Je kunt overal op proostenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed zo
Vies ongedierte bij het konijn is inderdaad niet okey
Ik ga bier koud zetten
De tijd is daar het bier gaat koud. Het mooiste gedeelte van de dag kan beginnen
Neehoor, zonder bier is het net zo goed, maar toch is het met bier beter af en toe.
Dan proost ik op een schoon konijnen-hok
Een reden zoeken ook om te proosten![]()
En proosten op het vliegen
Proosten op ........ waar kun je allemaal op proosten?
Tis een niet gecastreerd mannetje dus hij verpreidt zijn geur zeg maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon de vacht eraf scheren
Nee, ik weet het niet. Misschien wen je wel aan die lucht. Anders zet je hem bij een open raam.
En proosten kan inderdaad op alles. Een proost op het bier!!!! Een proost op het bier!!!! Een proost op de gezelligheid!!!!
Waarom ga je niet solliciteren voor stuntmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:is het al tijd om naar huis te gaan
het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Inderdaad is dat fijn als je contact hebt met andere mensen op het werk. Heb je ook muziek daar??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ook heel blij met mijn internet lijntje op het werk jaanders had ik helemaaaaaaal niks te doen .
Sowieso vind ik communicatie blijven hebben de hele dag door erg fijn.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, konijn heeft een nieuw onderkomen![]()
[afbeelding]
Ik miste je al vandaag (en gister ook? Ik heb het niet echt bijgehouden)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Hoe gaat het hier?
Ik ben een beetje down, mijn nichtje heeft vandaag te horen gekregen dat het hartje van haar zoontje niet helemaal in orde is, een vergrote linkerhartkamer en een gaatje in zijn hart.
Verder weten we nog niet veel, ze werd vanmorgen met de uitslag opgebeld en de arts hing met het advies dat ze zich maar niet teveel moest opwinden weer op.
Nadat de eerste paniek was weggeebt en de vragen kwamen was het heel erg lastig om nog iemand te vinden die haar meer kon vertellen, ik vind het best schofterig zo hoor![]()
Het zegt misschien allemaal nog niet zoveel en misschien valt het allemaal nog mee, maar ik vind het zo sneu.
Ze was helemaal in paniek vandaag en zooo verdrietig.
Ik vind het altijd een beetje moeilijk om me weer los te maken van zo'n gevoel, heb dus een beetje een dipje.
Tja, dat kan toch ook niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik miste je al vandaag (en gister ook? Ik heb het niet echt bijgehouden)
Vaak is het ook zo dat druk maken niet helpt. Maar je zult het maar te horen krijgen. Moet je eens zien hoe druk je je maakt. Men heeft makkelijk praten met : maak je niet druk.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Hoe gaat het hier?
Ik ben een beetje down, mijn nichtje heeft vandaag te horen gekregen dat het hartje van haar zoontje niet helemaal in orde is, een vergrote linkerhartkamer en een gaatje in zijn hart.
Verder weten we nog niet veel, ze werd vanmorgen met de uitslag opgebeld en de arts hing met het advies dat ze zich maar niet teveel moest opwinden weer op.
Nadat de eerste paniek was weggeebt en de vragen kwamen was het heel erg lastig om nog iemand te vinden die haar meer kon vertellen, ik vind het best schofterig zo hoor![]()
Het zegt misschien allemaal nog niet zoveel en misschien valt het allemaal nog mee, maar ik vind het zo sneu.
Ze was helemaal in paniek vandaag en zooo verdrietig.
Ik vind het altijd een beetje moeilijk om me weer los te maken van zo'n gevoel, heb dus een beetje een dipje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |