abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41154990
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daaaaarom zit je ook op die barkruk
ja maar ja maar ik wil hier niks verklappen, maar ik bedoel dat ene, weet je wel waarbij we " echt" samen danen.....

tot straks zoessie
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:50:14 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41155180
Ik verklap ook niets, muziek wordt gemaakt nog in de toekomst. Fight-music

Eerst maar eens kijken welke programma's nodig zijn. En dan bied ik mijn muziek gratis aan Zoals het hoort Als ik het ooit voor elkaar krijg om muziek te maken, dan vraag ik geen rooie cent.

Ik wil niet rijk worden over de rug van andere mensen.

12 euro per cd . 0 cent is beter

Eerst maar eens zien of het me uberhaupt gaat lukken straks Ik waag gewoon een poging en zet alle muziek op mijn website nog. Digitale muziek eerst maar eens. Gitaar wil ik ook leren spelen nog.

Zo is er altijd wat te doen

Al is het maar als hobby.

1 luiseraar is genoeg straks, en 1 luisteraar heb ik sowieso. Mezelf

Even naar buiten

Ice Cube - Wicked

It's all in the game
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:05:31 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41155499
Electrische gitaar klinkt zo lekker

Heerlijk is dat. Dan heb ik dat opstaan buiten en ben ik gewoon aan het meespelen.

Wake up van Rage against the machine. Heerlijk gitaar-spel.

En dan gewoon net doen alsof ik de gitaar in handen heb. Krijg daar dus echt een boost van
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:11:21 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41155613
Nog 11 procent en ik kan beginnen met het eerste muziek-programma Shareaza is bezig nu

Kijken of het wat in de aanbieding heeft. Proberen iets in elkaar te sleutelen. En dan echt niet bedoeld om wereld beroemd te worden en volle arena's te krijgen

Gewoon mijn eigen muziek maken die past bij mijn denken en besef. Muziek exact afstemmen op mijn stemming en denken. En dan zal het al snel aparte muziek worden. The prodigy maar dan anders, rage against the machine maar dan anders.

Pep muziek en fok muziek. Muziek die mij naar een andere dimensie gaat brengen dus. En zo'n muziek zal ik zelf in elkaar moeten gaan zetten dus. Maar ik heb tijd genoeg, en dan zeg ik wederom dat ik een eeuwigheid heb.

Lukt het vandaag niet met ideale muziek te maken voor mijn mind, dan lukt het volgend jaar wel. En het hoeft niet meteen helemaal 300 procent te kloppen. Zolang het maar begint met 1 procent kloppen. 1 procent en dan 2 procent. En vervolgens richting de 2000 procent van mijn part.

100 procent is niet het maximum.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:13:24 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41155666
All in 1 DJ software. Ik hoop dat ik niet alleen nummers kan mixen maar ook zelf met geluiden aan de slag kan. Anders moet ik wat anders gaan zoeken. Van mijn part kopen ooit. Maar ik hou niet van kopen, kopen word ik armer van en zo ruim heb ik het ook niet met geld

Ze vragen overal geld voor, en wil je als brave burger eens wat gratis krijgen dan ben je meteen strafbaar. En de eigenaar van de platen-maatschappij die wrijft zich nog eens dubbel en dwars in de handen.

Nogmaals gunnen ze je helemaal niets hier. Overal moet je voor dokken. Ze buiten je van alle kanten uit.

1 pakje marlboro voor 4 euro

En dan is dit maar een voorbeeld.

Over muziek maken en doorbreken, zou ik ooit het voor elkaar krijgen om een goed nummer in elkaar te zetten dan zou ik dus echt het liefst gratis aanbieden ervan. Wil ik in levensonderhoud voorzien omdat het hier nog steeds allemaal geld kost. Dan vraag ik wel 2 euro per persoon tijdens concerten. 2 euro per persoon is dan nog teveel geld.

Alles naar 0 cent. Weg met dat klote geld
pi_41155706
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:41 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja maar ja maar ik wil hier niks verklappen, maar ik bedoel dat ene, weet je wel waarbij we " echt" samen danen.....

tot straks zoessie
nee, we verklappen verder niks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:17:24 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41155763
Ik ben kijken naar 2 programma's

Wie weet ga ik vandaag al beginnen ermee. Van mijn part maak ik een eigen mix met die 2 DJ programma's. Ga ik nummers mixen om zo lekker een eigen mix te kunnen luisteren op de pc

Een mix van fight-music

Dus ik zeg even

En wens de dames succes met de paaldans-act.

Wie weet dat ik de muziek in elkaar ga sleutelen nog. Maar dan is het wel snelle harde muziek en of je daar op kunt paaldansen is maar de vraag.

Hyper hyper hyper.

Tot zo

En zo zal wel 5 minuten zijn. Eerst maar eens installeren en onderzoeken of ik er wat aan heb.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:22:22 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41155882
Virtual DJ zit er dus ook tussen bij de programma's

Er is ook een programma van 240 MB die Virtual DJ 666 heet

Virtual DJ 666

Kijk, zo'n programma heb ik wel 66 euro voor over, een programma dat echt okey is wil ik best voor betalen. Maar eerst wil ik dan wel proberen hoe het programma werkt.

Virtual DJ 666 heeft maar 4 bronnen dus ik moet even kijken of dat gaat lukken.

666

Drukte een klasgenoot op de heao altijd in op mijn rekenapparaat. Steeds tijdens college's drukte hij op mijn apparaat 666 en in toen zei hij altijd hardop. 666

vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:37:40 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41156198

Black Eyed Peas- Pump it

Programma's die ik nu erop heb staan zijn niet alles, ik kan wel scratchen maar dat is in het echt leuker en beter. Maar dit is maar een voorproefje denk ik En ik moet beter uitzoeken wat mogelijk is Bezigheids-therapy

Pump it!!!

Louder!!!!!

Nu een programma dat er goed uitziet

Dus ik ga weg, hoewel ik met de tab kan switchen
pi_41157098
ga je zelf muziek maken droom?
welk online zetten als je wat hebt he
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:15:01 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41157238
Ik ga iets proberen te maken dus Simpel om mee te beginnen maar ik ga niet haasten

Eerst maar eens kijken of ik een juist programma kan vinden.

Nu ff op de bank "rusten". Heb geen rust nodig maar ik wil even tot bedaren komen

Ik wil niet hyper zijn, ik wil in balans blijven ook. Net een spiegel-ei gebakken en dus heb ik weer brandstof.

Straks kopje koffie en nu ff op de bank Zonder te slapen, gewoon even helemaal alles laten bezinken

Als ik muziek heb gemaakt gaat het zeker online gezet worden Maar nogmaals, ik moet eerst het juiste programma weten te bemachigen. Try before you buy is mijn motto. Ik wil gerust betalen maar ik wil eerst weten wat ik ga aanschaffen. Zo geldt dat ook voor muziek.
pi_41157720
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef draculettetje het volgende:
heus zo af en toe ben ik er nog wel hoor, maar paaldansen? niet zo'n goed idee....
al weet ik idd nog wel een paal ergens bij de zoessie in de buurt....
OOOw
OOOOw
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41157978
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

OOOw
OOOOw
en wanneer heb ik jullie weer es samen op msn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41158040
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en wanneer heb ik jullie weer es samen op msn?
Dat wordt idd weer hoooog tijd!
pi_41158399
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat wordt idd weer hoooog tijd!
Kun je me ook helpen met het stellen van rare vragen om op te pendelen

Dar gaat soms echt raar hoor. Op sommige dagen lukt het niet en op andere dagen is ieder antwoord raak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41158670
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kun je me ook helpen met het stellen van rare vragen om op te pendelen

Dar gaat soms echt raar hoor. Op sommige dagen lukt het niet en op andere dagen is ieder antwoord raak.
Ow...U roept maar!
pi_41159028
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ow...U roept maar!
zo maf.... eerste tijd ging het perfect maar nu moet ik echt iedere keer de weg zoeken omdat het ding telkens andere manieren aangeeft om ja of nee te beantwoorden.
En ik heb al gemerkt dat ik echt geen druppel alcohol moet drinken als ik het doe want dan gaat het geheid mis.
Maar ik blijf iedere dag oefenen om uit te vogelen welke omstandigheden en gemoedstoestanden het best werken.

Maar gister was echt de eerste keer dat ik er twee keer van de 5 of 6 vragen echt naast zat.

Ik laat mensen vragen stellen die zij kunnen weten maar ik niet, om mee te oefenen.

Heel af en toe stel ik vragen waarvan ik weet dat ik er pas later op de dag of later in de week achter kan komen.
Zoals vandeweek... Joel's schoolboeken waren laat en ik wilde weten of ze deze week nog zouden komen en zo ja op welke dag. Het klopte. ik kreeg vanochtend een foontje dat ze binnen zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:32:13 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41159970

Even gedouched en gelegen. Ik ga weer kalmeren

Even geen gekkigheid en fratsen. Maar klappen op de batsen

Even zonder gein dus, ik ga weer normaal doen

Maar dat lukt me toch niet

Wat is normaal??? En hoe ervaar je normaal zijn???

Ik weet dat dus niet zo goed En volgens mij wil ik het niet eens weten ook

Ik voel me normaal, maar ik heb gewoon dikke pret dus. Alsof alles onzin is.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:00:14 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41160940

Yep. En dat lucht op. Het klaart op.

Maar nu even genoeg. Ik ga serieus doen

Ik kan niet meer serieus doen

Er is niets meer serieus in mijn leven

Al het serieuze is verdwenen

Ik weet dus ook niets meer te zeggen nu

Alles is voorbij. Alles is voorbij. Er is niets meer overgebleven

Fijn maar ik weet niets meer dus. Het is over en uit.

Dus ik hou wijzelijk mijn mond even Omdat er niets meer over blijft.

Ik ga dus ook niet herhalen en herhalen. Ik weet niets meer te zeggen dus ik shut the fuck up nu. Als ik straks iets weet dan ben ik weer terug. Maar ik weet niets meer nu zoals ik al zei.

Het is afgelopen uit.

Game over.

pi_41161115
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

zo maf.... eerste tijd ging het perfect maar nu moet ik echt iedere keer de weg zoeken omdat het ding telkens andere manieren aangeeft om ja of nee te beantwoorden.
En ik heb al gemerkt dat ik echt geen druppel alcohol moet drinken als ik het doe want dan gaat het geheid mis.
Maar ik blijf iedere dag oefenen om uit te vogelen welke omstandigheden en gemoedstoestanden het best werken.

Maar gister was echt de eerste keer dat ik er twee keer van de 5 of 6 vragen echt naast zat.

Ik laat mensen vragen stellen die zij kunnen weten maar ik niet, om mee te oefenen.

Heel af en toe stel ik vragen waarvan ik weet dat ik er pas later op de dag of later in de week achter kan komen.
Zoals vandeweek... Joel's schoolboeken waren laat en ik wilde weten of ze deze week nog zouden komen en zo ja op welke dag. Het klopte. ik kreeg vanochtend een foontje dat ze binnen zijn.
Haha... Dat ding is gewoon net zo eigenwijs als jij!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:14:26 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41161498
Net even op rtl-7 een auto-bedrijf voorbij zien komen

Zo kom je nog wat tegen op tv Hier heb ik dus wel wat geld voor over mocht ik het kunnen betalen Voor wat hoort wat

Ik wil zweven, ik zat even buiten en dacht bij mezelf. Weet je wat mij een lekker bed lijkt??? Een bed waarbij je in de lucht zweeft, dat je niet eens een bed nodig hebt In de lucht zweven en dan lekker in de lucht slapen Gewichtsloos in de lucht slapen

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-08-2006 13:20:19 ]
pi_41162276
Die onderste auto is best een leuk ding (spyker )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:34:12 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41162394
Ik sla die auto ook niet af

Bovenste auto lijkt net een schaal-model Maar volgens mij is het toch echt een echte. Hoorde net dat die auto's compleet met de hand worden gemaakt

Ik ga denk ik gamen zometeen. Ik ben zo rustig dat ik niets meer weet te schrijven. Heb niets meer te zeggen nu Geduld om te gamen heb ik nooit gehad laatste tijd, dus ik hoop dat het geduld terug gaat komen. Heb zoveel games nog liggen. Ook adventure games liggen hier genoeg, games waar je moet puzzelen in een omgeving en ook met sprookjes omgevingen.

Kijken welk spel ik ga spelen, misschien " The thing". Een shooter op basis van die film.

Zit je ergens op de noord-pool en is er ergens een alien. Een kamp op de noordpool en dan moet je met een team gaan onderzoeken en afschieten van van alles.

En broken sword liggen hier een paar delen van, een spel dat gaat over the templiers. Ook een soort truth achtig spel

Eerst geduld verzamelen, nog ff geduld verzamelen. Ik ben nog gejaagd maar bijna niet meer. Echt 5 uur gamen achter elkaar dat lukt me vandaag ook nog niet. Op hete kolen zit ik de hele tijd. Alsof ik op vakantie ga of iets dergelijks. Alsof ik constant op vakantie ga. En dan ben ik dus ook de hele tijd in beweging met de benen, dan loop ik dus naar buiten zometeen, even buiten rondlopen.

Op hete kolen!!! Op hete kolen!!!!!

Op volle toeren!!!!!

Het blijft maar doorgaan

Kan er ook niets aandoen. Het zit er gewoon in. Daarom blijf ik zo doorgaan. Ik weet niet anders als dit Een andere manier zou ik ook niet weten. Ik zit gewoon vaak op hete kolen. Kan geen moment niets doen Constant bezig zijn. Op de bank liggen gaat zelfs gepaard met bezig zijn. Zelfs het slapen door dromen.

Vannacht was ik aan het voetballen in de dromen, ik scoorde best mooie doelpunten. Een lopje over de keeper en een paar ballen in de kruising. Ook vaker tegen de lat geschoten maar het voetballen ging goed en ik had er plezier in ook

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-08-2006 13:44:52 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:46:28 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41162965
Zo, rust

Maar geen rust

Ik voel energie door mijn aderen stromen alsof ik weer drugs gebruikt heb. Aangename energie die door het lichaam stroomt. De energie die ik vroeger had tijdens rave-parties.

En dan komt vanzelf dat bezeten lachen naar voren dus. Dan kan ik spontaan een lach-kick krijgen zomaar.

Maar ik ga even naar buiten dus

Ik zit hier helemaal strak op de drugs

Zonder uberhaupt te hebben gesnoept eraan.
pi_41163015
Vroeger veel drugs gebruikt dan dromenvanger?
Ik om eerlijk te zijn nog nooit

Pff het is echt stil overal zeg op msn is haast niemand online, forums zijn doodgebloed en ook op mijn werk is het rustig verveel meeeeeeeee
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:59:39 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41163429
Niet veel gebruikt, af en toe als experiment, nooit als verslaving. Tijdens rave-parties en ooit in Eindhoven mdma. En wiet en 1 keer paddo's, wiet dus vaker gebruikt vroeger. Meer niet eigenlijk. Maar het gevoel van toen kan echt niet tippen aan het gevoel van nu. Mdma was goed toen, maar nu is de stemming gewoon beter. Toen ik mdma gebruikt had dacht ik echt van, dit is de hemel. Maar nu is het gevoel sterker te noemen. Zou je mij dit gevoel geven 10 jaar geleden van het ene op het andere moment, dan zou ik het uitschreeuwen van genot Dan zou ik zeggen van...." Dit is het echte leven". Waarschijnlijk zou ik perplex staan en niets kunnen zeggen behalve genieten van dat gevoel Omdat ik vroeger altijd de neiging had tot somberheid. Niet depressief maar de stemming was vroeger altijd laag. En nu is de stemming altijd hoog

Nu is het iedere dag alsof ik vol erop zit

Zeggen ze ook van een manie, dat het voelt als drugs. Maar ik ben niet manisch, wie weet een tikkeltje manisch maar dat mag wel. Tis juist prettig dat ik het gevoel heb dat ik aan de drugs ben. Lekker gevoel

Anti-depressiva neem ik dus wel in, wie weet is het wel de anti depressiva maar volgens mij is het wat anders En al is het de anti-depressiva, dan maakt me dat geen hol uit. Gratis drugs. Ik zal ook niet snel afstappen van die 20 MG paroxetine denk ik. Ik weet niet, ik voel me nu dus gewoon goed. Mijn stemming kan niet beter nu. Kan altijd beter natuurlijk, maar het is dik in orde. Ik sta lachend op en ga lachend naar bed. Wat wil je nog meer? Lachend opstaan is dan misschien overdreven maar ik ben binnen 10 minuten weer helemaal van de partij.

Soms krijg ik echt zo'n stroming aan energie door het lichaam heen, en lijk ik echt te kunnen vliegen

Tis inderdaad stil hier

Ik heb nu muziek opstaan en dan kan ik ook zonder te schrijven weg-spacen. Alleen maar de energie voelen die door mijn hoofd en lichaam stroomt. Alsof ik echt niet van deze wereld ben op dit moment, ergens in space.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-08-2006 14:05:23 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:07:23 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41163726
Manisch zijn kun je vergelijken met mdma en coke

Volgens mij zei iemand dat tegen mij en zo voel ik me dus ook vaker, zeker en verliefd op het hele leven en gewoon in een andere wereld, in de zevende hemel vaak genoeg, niet meer op aarde, dus ik heb misschien ook nog een trip-middel in mij zitten . Sommige mensen gebruiken cocaine of pep of speed om zich op te peppen en ben je manisch dan heb je dat niet meer nodig. Dan ben je van nature zo. Dus ook mdma zit in mij nu een beetje.

Ik zeg daarom ook zo vaak dat ik wil peppuh!!!!! Als ik roep dat ik wil peppuh. Dan doe ik dat bewust omdat het goed is voor de stemming. Doe ik niet peppuh dan komt die positieve energie niet mijn lichaam in. Vandaar pep ik me al 's morgens op. Sta ik om 0400 op dan is het ook peppuh!!!! Tis altijd peppuh. Behalve na 4 bier is het En dan ga ik hangen op de bank. Bijkomen van alles.

En dat is lekker goedkoop

Speed, coke en mdma. Helemaal van nature in mij

Niets nodig Alles is aanwezig. Maar het kan altijd heftiger. Hoewel ik niet mag balanceren op de rand van een flat-gebouw van 20 hoog. Dat moet ik dus niet doen Maar dat doe ik niet meer zo snel. Ik heb geleerd van vorige manische periodes. Ik hou me dus zeker in. Ik weet de grenzen beter aan te houden.

De wilde haren zijn weg, maar ik zoek nog altijd de stemming waar ik echt kan vliegen Zelf een stemming in leven roepen is het ook wel. Ik ben het zelf schuld dat ik me zo voel Ik heb het aan mezelf te danken, en ben er dus ook al 6 1/2 jaar mee bezig en dan mag je ook wel eens profijt krijgen van al die inspanningen

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-08-2006 14:13:00 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:14:44 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41163956
Wat een verhaal

Ik vind het prettig om te vertellen hoe ik dus mijn stemming probeer te beinvloeden de hele tijd. Gewoon opschrijven hoe ik een stemming in leven wil roepen. En deze stemming is zeker niet de toekomstige stemming. Richting de toekomst kan het nog beter met de stemming. De stemming kan altijd beter en hoger.

Ik wil geen 3 jaar lang dezelfde stemming. Dus heb ik nu 70 procent pure mdma in mijn lichaam, dan wil ik over 3 jaar 150 procent hebben. Steeds doorgaan en verder peppuh

Stilstand is achteruitgang

En over gratis dingen kan ik straks op terugkomen. Volgens mij is dat voorlopig onmogelijk nog. Gewoon alle inkomens omhoog en dan is dat ook goed. Ik praat soms wel eens zonder echt te denken.

Maar goed, waarom zou ik altijd moeten denken? Fouten maken mag

Dus ik ga even naar buiten met muziek

Straks bitburger

Straks zeker een bitburger

Bitburger

Bier
pi_41164019
Je wilt altijd beter en mooier dan daarvoor, dat is met je gevoel zo maar bv ook met relaties merk van mezelf ook dat ik telkens de eisen wat hoger stel.

Stemmingen moeten altijd beter
Alles moet vooruit!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:20:37 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41164129
Relaties is wat anders, maar in een relatie kun je wel samen met je partner steeds nieuwe dingen doen en nog meer, je kunt samen binnen een relatie de relatie verbeteren de hele tijd, je gaat dan samen werken aan een betere relatie en kunt samen de relatie spannender gaan maken door steeds iets nieuws te verzinnen. Ik hoef niet iedere week een nieuwe relatie straks als ik toe ben aan een relatie. 1 relatie en van mijn part trouwen en dan gewoon voor altijd samen.

Maar relaties, het zit goed en het zit goed, het past en klikt en het gaat lekker. Af en toe ruzie maakt dan niet uit, zolang het maar niet constant irritaties zijn die iedere dag terug komen.

Af en toe een fikse ruzie kan goed zijn denk ik ook.

Als het maar eerlijk en open is.

Even naar buiten nu

Die relatie komt hier nog wel. Ik heb nu tijd nodig om verder te gaan met de stemming

Ik merk dat ik nog steeds niet helemaal wakker ben, ik merk nog vaak genoeg een kleine inzinking en daar moet ik eerst aan werken. Als ik nu op zoek zou gaan naar een vrouw dan is het zo dat ik ondertussen de hele dag bezig ben zoals nu. Omdat ik nu zo bezig ben en ook zo doorga.

Eerst dit afronden nog. En wie weet duurt dat nog wel 3 jaar. Tijd genoeg voor een relatie.

Eeuwig leven

Tot later

En later kan 10 minuten zijn

Ligt eraan hoe heet de kolen worden.
pi_41164145
of hoe nat het buiten wordt
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:21:59 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41164167
Ik zit onder het dak-terras dus het kan stort-regenen en ik kan buiten zitten nog

Nu echt even weg. Koffie zetten daarna.

En dan terug.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:40:54 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41164808
Zonnetje begint te schijnen hier

Ik zit dus buiten en dan voel ik aan hoe de stemming is. De stemming is dan hoog Maar de stemming is niet hoog genoeg. En ook zit er iets in de stemming wat niet in orde is. Er zit iets in wat ervoor kan zorgen dat de stemming in 1 keer omlaag laat gaan. Een soort fout in de stemming ook wel.

Alsof het allemaal ontwikkeld is op een bepaalde manier, en dat ik dus mijn stemming moet aanpassen. Ik doe dat dus ook, alsof ik met een gereedschapskist bezig ben om te sleutelen aan de stemming. Inzicht krijgen in die valkuil waardoor de stemming weer kan inzakken.

Het is een soort valkuil maar ik kan niet goed omschrijven wat het precies is. Een soort gat waar ook energie door weg wordt gezogen en nog meer. Een soort kuil of gat waar het goede mee wordt weggezogen. En dan heb ik al snel de neiging om te zeggen dat het ook kan liggen aan zwarte gaten in de kosmos omdat zwarte gaten in de kosmos ook gigantisch veel energie tot zich nemen. Alleen is het nu in de stemming dat het gebeurt. Wie weet zijn er wel zwarte gaten in de stemming of bewustzijn of ziel of geest.

Maar zo ga ik dus buiten zitten vaker en dan stel ik me de vraag. " Hoe voel je je nu". En vervolgens ga ik aanvoelen hoe ik me nu precies voel. Ik voel me dus beter dan goed maar het is niet waterdicht te noemen. Er is een gevaar dat het richting de toekomst kan inzakken en de toekomst kan dan over 1 uur zijn. Let ik niet op en val ik in slaap dan zak ik in en is al het werk voor niets geweest. Dus ik moet sowieso wakker blijven om die stemming hoog te houden.

Daarom ook dat ik vaker buiten ga zitten dus, om te sleutelen aan de stemming.

Als afsluiter van de sessie van toen straks heb ik het nummer van Alice Deejay gedraaid of Dj Jurgen...." Higher and higher".

Ik streef de meest hoge stemming na. Because I want to get high Higher than the sky Hoe hoger de stemming des te beter

Maar dat komt allemaal goed nog. Heb vrij weinig te klagen, het zijn gewoon laatste restjes die afgewerkt moeten worden. Tis bij lange na niet meer zo erg als voorheen. Voorheen leek het een groot zwart gat te zijn.

Zo ga ik dus te werk als het aankomt op goed voelen. Echt eraan werken dus. Niet zomaar het hoofd erbij neerleggen, iedere kleine storing aanpakken zodat het uitstekend is. En dan is er altijd wel wat te sleutelen.

Zoals ik zei. Bij een gevoel van 200 procent MDMA is het tijd voor 300 procent MDMA. En zo kun je steeds de lat hoger leggen. Altijd de lat hoger leggen. Anders is het niet leuk meer.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:43:00 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41164875

Ik moest even lachen om mezelf Als ik soms nalees wat ik schrijf Dan denk ik van, je tikt niet helemaal, maar ik zeg dan ook van. Je tikt wel helemaal omdat beter niet goed genoeg is. Vooral in het voelen niet. Ik kan niet zeggen dat ik nu tevreden ben. Ik ben zelden tevreden met de stemming dus.

Voel ik me uitstekend, dan wil ik me nog beter voelen En zo wordt de lat steeds hoger gelegd.

Ultiem is niet goed genoeg zelfs. Niets is goed genoeg in het voelen. Vliegen dus. Ik wil constant vliegen. En als ik constant aan het vliegen ben, dan wil ik vervolgens de ene salto en duikvlucht na de andere maken. Sneller vliegen. Vlieg ik 2002 KM per uur, dan wil ik daarna 3003 Km per uur. En zo kan ik nooit zeggen dat ik klaar ben ermee.

Een eeuwige trip op high energy!!!!!!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:02:34 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41165454
Come on!!!!

Everybody in tha place to be!!!!!!!

Let's break through!!!!!

Let's pump it up!!!!

Moest er ff uit

Komt door de muziek. Ik ben echt bezig weer nu

Terminator

Ik moet peppuh en die gevaren-zone eruit slaan uit de stemming

Zwarte gaten moet eruit. Energie-slokkers moeten weg

En dan helpt muziek

Echt waar!!!!

Een bandieten schaar

Het helpt dus, omdat ik bijna kan vliegen

En dat is geen leugen, dat is waarheid. Nog even en ik kan vliegen en dan vlieg ik weg. Dat duurt nog maar een kleine periode, ik voel gewoon dat ik straks kan vliegen. Ik vertel geen leugens en mijn gevoel liegt ook niet.
pi_41165916
Ga vanavond mijn konijn naar binnen transporteren , beestje zit nu buiten maar het hok lekt een beetje waardoor allerlei ongedierte zich nestelt in het semi natte zaagsel das echt ranzig en vind ik zielig voor dat beestje. Dus vanavond binnenhok kopen en beestje naar binnen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:25:15 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41166017
Goed zo

Vies ongedierte bij het konijn is inderdaad niet okey

Ik ga bier koud zetten

De tijd is daar het bier gaat koud. Het mooiste gedeelte van de dag kan beginnen

Neehoor, zonder bier is het net zo goed, maar toch is het met bier beter af en toe.

Dan proost ik op een schoon konijnen-hok

Een reden zoeken ook om te proosten

En proosten op het vliegen

Proosten op ........ waar kun je allemaal op proosten?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:28:53 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41166104
Beatfreakz - Somebody's watching me.

En dan luister ik dit nummer nog af, en dan gaat het bier de koeling in

pi_41166155
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed zo

Vies ongedierte bij het konijn is inderdaad niet okey

Ik ga bier koud zetten

De tijd is daar het bier gaat koud. Het mooiste gedeelte van de dag kan beginnen

Neehoor, zonder bier is het net zo goed, maar toch is het met bier beter af en toe.

Dan proost ik op een schoon konijnen-hok

Een reden zoeken ook om te proosten

En proosten op het vliegen

Proosten op ........ waar kun je allemaal op proosten?
Je kunt overal op proosten
En ja is echt zielig zo en maak het best vaak schoon maar een dag later zit het hok alweer onder vliegjes enzo dus dan maar permanent naar binnen. Hoop niet dat ie teveel gaat stinken weer want dat is de reden dat ie buiten staat.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:33:34 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41166221
Gewoon de vacht eraf scheren

Nee, ik weet het niet. Misschien wen je wel aan die lucht. Anders zet je hem bij een open raam.

En proosten kan inderdaad op alles. Een proost op het bier!!!! Een proost op het bier!!!! Een proost op de gezelligheid!!!!
pi_41166371
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon de vacht eraf scheren

Nee, ik weet het niet. Misschien wen je wel aan die lucht. Anders zet je hem bij een open raam.

En proosten kan inderdaad op alles. Een proost op het bier!!!! Een proost op het bier!!!! Een proost op de gezelligheid!!!!
Tis een niet gecastreerd mannetje dus hij verpreidt zijn geur zeg maar en dat meurt dus.
Nja castreren kan altijd nog, is ook niet zo duur maar vind ik weer zo onetisch
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:52:40 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41166640
Castreren is inderdaad niet goed, mensen willen dat ook niet gedaan krijgen.

Mijn hond is dan ook niet gecastreerd, zelfs in zijn meest brutale tijden niet gedaan. En nu is hij dus super rustig aan het worden. Vroeger ging hij continu tekeer tegen andere honden en ook tegen mensen vaker, en nu is dat voorbij.

Castreren was nog over nagedacht maar toch niet gedaan gelukkig.

Mijn hond zou ik niet meer goed durven aankijken volgens mij.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:55:11 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41166719
Ik praat dus wel nog steeds tegen mijn hond vaker, ook dat hij zich moet afsluiten voor de omgeving. Ik merkte en merk nog steeds vaker dat hij alles opvangt en constant alert is. En toen zei ik tegen hem of het niet veel ontspannender is om gewoon eens lekker de hele dag uit te rusten inplaats van constant op te letten. Het komt dus echt vermoeiend over als hij constant aan het waken is. Tis ook zinloos dat hij overdag de hele tijd extreem waakt, dat kan hij beter 's nachts doen. En zelfs 's nachts mag hij slapen. Ik word wel wakker als iemand binnen komt

En dan loop ik wel naar beneden.

Tijd voor biertje

vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:07:45 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41167029
Biertje smaakt goed

Tis echt mijn favourite bier nu, bit-burger

Nieuwe krat in voorraad, laten aanslepen door de transporteur hier

4 flessen denk ik, ik wil niet irritant posten vanavond, vandaar de limiet van 4 flessen Anders ga ik echte irritante onzin uitkramen. Onzin is niet erg, maar irritante onzin is fout

Die ene meid van the pussycat dolls is trouwens echt wel top!!! Ziet er ook nog eens goed uit en heeft veel pit!!! Heb 3 video-clips van ze op de harde schijf staan.

Deep Dish feat Steve Nicks - Dreams

vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:11:37 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41167114
Slowchat Ik vind dat prettig dus, gewoon een bericht schrijven zomaar. Daarom ook geen MSN waar ik constant moet reageren en meteen moet reageren op alles.

Hier schrijf ik om de zoveel minuten een bericht en dan is dat okey

Een soort persoonlijke log ook, Captain's log

Gewoon ouwehoeren ook.

Ik schrijf gewoon op. En soms komen er 4 berichten achter elkaar, maar dat hoort toch erbij?

Lass mahl gehn

Mach schnell mach loss

Mach schnell mach loss

Uit de film die hard 1 komt die quote

Vandaag sluit ik de dag goed af

En morgen begin ik de nieuwe etappe nog beter. En over 100000 jaar is het sneller dan schnell.

Dan ist es jah wieder schnell.

Mach schnell mach loss
pi_41167174
is het al tijd om naar huis te gaan

het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:16:15 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41167219
Lijkt soms dat ik tegen de muur aan het schrijven ben Maar zo voel ik dat niet. En al schrijf ik tegen de muur, dan nog schrijf ik niet tegen de muur. Ik schrijf dan tegen mezelf als bezigheidstherapie en om de stemming beter in te delen.

Kan klinken dat ik teveel online ben, maar ik moet komen tot vliegen en een waterdichte circel om me heen. Waar geen gaten inzitten en dan heb ik dit nodig

Pussycat dolls - sway
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:18:39 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41167273
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
is het al tijd om naar huis te gaan

het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Waarom ga je niet solliciteren voor stuntman

De hele dag actie om je heen. Gewoon van baan switchen dus. Werk dat saai is dat is klote met de klep dicht.

Ik heb op de stage van de heao ook saai werk gehad, ik werd gestoord ervan. Ook nog eens geen internet en van die saaie mensen daar.

Die stage-begeleider was zo slim om een eigen lap-top mee te nemen met internet erop, zag ik hem op een chat-box zitten toen ik hem moest helpen met de internet-verbinding.

Werk zonder internet

Je kunt al blij zijn dat je internet hebt daar

Nu nog getapt bier op het werk en paaldanseressen en dan komt dat vanzelf wel goed
pi_41167363
Ben ook heel blij met mijn internet lijntje op het werk ja anders had ik helemaaaaaaal niks te doen .
Sowieso vind ik communicatie blijven hebben de hele dag door erg fijn.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:28:40 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41167467
Ik wil script-writer worden voor films nog, of een boek schrijven of muziek maken. Films maken of gewoon wat anders. Komt nog wel. Lotto winnen wil ik ook en zoveel wil ik.

Ik wil creatief bezig zijn, maar het liefst schrijf ik meteen op wat ik denk. Ik heb geen zin om 1000 pagina's in een boek te schrijven en dat lukt me ook niet goed. Misschien een andere keer, maar ik kan niet 3 uur in word schrijven want dan ben ik na 10 pagina's al bij de clou van het verhaal. Korte berichten is leuker, en over alledaagse dingen schrijven ook.

Net een vlieg buiten die op me kwam zitten, en ik vroeg netjes of hij mij met rust wilde laten, en toen zei die vlieg dat hij dat wel wilt doen. En toen vloog hij op zijn dooie gemak weg.

Vliegen die vertel ik gewoon dat ik met rust gelaten wil worden, iedere vlieg. En als ik dat dan zeg, dan vliegen ze weg en komen ze niet meer terug.

Hoef ik ze niet eens te vermoorden Hebben die vliegen een langer leven beschoren

Ik weet dus dat vliegen kunnen denken, en als je dan een connectie hebt met de vlieg, dan kun je communiceren.

Net zoals ik vaak aan mijn hond vraag of hij wilt inloggen op mijn denken, maar dat wilt hij nog niet. Mijn hond mag best inloggen op mijn denken en bewustzijn, dan transporteer ik alles naar hem.

Mijn hond praat ik nogmaals vaak genoeg mee. En ik zie gewoon dat hij het verstaat, hij laat het merken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')