quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Verder dus
Nokwanda, hou je niet in. Het is geen mannen-avond. Het is altijd een mix-avond hier![]()
Dus neem die paal erbij en ga dansen hier
Anders geen paal-dansen, maar gewoon aanwezig zijn
Nokanda de koningin van Africa
Die straks Africa gaat veroveren
Of niet????
Bestel een pizza andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Paalkoningin?
zit nu te giechelen![]()
Ik ben er wel en ik lees ook mee. ben alleen moe van een drukke dag.
Wat we eten moet ik bijvoorbeeld ook nog bedenken en ik ben gewoon te moe om op te staan en het te doen.
Daarnaast ligt er een poezebeep op schoot waardoor ik ok nog eens uiterst lui word.
Al met al.... daardoor reageer ik nu wat traag.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bestel een pizza anders
Of je bakt je kat in de pan
Nee dat is dus een grapje.
Nu nog koken?
Dat zal dan tussen mijn billen moeten want tussen mijn borsten stop je echt niks. Ietsje te weinig decolletequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga tv kijken weer
Lang genoeg online geweest
Tot morgen
Morgen vrouwen-avond hier
Maar dan nog ga ik me mengen tussen de vrouwen
Geen vrouwen of mannen-avond hier
Mix-avond. Vrouwen en mannen komen samen
1 grote orgie hier
En Nokwanda gaat paal-dansen nog![]()
Dan stop ik 100 euro tussen haar billen of borsten![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Metro2005 het volgende:geeuw huh euh paaldansen, billen, borsten? heb ik wat gemist
?
Heeeeeyyyyy, lassquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef draculettetje het volgende:
heus zo af en toe ben ik er nog wel hoor, maar paaldansen? niet zo'n goed idee....
al weet ik idd nog wel een paal ergens bij de zoessie in de buurt....![]()
![]()
maar dat kan ik wel heel heel goed hoor!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeeyyyyy, lass![]()
Maar je mag het ook gewoon op een barkruk doen hoor.... barkrukdansen
Dat weet ik ook nog wel jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een tijdje geleden... paar ouwehoertopics terug, had ik het over de neiging tot paaldansen in de bar op mijn werk af en toe. En DV heeft een prima geheugen en was ook nog eens opmerkzaam
dat wil ik zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar dat kan ik wel heel heel goed hoor!![]()
Binnenkort op geenstijl.nl : Paaldansduoquote:
paal/kruk dansen graagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Binnenkort op geenstijl.nl : Paaldansduo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |