaal nog niet zoveel en misschien valt het allemaal nog mee, maar ik vind het zo sneu.
Ze was helemaal in paniek vandaag en zooo verdrietig.
Ik vind het altijd een beetje moeilijk om me weer los te maken van zo'n gevoel, heb dus een beetje een dipje.
Tja, dat kan toch ook niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik miste je al vandaag (en gister ook? Ik heb het niet echt bijgehouden)
Vaak is het ook zo dat druk maken niet helpt. Maar je zult het maar te horen krijgen. Moet je eens zien hoe druk je je maakt. Men heeft makkelijk praten met : maak je niet druk.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Hoe gaat het hier?
Ik ben een beetje down, mijn nichtje heeft vandaag te horen gekregen dat het hartje van haar zoontje niet helemaal in orde is, een vergrote linkerhartkamer en een gaatje in zijn hart.
Verder weten we nog niet veel, ze werd vanmorgen met de uitslag opgebeld en de arts hing met het advies dat ze zich maar niet teveel moest opwinden weer op.
Nadat de eerste paniek was weggeebt en de vragen kwamen was het heel erg lastig om nog iemand te vinden die haar meer kon vertellen, ik vind het best schofterig zo hoor![]()
Het zegt misschien allemaal nog niet zoveel en misschien valt het allemaal nog mee, maar ik vind het zo sneu.
Ze was helemaal in paniek vandaag en zooo verdrietig.
Ik vind het altijd een beetje moeilijk om me weer los te maken van zo'n gevoel, heb dus een beetje een dipje.
Ja het is echt heel zielig allemaal, zo'n klein mannetje van nog geen 6 wekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat vervelend zeg. Wens d'r maar sterkte. Een collega van me heeft hetzelfde met zijn zoontje, ook hartproblemen (hartklep probleem) en geen uitzicht op verbetering.
Lichamelijke klachten zijn zo vervelend altijd
![]()
Jij ook sterkte senesta.
Ik kreeg net van een vriendin van me te horen dat ze gedumpt was. Ook niet echt leuk voor d'r.
Zondag komt ze hierheen om even wat afleiding te hebben. ZIj heeft immers mij ook goed opgevangen toen ik gedumpt was![]()
Begint goed het weekend met al die ellende
zo af en toe eens echt lekker uitslapen is ook wel heerlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekker bakkie koffie![]()
En ook meteen weer wakker
Ik vind dat vroege opstaan dus echt geweldig
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan gooi ik een lyric erin waarop de vrouwen kunnen paaldansen straks
Just a still town girl on a saturday night, lookin' for the fight of her life
In the real-time world no one sees her at all, they all say she's crazy
Locking rhythms to the beat of her heart, changing woman into life
She has danced into the danger zone, when a dancer becomes a dance
It can cut you like a knife, if the gift becomes the fire
On a wire between will and what will be
She's a maniac, maniac on the floor
And she's dancing like she's never danced before
She's a maniac, maniac on the floor
On the ice-build iron sanity is a place most never see
It's a hard warm place of mystery, touch it, but can't hold it
You work all your life for that moment in time, it could come or pass you by
It's a push of the world, but there's always a chance
If the hunger stays the night
There's a cold connective heat, struggling, stretching for defeat
Never stopping with her head against the wind
She's a maniac, maniac, I sure know
(Solo)
It can cut you like a knife, if the gift becomes the fire
On a wire between will and what will be
(repeats out)
Inderdaadquote:
Muziek een beetje hard en ruimen maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon vuur tijdens de taken
Gewoon vuur spugen en de taken verbranden.
Zorgen dat er geen taken meer zijn, 1 keer alles goed opruimen en zorgen dat het zo blijft![]()
Moet zelf straks ook nog ff opruimen maar ik stel dat nog ff uit.
Huishoudelijke taken
Succes en sterkte ermeequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Muziek een beetje hard en ruimen maar.
En het moet natuurlijk wel bijgehouden worden. En ik merk dat ik daar vaak helemaal geen zin in heb als ik thuis kom van mijn werk. EW doet al best vaak de afwas tegenwoordig en helpt met de kattenbakken enzo. Hij wil ook best dingen doen als ik het vraag hoor.
Maar sommige zaken moet ik gewoon zelf doen.
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een goede middag allemaal
Ben weer terug van weg geweest.
Nu puin ruimen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je je poes aan het opeten?
Of stop je dingen in je poes
Lust je poes borrelnootjes?
Is dat wel goed voor die poes dan??? Ik bedoel, mogen poezen alles eten?
Een had ooit een tic voor aarbeienijs. Een ander voor slagroom. Een is echt gek op kaas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn hond lust trouwens pindakaasIk smeer vaker een boterham met pindakaas en dan lust hij dat ook.
Het is een hobby hoor, en het is echt heel erg leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus hij wordt later echt een militair??
Of een beroep waar je zware lichamelijke arbied moet verrichten? Misschien wordt hij zelf wel drill-instructor in het leger. Links 2 Links 2 Links 2 3 4 .
Of is het hobby? Ben weer teveel aan het denken
Hij eet het eten van de andere katten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:18 schreef nokwanda het volgende:
Chippy is gewoon veeeel te vet. De anderen niet. Die zijn gewoon goed.
[afbeelding]
De kleine Purrr eet het eten van de andere kattenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij eet het eten van de andere katten?
Of gewoon aanleg?
o ja?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef senesta het volgende:
Zijn altijd leuke verhalen vooral met foto's![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja?![]()
Dan zal ik de volgende keer de kattenkotsjes en vieze kattenbakken ook maar fotograferen en hier plaatsen dan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja?![]()
Dan zal ik de volgende keer de kattenkotsjes en vieze kattenbakken ook maar fotograferen en hier plaatsen dan.
Spicy is jaloers op Purrrdy en zeikt dus zo nu en dan in een hoekje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik doe mee, gister nog stront opgeruimd van dat beest
waarschijnlijk jaloers op het konijn ofzo
Heb jij een kat die spicy heetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spicy is jaloers op Purrrdy en zeikt dus zo nu en dan in een hoekje.
Gister dus op het gordijn en daarna is ze in EW's kapotte rugzak gaan liggen. Ik was haar kwijt en liep haar overal te roepen. Geen reactie. Tot ik die tas wilde opruimen die in een hoekje lag waar ook gezeken was. Toen bleek dat Spice erin zat. En het is zoooo duidelijk dat zij degene is die dat doet en geen van de andere poezen.
Rosa zeikt op het bed als ze boos is. Als we op vakantie gaan of zo. gelukkig gaan we niet echt vaak allebei weg. Noiu ja... in dat opzicht gelukkig dan.
En ja.... als ie schijt is het "dat beest"
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb jij een kat die spicy heetZo heet mijn kat ook
die roarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
En mijn kreng![]()
Katten met foto's deel 32
hier nog meer foto's van d'r
Toen wou ze naar binnen toequote:
zwarte katten zijn cool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toen wou ze naar binnen toehehe dan gaat ze altijd uitgebreid zitten miauwen buiten
Middag allemaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Liggen jullie te pitten
Ik ben ondertussen elders op fok! bezig dus
Als jullie pitten dan ga ik even elders verder
Anders krijg je straks 20 berichten achter elkaar en dat is niet okey
Arghhhh op zondag werken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Middag allemaal![]()
Nee, ik lig niet te pitten DV, ik ben me door een hele stapel was aan het werken![]()
ik zal binnenkort eens even een kijkje komen nemen in je fotoboek....quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi zo
Gezelligheid kent geen grenzen denk ik maar
Zolang het gezellig en okey is!!!!! Dan is er helemaal niets aan de hand
Ik ben met mijn fotoboek bezig nu
Goede-avond trouwens
Mijn oom die dit jaar overleden is die was ook trucker, vrachtwagen-chauffeur dus. Een neef van mij is dat ook geworden door mijn oom.
Ben nu lekker muziek aan het luisteren en mijn foto-boek aan het verbeteren
Nu even plassen en roken en bier pakken
Met de juiste muziek kan ik echt swingen achter de pc
![]()
Zeker doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal binnenkort eens even een kijkje komen nemen in je fotoboek....
Nee man... was al om 8 uur de hort op en kom net binnen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Liggen jullie te pitten
Ik ben ondertussen elders op fok! bezig dus
Als jullie pitten dan ga ik even elders verder
Anders krijg je straks 20 berichten achter elkaar en dat is niet okey
Ik denk niet dat dat zomaar mag. Maar je kan altijd de maker proberen te achterhalen en het vragen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef senesta het volgende:
Nok, ik had een vraagje aan jou.
Aangezien jij ook tekeningen of foto's daarvan op internet hebt gezet.
Tot in hoeverre zit er copyright op zoiets?
Ik zoek een mooie tekening van een waterman (sterrenbeeld) voor het forum (als logo), er staan een hoop plaatjes of tekeningen op internet maar die mag je niet vrij gebruiken, wel?
Ja precies, met eervolle vermelding op het forumquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zomaar mag. Maar je kan altijd de maker proberen te achterhalen en het vragen.
Wie weet vindt de maker het juist heel erg leuk als je vraagt of je er een mag gebruiken.
Ik heb me er voor mezelf niet mee bezig gehouden. ik weet wel dat ze uitgeprint niet erg mooi van kwaliteit zijn.
Hier ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
Ben al aan mijn 3e bakkie pleur bezig maar het wakker worden wil maar niet lukken
Gewoon 1 keer per 3 maanden erop gaan staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weegschalen ( Die dingen waar je op gaat staan en weer heel snel vanaf springt)
zijn niet lief
awh gossiequote:
quote:
Nog niet...Maar zn broers en zus wel!!quote:
jawel hoor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is toch geen monster
Of wel
Leuk kind
quote:
* Baby uit de buurt van dromenvanger houdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort monster, om op te eten![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Baby uit de buurt van dromenvanger houdt
ook wel eens gedaan in een nachtmerrie. Is lang geleden maar ik vergeet het nooit meerquote:
Hee Droomquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Halo Halla Ha Marieka
Net even nieuws gekeken op tv, over dat ontvoerde meisje. Niet normaal dat zulke mensen zoiets voor elkaar krijgen. Dan ben je dus echt ziek in de kop. En dan was er nog nieuws over die moordenaar van kinderen in België.
Ben op de bank tv kijken verder, even helemaal lekker niets doen.
Een lui leventje leiden even
Toch merk ik invloed van het weer, dat duistere weer doet iets negatiefs
Maar ben weg nuWie weet even een siesta houden. Kijken of ik even beter kan dromen, die dromen van vannacht waren niet je van het achteraf.
Eindelijk !!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is weer terug van lowlands en daarna van vakantie!![]()
![]()
haha lowlands was super... echt heeel gezellig en DROOG!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Eindelijk !!!![]()
grapje hoor, maar leuk dat je er weer bent![]()
Hoe was lowlands (behalve nat) en hoe was jullie vakantie??
Ben je bruin en uitgerust ?
....................en achter de wolken schijnt de zonquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef Metro2005 het volgende:
pff wat een kutdag vandaag zegvoel me echt weer ff verschrikkelijk down. Mis mijn ex vandaag weer eens enorm. Mijn bierflesje zei net krak toen ik hem opendraaide en er was geen parkeerplaats meer, moest een pokke eind lopen met boodschappen
![]()
En waar IS iedereen, alles is uitgestorven de laatste tijd lijkt het wel, Mijn msn lijst is harstikke leeg, op mijn werk is het nog altijd extreem rustig, internetforums word maar mondjesmaat gepost. Vrienden hebben het te druk of zijn weg. bah.
(en ik heb slecht geslapen ja)
![]()
![]()
Ja hoor, weer bijgekomen, was weggewerkt, hand-bike weggebracht (rem kabel was geklapt), dus weer gewoon terug in het dagelijkse levenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef senesta het volgende:
Welterusten.
Alles goed lillith?
Weer een beetje bijgekomen van je weekje weg?
Oh das mooi, heb jij ook zoveel commentaar gehad over de nieuwe status van pluto of valt het mee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor, weer bijgekomen, was weggewerkt, hand-bike weggebracht (rem kabel was geklapt), dus weer gewoon terug in het dagelijkse leven![]()
Ja, dat was me wat he, die Plutoquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh das mooi, heb jij ook zoveel commentaar gehad over de nieuwe status van pluto of valt het mee?
Jammer dat je kabel was geklapt, heb je daar in je vakantie ook last van gehad of heb je nog wel lekker kunnen biken?
Ik ging rond 24.00 naar bed.. Sliep niet voor 01.30... Werd om 3.40, 4.30 en om 5.30 wakker om toen maar wakker te blijven....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Meteen muziek en koffie erbij deze morgen
0745 was ik wakker
Das niet dat je zegt lekker slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ging rond 24.00 naar bed.. Sliep niet voor 01.30... Werd om 3.40, 4.30 en om 5.30 wakker om toen maar wakker te blijven....![]()
Ik ben ondertussen aan de 2e pot bezig, zometeen water of thee drinken. Ik ga niet meer 4 of 5 potten koffie drinken per dagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
Koffie dus. Sloooooten koffie graag
Ach ja... t went... zo zien mn nachten er de laatste tijd meestal uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das niet dat je zegt lekker slapen
Heb dat ook tijden gehad, maar nu slaap ik in 1 ruk door gelukkig.
Net even opgefrist, mooi weer is het hier in het Zuiden. Blauwe lucht en zon![]()
Zo raak je toch nooit uitgeslapen of wel soms??? Ik zou de hele dag met een duffe kop rondlopen, had dat in die tijd van mijn slapeloze nachten dus ook overdag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach ja... t went... zo zien mn nachten er de laatste tijd meestal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |