quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je je poes aan het opeten?
Of stop je dingen in je poes
Lust je poes borrelnootjes?
Is dat wel goed voor die poes dan??? Ik bedoel, mogen poezen alles eten?
Een had ooit een tic voor aarbeienijs. Een ander voor slagroom. Een is echt gek op kaas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn hond lust trouwens pindakaasIk smeer vaker een boterham met pindakaas en dan lust hij dat ook.
Het is een hobby hoor, en het is echt heel erg leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus hij wordt later echt een militair??
Of een beroep waar je zware lichamelijke arbied moet verrichten? Misschien wordt hij zelf wel drill-instructor in het leger. Links 2 Links 2 Links 2 3 4 .
Of is het hobby? Ben weer teveel aan het denken
Hij eet het eten van de andere katten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:18 schreef nokwanda het volgende:
Chippy is gewoon veeeel te vet. De anderen niet. Die zijn gewoon goed.
[afbeelding]
De kleine Purrr eet het eten van de andere kattenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij eet het eten van de andere katten?
Of gewoon aanleg?
o ja?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef senesta het volgende:
Zijn altijd leuke verhalen vooral met foto's![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja?![]()
Dan zal ik de volgende keer de kattenkotsjes en vieze kattenbakken ook maar fotograferen en hier plaatsen dan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja?![]()
Dan zal ik de volgende keer de kattenkotsjes en vieze kattenbakken ook maar fotograferen en hier plaatsen dan.
Spicy is jaloers op Purrrdy en zeikt dus zo nu en dan in een hoekje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik doe mee, gister nog stront opgeruimd van dat beest
waarschijnlijk jaloers op het konijn ofzo
Heb jij een kat die spicy heetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spicy is jaloers op Purrrdy en zeikt dus zo nu en dan in een hoekje.
Gister dus op het gordijn en daarna is ze in EW's kapotte rugzak gaan liggen. Ik was haar kwijt en liep haar overal te roepen. Geen reactie. Tot ik die tas wilde opruimen die in een hoekje lag waar ook gezeken was. Toen bleek dat Spice erin zat. En het is zoooo duidelijk dat zij degene is die dat doet en geen van de andere poezen.
Rosa zeikt op het bed als ze boos is. Als we op vakantie gaan of zo. gelukkig gaan we niet echt vaak allebei weg. Noiu ja... in dat opzicht gelukkig dan.
En ja.... als ie schijt is het "dat beest"
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb jij een kat die spicy heetZo heet mijn kat ook
die roarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
En mijn kreng![]()
Katten met foto's deel 32
hier nog meer foto's van d'r
Toen wou ze naar binnen toequote:
zwarte katten zijn cool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toen wou ze naar binnen toehehe dan gaat ze altijd uitgebreid zitten miauwen buiten
Middag allemaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Liggen jullie te pitten
Ik ben ondertussen elders op fok! bezig dus
Als jullie pitten dan ga ik even elders verder
Anders krijg je straks 20 berichten achter elkaar en dat is niet okey
Arghhhh op zondag werken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Middag allemaal![]()
Nee, ik lig niet te pitten DV, ik ben me door een hele stapel was aan het werken![]()
ik zal binnenkort eens even een kijkje komen nemen in je fotoboek....quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi zo
Gezelligheid kent geen grenzen denk ik maar
Zolang het gezellig en okey is!!!!! Dan is er helemaal niets aan de hand
Ik ben met mijn fotoboek bezig nu
Goede-avond trouwens
Mijn oom die dit jaar overleden is die was ook trucker, vrachtwagen-chauffeur dus. Een neef van mij is dat ook geworden door mijn oom.
Ben nu lekker muziek aan het luisteren en mijn foto-boek aan het verbeteren
Nu even plassen en roken en bier pakken
Met de juiste muziek kan ik echt swingen achter de pc
![]()
Zeker doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal binnenkort eens even een kijkje komen nemen in je fotoboek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |