Nee man... was al om 8 uur de hort op en kom net binnen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Liggen jullie te pitten
Ik ben ondertussen elders op fok! bezig dus
Als jullie pitten dan ga ik even elders verder
Anders krijg je straks 20 berichten achter elkaar en dat is niet okey
Ik denk niet dat dat zomaar mag. Maar je kan altijd de maker proberen te achterhalen en het vragen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef senesta het volgende:
Nok, ik had een vraagje aan jou.
Aangezien jij ook tekeningen of foto's daarvan op internet hebt gezet.
Tot in hoeverre zit er copyright op zoiets?
Ik zoek een mooie tekening van een waterman (sterrenbeeld) voor het forum (als logo), er staan een hoop plaatjes of tekeningen op internet maar die mag je niet vrij gebruiken, wel?
Ja precies, met eervolle vermelding op het forumquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zomaar mag. Maar je kan altijd de maker proberen te achterhalen en het vragen.
Wie weet vindt de maker het juist heel erg leuk als je vraagt of je er een mag gebruiken.
Ik heb me er voor mezelf niet mee bezig gehouden. ik weet wel dat ze uitgeprint niet erg mooi van kwaliteit zijn.
Hier ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
Ben al aan mijn 3e bakkie pleur bezig maar het wakker worden wil maar niet lukken
Gewoon 1 keer per 3 maanden erop gaan staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weegschalen ( Die dingen waar je op gaat staan en weer heel snel vanaf springt)
zijn niet lief
awh gossiequote:
quote:
Nog niet...Maar zn broers en zus wel!!quote:
jawel hoor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is toch geen monster
Of wel
Leuk kind
quote:
* Baby uit de buurt van dromenvanger houdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort monster, om op te eten![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Baby uit de buurt van dromenvanger houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |