Ik zie alleen de plaatjes niet.. even kijken hoe ik dat goed moet doen..quote:
Starbucks is toch ook geen koffie johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hadden ze niet meteen een starbucks kunnen neerplanten?Niet dat ik zelf koffie drink maar toch.
Oe, zijn dat een beetje goede muziekzaken of verkapte Free Record Shop's??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef Vork het volgende:
...(zoals de cd-zaken als Waaghals en Dollhouse) ...
Zeker, maar het kunnen er nooit genoeg zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef Vork het volgende:
... Arnhem heeft best een aantal aardige cd-zaken voor de liefhebber.
Wat een pokkeherrie was dat zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
zag er idd goed uit , de eninge bekende nederlander die ik zag was zoon gastje van direct , dat was bij die amerikaanse kledingwinkel tegen het begin van de avond , ( kan effe niet op die naam van die zaak komen maar dat was mischien de enige met een leuke stunt , de muziek kwam wel lekker hard uit die winkel in de passage)
Lekker hypen weet je wel. Komen er mensen op af die er normaal niet naar toe zouden gaan en dan is de kans groot dat ze wat kopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Wat een pokkeherrie was dat zeg![]()
Gisteravond ook wezen kijken, zag er wel leuk uit allemaal maar ik snap alle ophef eerlijk gezegd niet zo. Die paar nieuwe winkels (waarvan er een paar gewoon zijn verhuisd, en waarvan er nu 2 zijn zoals H&M, (wo)men at work) moeten Arnhem een 'nieuwe impuls' geven
Staat het niet meer allemaal zo dicht op mekaar??Dat zou echt briljant zijn, ik heb daar ooit namelijk wel eens een hele zooi glazen troep in miljarden stukjes gestotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zat ik ook te denken ja.. maar vind de Blokker er wel op achteruit gegaan, wel meer ruimte maar het heeft nog minder sfeer dan de Zeeman zojaja ik weet 't, sfeer bij de Blokker
maar ik wil een beetje gezelligheid als ik pannen sta uit te zoeken ja
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat het niet meer allemaal zo dicht op mekaar??Dat zou echt briljant zijn, ik heb daar ooit namelijk wel eens een hele zooi glazen troep in miljarden stukjes gestoten![]()
Ze waren bij de Zeeman tassen aan het uitdelen.. "Ik dacht: jeujjjjjj gratis tas!" Ik steek m'n hand al uit om zo'n ding te ontvangen.. zijn ze opeens op..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee al te slim zijn ze ook niet daar.. gister stonden ze onderaan die roltrap (!) tekeningen uit te delen, die kids voor ons daar lekker uitgebreid stilstaan.. als er nou nog mensen achter ons naar beneden waren gekomen hadden we echt een probleem gehad
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Nouk82 het volgende:
Jammer alleen dat ze zo'n vaag mintgroen kleurtje hebben gekozen voor de ingang van de gruyterpassage, dat is meteen zo'n presikhaaf-jaren-90 kleurtje, bah.
Sonsbeekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Arjan het volgende:
Binnenkort ook maar eens bij het Musiskwartier kijken. Het krantje heeft me iig al lekker gemaakt.
Vanmorgen nog ff in het Sonsbeekpark geweest met de mist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las dat het musiskwartier iedere zondag open is..?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Winkelen op zondag?
Ja, ik weet (bijna) zeker dat ik dat ergens heb gelezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aha, ik hoopte even dat Musiskwartier het eerste gedeelte Arnhem zou zijn dat elke zondag open is..
VVV? (tvp)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:09 schreef Smeich het volgende:
Weet iemand waar je, naast die carnavalswinkel, leuke ansichtkaarten van Arnhem kunt kopen?
Ik zou daar graag heen gaan - Pete Philly & Perquisitequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Tha_Mars het volgende:
Vrijdag is de HAN (in ieder geval ICA) in de stad met de introductie. Ik ben benieuwd hoeveel er nog over zijn naar het enerverende kamp van afgelopen 2 dagen.
Ik ben mentor(2e jaars) dus ik ben iig in de stad.
weekend erop.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Is dat licht-/geluid-/shitfestival ofzo op de stadsblokken dit weekend?
En ik ben misschien over een maandje wel weg uit Arnem![]()
![]()
![]()
Oeh jammer, had er wel zin in dit weekend....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
weekend erop.
tis van 4 tm 9 sept maar meeste gebeurt 8 en 9 sept geloof ik... vind het allemaal beetje vaag omschreven, geen idee hoe en waar het nou precies gehouden wordt.
Neuh school. Niet echt heel erg trek om elke dag minstens 5 kwartier te reizen en kan over een maandje een kamer krijgen voor een leuke prijsquote:hoezo ga je weg? vriendin?
Kan ik toch nog het laatste gedeelte op het Kerkplein zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
tis van 4 tm 9 sept maar meeste gebeurt 8 en 9 sept geloof ik... vind het allemaal beetje vaag omschreven, geen idee hoe en waar het nou precies gehouden wordt.
Wat kwam er vroeger dan in de 5th?quote:Op maandag 4 september 2006 13:14 schreef mister_popcorn het volgende:
zo zeg, was 'n tijdje niet in arnhem uitgeweest, maar ik heb niet 't gevoel dat ik veel heb gemist ... vroeger was de 5th altijd nog leuk om heen te gaan, maar daar staat nou ook gewoon teveel "normaal" publiek. Ten onder gegaan aan z'n eigen succesDe habanna is 't ook niet helemaal meer(als die 't al ooit was geweest...), en de Ohmsu is belachelijk klein. Tijd voor 'n nieuw swingcafe!
![]()
De level, ja. Best lopende tent van de korenmarkt tegenwoordig, en van de eigenaar van o.a. 5th Avenue, Aspen Valley, Wampie's, Jules, en nog wat tenten in Nijmegenquote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Nouk82 het volgende:
Bestaat The Level nu eigenlijk nog? Of hoe heet 't tegenwoordig? Ik ben er al niet meer geweest sinds het nog de <<O>> was en toen waren er maar 17 mensen ofzo. Ik hoor er ook nooit iemand over...
denk je?quote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Litso het volgende:
De level, ja. Best lopende tent van de korenmarkt tegenwoordig
Is die Plus ook elke dag tot 10 uur open?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:11 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die "grootste en goedkoopste supermarkt van Arnhem" die Plus-winkel op/in/onder het Musiskwartier zal zijn. Morgen gaat dat ding open, hoop geschreeuw, maar ze waren nog heel erg druk bezig vandaag.
Ik heb geen idee, maar dat zou opzich wel handig zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
Is die Plus ook elke dag tot 10 uur open?
Ja, of in elk geval een van de best lopende tenten geloof ikquote:
Wat ze dus niet deden.... 4.5 uur vertraging in totaal vandaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:34 schreef Vork het volgende:
Ze doen maar, zolang de treinen iig nog blijven rijden.
zijn d'r al fatsoenlijke plaatjes van dat station? Google is niet echt behulpzaam...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:22 schreef wouswous het volgende:
Maarre,
hoe zit het met het station in Arnhem dan?
Ze zijn dat tijdelijke station nu aan het bouwen i.v.m. de contracten die met div. partijen waren ondertekend (waaronder de AH to-go en de Burgerking) maar wanneer staat dat Oranje-uitziende-tijdelijke-station er nu in zijn geheel & bruikbaar.
En misschien nog leuker om te weten: wanneer is het nieuwe futuristische station klaar?
www.arnhemcentraal.arnhem.nlquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zijn d'r al fatsoenlijke plaatjes van dat station? Google is niet echt behulpzaam...
Regelmatig, het is een beetje een rustig cafe met wat ouder volk maar mijn vrienden en ik zitten daar elke zaterdagavondquote:Op woensdag 6 september 2006 08:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie komt er trouwens wel eens in café touché ?
Ben er 1 keer geweest rond een uurtje of 5 en sfeer was wel goed en de eigenaar heel spontaan/enthousiast en vriendelijk. Iemand er wel eens 's avonds geweest?
Tof.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Regelmatig, het is een beetje een rustig cafe met wat ouder volk maar mijn vrienden en ik zitten daar elke zaterdagavondGezellig met zijn allen kletsen, wat drinken en soms ouderwets een spelletje doen, erg tof. De rest van de korenmarkt is niet zo heel erg aan ons uitbesteeds, we gaan alleen vaak nog even naar de Move later op de avond
En overdag als ik in de stad ben met mensen en we willen ff zitten is Touché ook vaak eerste keus. Kortom: mijn favo café van Arnhem
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens de Arnhemse Koerier is de Plus inderdaad van maandag t/m zaterdag open van 8 tot 22.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
Is die Plus ook elke dag tot 10 uur open?
Wat een mooie foto zeg!! Heb m nu als bureaubladachtergrond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Arjan het volgende:Cyaa, leuke naam heb je
Fotootje van de rijnkade (gisteren gamaakt):
[afbeelding]
Ik zag het gister ook, schrok me kapot van de voorpagina van de AK, totdat uik doorhad dat die hele voorpagina 1 grote advertentie was en de echte voorpagina zich daarachter bevondquote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens de Arnhemse Koerier is de Plus inderdaad van maandag t/m zaterdag open van 8 tot 22.
Wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Arjan het volgende:Cyaa, leuke naam heb je
[afbeelding]
Gezellig hè..quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef Leep het volgende:
veel arnhemmers hier
Wooow mooie foto zeg....quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Arjan het volgende:Cyaa, leuke naam heb je
[afbeelding]
ow, is er toch nog wat te doen in de stad vanavond behalve dat state of the image?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:13 schreef Vork het volgende:
Goed, ik dacht lekker rustig van m'n vrije vrijdagavond te genieten.. hebben ze op nog geen 100 meter afstand een "Meet & Greet festival" georganiseerd met Yes-R, Brace en nog wat soortgelijks. Ik kan met de ramen dicht letterlijk verstaan wat er op dat podium gebeurt. Het behoeft vast geen uitleg dat ik daar niet echt op zit te wachten
waar?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Vork het volgende:
Ze zijn op dit moment aan het Rampeneren
daar durf ik niet te komen als het donker isquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef Vork het volgende:
Presikhaaf.
Dick Joosten!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Leep het volgende:
Iemand in Arnhem die een goede rijschool weet??
Ik hoef geen frutsels zoals rijopleiding in stappen oid aangezien ik al 3x examen gedaan heb![]()
Ik heb gelest bij DAM uit ede/arnhem. Was er erg tevreden over. wel 2x over praktijk examen gedaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Leep het volgende:
Iemand in Arnhem die een goede rijschool weet??
Ik hoef geen frutsels zoals rijopleiding in stappen oid aangezien ik al 3x examen gedaan heb![]()
Om eerlijk te zijn, het was slecht.quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net wezen kijken bij die AV meuk.. was ik er nou op het verkeerde moment of was er gewoon echt geen flikker aan?
Pinokkio blijft geniaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:54 schreef Litso het volgende:
Gister in Donatello's gegeten, maar dat was geen succes... Matig eten (mijn pizza was okay, maar de gegrilde kipfilet was half verbrand) en de bediening was ronduit kut.
Iemand die nog een paar leuke/goedkope tentjes kan noemen om te eten?
Voor een student is het toch vaak wel zo fijn alvast een beetje te weten wat wel en niet goede restaurantjes zijn, voor weinig geld.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef mister_popcorn het volgende:
eetcafe de Beugel, lekker goedkoop
Dudok kan je ook wel goed happen. Langs de Rijn zit ook wel 't een en ander...
Gewoon proberen, extra redenen om uit eten te gaan.
Psst Amigo bedoel je? Daarvan heb ik juist gehoord dat ie wat matig isquote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik blijf erbij, bij Amigo in de pauwstraat kan je voor relatief weinig geld een aardig menu van tapas bestellen. Achteraf een Chocolate Fiesta en het is een geslaagd etentje.
kom er regelmatig, en vind het eten erg goed, en ook met de bediening is niks mis.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Psst Amigo bedoel je? Daarvan heb ik juist gehoord dat ie wat matig is
Dat moet ik dan ook maar even tegenspreken. Ik eet er wel eens en het is nogsteeds erg goed. Vooral lekker en veel. Heel erg goedkoop vind ik het overigens niet, maar je krijgt wel waar voor je geld.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
Psst Amigo bedoel je? Daarvan heb ik juist gehoord dat ie wat matig is
Restaurant Look...prima restaurant waar je leuk zit!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:22 schreef teig het volgende:
en schuin tegenover de blauwe hoek zit ook een lekker tentje.Alleen hebben ze daar niet echt een menu kaart. Ze hebben een vis, een vlees en een vegetarisch gerecht. Dit menu wisselt geloof ik wekelijks...
Je moet het dus net treffen, maar als je het treft dan kan je dr errug goed eten...
Ik ben er een jaar geleden ofzo voor het laatst geweest en wat ik me ervan herinner is dat het kwalitatief erg goed is maar dat je er dan ook wel voor betaald.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef Litso het volgende:
Dat klinkt alsof ik binnenkort toch maar eens bij Amigo ga eten
En wat vindt men hier van De Ark Van Noach, bij de blikken bios? Toen ik klein was hebben we daar ooit eens een uur op eten moeten wachten, en sindsdien gaan we er uit principe niet meer heen. Maar als ik de verhalen van anderen hoor moet het toch best een fatsoenlijk restaurantje zijn.
1 oktober moet het klaar zijn, over ruim twee weken dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:22 schreef wouswous het volgende:
Maarre,
hoe zit het met het station in Arnhem dan?
Ze zijn dat tijdelijke station nu aan het bouwen i.v.m. de contracten die met div. partijen waren ondertekend (waaronder de AH to-go en de Burgerking) maar wanneer staat dat Oranje-uitziende-tijdelijke-station er nu in zijn geheel & bruikbaar.
Die traditie hebben ze tot op heden voortgezet volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef Litso het volgende:
En wat vindt men hier van De Ark Van Noach, bij de blikken bios? Toen ik klein was hebben we daar ooit eens een uur op eten moeten wachten, en sindsdien gaan we er uit principe niet meer heen.
Ter verbouwing, tot 2009 ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tijdelijk station
Gaat CS dicht?
In feite als je goed naar het menu en het eten kijkt, hebben ze alleenmaar tapas. Hoofdgerechten zijn meestal ee nsamenstelling van verschillende losse dingen, in bepaalde combinaties en soms in iets andere hoeveelheden. Elk tapas dingetje is wel ergens weer terug te vinden in een of meerdere menu's. Volgens mij maakt het niet zo heel erg veel uit, wat je neemt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:30 schreef Tha_Mars het volgende:
http://www.pssstamigo.nl/
Dan nam ik dus wel tapas, en geen 3 gangenmenu (wat idd wel beetje prijzig is).
Maar Tapas is ook veel gezelliger, al die kleine schaaltjes enzo.
correctie, ik dacht er even niet bij na dat ik laatste keren de trein nam naar Zuid. Heb vandaag voor eerst sinds tijdje station van buiten gezien en jezus wat is het ineens een druk gedoe daar. En die lelijke overgangsbrug lijkt ook verder afgebouwd?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hm, heb eigenlijk niets gemerkt van een tijdelijk stationben er maandag nog geweest.
Maar alle sporen blijven wel open? Het is dus de stationshal enzo die verbouwd wordt en er dus tijdelijk een andere ingang is?
of naar Beurskensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:51 schreef Nouk82 het volgende:
Ga voor echt sjiek naar Velp, Restaurant de Watermolen.
Alsof ik ooit in m'n hele leven die AH Go troep in wil stappen. Belachelijk dure prijzen terwijl je met de bus in 2 minuten bij een échte AH bentquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef Vork het volgende:
Volgens mij verhuizen die gewoon mee. Net als die AH Togo die er komt.
quote:Deel ornament valt van Eusebiuskerk
ARNHEM - Met donderend geraas is gistermiddag tijdens de drukbezochte vrijdagmarkt een deel van een beeld van het dak van de Arnhemse Eusebiuskerk gevallen. Het stuk steen, volgens ooggetuigen twintig bij dertig centimeter groot, kwam terecht op de bestelbus van een marktkoopman.
De marktkoopman stond geparkeerd op de hoek van de Koningstraat en de Broerenstraat. De man zelf kwam met de schrik vrij.
Meteen na het incident is uit veiligheidsoverwegingen het stuk Koningstraat tussen Eusebiuskerk en Duivelshuis voor publiek afgezet. De marktkooplui moesten hun kramen zo snel mogelijk ontruimen. Of de afzettting gehandhaafd wordt, hangt af van de uitkomst van de inspectie van de andere beelden op de kerk. Wanneer die bekend wordt, is nog onduidelijk.
Ik weet me god niet waar je het over hebt, maar voor 20 euro wil ik best even een kratje langs komen brengen hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
! Je zou er maar toevallig onder lopen....
Maaruh even iets heel anders. Heeft Arnhem ook een bierkoerier?? Iets van een kratje voor 20E (inc. statiegeld)
Zoals ditquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:38 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Ik weet me god niet waar je het over hebt, maar voor 20 euro wil ik best even een kratje langs komen brengen hoor![]()
heus welquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:52 schreef Vork het volgende:
Arnhem is dan ook geen studentenstad. Dat scheelt ook al een hoop wat dat betreft.
Wageningen is alleen 5 mei leuk..quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:11 schreef Vork het volgende:
Inderdaad. Maar sinds dit jaar verbannen naar Wageningen.
Ik heb er niets mee, ik kom er alleen voor m'n opleiding eigenlijk. Als je er iets wil moet je daar toch al gauw het verenigingsleven (of andersoortige kliekjesvorming) in en daar pas ik voor. Ik ben niet voor niets gewoon in Arnhem blijven wonen (nouja, hoofdzakelijk omdat het niet anders kon in de huidige situatie, maar ik vind Arnhem opzich best een leuke stad, dus echt een straf is het niet)..quote:
Persoonlijk vind ik Velp leuker dan Deventer wat nu Wageningen is. Er zijn leukere mensen en er hangt een leukere sfeer. Ik heb vorig jaar de intro-week in Deventer (het laatste jaar daar) begeleid en het gaat er toch wel anders aan toe. Buiten mijn opleiding om vind ik het nog behoorlijk afstandelijk. Nou waren we ook in Velp al de vreemde eend, maar toch voel ik me daar meer thuis. Gelukkig heb ik amper les, dus valt het allemaal welweer mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:07 schreef Leep het volgende:
Of je nou bij het Velpse kliekje of het wageningse kliekje hoort...
Ik zit gelukkig (nog) wel in Velp maar dat zal binnen 5 jaar ook wel wageningen worden
Maar is het niet irritant dat je klasgenoten daar wonen vooral en je dus niet echt handig vrienden kan maken voor buiten school ivm afstand en als je wil uitgaan daarna je zit met dat je terug moet naar Arnhem?quote:
Oh ik heb dit jaar intro velp geörganiseerd, was een en al gezelligheidquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Velp leuker dan Deventer wat nu Wageningen is. Er zijn leukere mensen en er hangt een leukere sfeer. Ik heb vorig jaar de intro-week in Deventer (het laatste jaar daar) begeleid en het gaat er toch wel anders aan toe. Buiten mijn opleiding om vind ik het nog behoorlijk afstandelijk. Nou waren we ook in Velp al de vreemde eend, maar toch voel ik me daar meer thuis. Gelukkig heb ik amper les, dus valt het allemaal welweer mee.
Hoeveelste jaar doe je nu T&L?
Dat vind ik dus zo suf aan Arnhem. Als er ooit eens wat te doen is, dan hoor je het pas achteraf, of als je er bij toeval langs fietst. Zo bleek er zo'n mediafestival te zijn, afgelopen week of de week daarvoor ofzo. Heeft iemand daar nou echt duidelijke reclame voor gezien? Of heb ik die weer gewoon gemist?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:41 schreef Vork het volgende:
Ze moeten in Presikhaaf de levendigheid van de wijk weer benadrukken, want achter mijn woning is nu weer een of ander georganiseerd festiviteitje aan de gang. Het is alleen onduidelijk vanaf waar ik zit om te zien of het om een kinder-speel-middag of een of andere islamitische bijeenkomst gaat. Er is wel een hoop gejoel
Ontzettend stom idd. Ik had het in februari dus al gehoord bij m'n stage, maar toen moest het nog 'geheim blijven dat het in september zou plaatsvinden' (ook echt iets om top secret te houden hequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo suf aan Arnhem. Als er ooit eens wat te doen is, dan hoor je het pas achteraf, of als je er bij toeval langs fietst. Zo bleek er zo'n mediafestival te zijn, afgelopen week of de week daarvoor ofzo. Heeft iemand daar nou echt duidelijke reclame voor gezien? Of heb ik die weer gewoon gemist?
Arnhem promoot te weinig en dan alleen via verkeerde kanalen!
*valt het op dat ik ooit marketing & communicatie gestudeerd heb?*
Dat klopt, daarom heeft Arnhem ook een beetje een imago van een stad waar weinig te beleven valt. Als je er eenmaal woont, dan weet je dat er behoorlijk wat wordt georganiseerd hier en daar, her en der. Maar wat nou p'cies en voor wie? Ook is het niet duidelijk welk imago de stad eigenlijk uit wil dragen. Gevolg hiervan is dat Arnhem haar bekendheid nu haalt uit de media. Arnhem stad van de corrupte en machtsbeluste politietop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Nouk82 het volgende:
Dat vind ik dus zo suf aan Arnhem. Als er ooit eens wat te doen is, dan hoor je het pas achteraf, of als je er bij toeval langs fietst. Zo bleek er zo'n mediafestival te zijn, afgelopen week of de week daarvoor ofzo. Heeft iemand daar nou echt duidelijke reclame voor gezien? Of heb ik die weer gewoon gemist?
Nji Sri is nu dus ook Wageningen. En nee ze zijn lang niet allemaal zo. Een groot deel van de studenten bij ons zijn buitenlanders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:25 schreef Leep het volgende:
Oh ik heb dit jaar intro velp geörganiseerd, was een en al gezelligheid. Ik ken Deventer niet maar als ik NJI SRI zie dan hoop ik maar dat ze niet allemaal zo zijn
..
Ga nu mn tweede jaar in btw![]()
Inderdaad. Dat mediafestival zag ik toevallig op de plee hangen in Café Vrijdag. En daar kom ik dus nooit omdat die kroeg een soort van ik-ben-30+-maar-nog-wel-hipperdehip-want-ik-kom-in-deze-veuls-te-drukke-kroeg gevoel bij mij oproeptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
ja, gezellig he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat mediafestival zag ik toevallig op de plee hangen in Café Vrijdag. En daar kom ik dus nooit omdat die kroeg een soort van ik-ben-30+-maar-nog-wel-hipperdehip-want-ik-kom-in-deze-veuls-te-drukke-kroeg gevoel bij mij oproept![]()
Oh nee toch, jij komt er??quote:
soms, op vrijdag of zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nee toch, jij komt er??
Volgens mij zijn er vooral veel homo's in de avondquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Vraagje. Als ik nu een rondje Sonsbeekpark wil lopen met m'n meissie.
Is dat veilig of kan ik beter m'n burqa om doen/kogelvrij vest meenemen ?
haha, dan had je wel even mogen zwaaien, mijn huis staat bijna op die foto'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Arjan het volgende:
Binnenkort ook maar eens bij het Musiskwartier kijken. Het krantje heeft me iig al lekker gemaakt.
Vanmorgen nog ff in het Sonsbeekpark geweest met de mist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand die ooit iets weet over zulke dingen in Arnhem. Promotie is altijd echt om te huilen....quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef Smeich het volgende:
ok, wat staat er te gebeuren op het eusebiusplein vandaag? Gisteravond werd er een podium enzo opgebouwd.
Ohja, Yesr en andere crapquote:Op zondag 24 september 2006 17:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hadden ze niet weer zo'n multicultureel feessie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
De 5th is een danscafé/disco achtige tent. Veel oldies en top40, allemaal goed dansbaar iig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Mert het volgende:
Even een vraagje:
Zondag 1oktober is er in 5th Avenue in Arnhem weer eens 5th Sense. Nu heeft een vriendin van me mij meegevraagd.
Ik kom uit Nijmegen en ben nog nooit in Arnhem wezen stappen dus.... is dat wat de 5th?
Heb btw niks tegen Arnhem maar trekt me niet echt
Nice!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
De 5th is een danscafé/disco achtige tent. Veel oldies en top40, allemaal goed dansbaar iig.
geen paupers daar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Mert het volgende:
[..]
Nice!
Maar het ging mij er eigenlijk om wat voor volk er komt? Is het een paupertent of komt er ook relaxed volk wat van een goed feestje houd? Dat soort dingen.
Mooi!quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:46 schreef Nouk82 het volgende:
Hmm, denk het niet.
Arnhem is qua dat betreft niet echt van de geniale ideeen & aparte businessplannen. Ook geen vette feesten, culturele hoogstandjes enzovoort trouwens. Beetje ' doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' tot in de puntjes.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef Nouk82 het volgende:
Arnhem is NIET hip. Wel gewoon lekker prima. Beetje 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' ten top.
En toch doen ze wel erg hun best. Niet om hip te zijn, maar wel om vanalles en nogwat te organiseren en te verbouwen, maar aangezien de communicatie niet altijd evengoed verloopt...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef Nouk82 het volgende:
Arnhem is NIET hip. Wel gewoon lekker prima. Beetje 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' ten top. Je kan er goed winkelen en gezellig stappen, maar er is niets wat er extreem uitspringt. Allemaal gewoon goed, maar niet bijzonder. Arnhem is niet The Place To Be, maar gewoon gezellig. Precies zoals ik 't graag heb. Ik hou niet zo van extreem hip.
Ja, ik kwam er ook gister pas achter dat ik Ellen ten Damme (alweer) in Arnhem heb gemistquote:Op donderdag 28 september 2006 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit was er dus afgelopen zondag http://www.liveforlife.nl/06.htm
Terwijl ik in mn nest lag was ellen ten damme aan het optreden![]()
![]()
Wat een kutstad is dit eigenlijk
Die vlaggen en borden zie ik altijd wel hoor, maar alleen 'live for life' zei me gewoon niks, dus heb ook niet op de kleine lettertjes gekeken. Bij dat soort evenementen komen er normaal toch alleen maar Ali B's optreden. Daarom ga ik ook niet speciaal op zoek naar dat soort dingen op internet ed. Ook een beetje mn eigen schuld dus, maar als er grote namen komen optreden mag dat wel wat duidelijker worden aangegeven.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef Tha_Mars het volgende:
Ook al is het sarcastisch of niet, maar jullie moeten eens kijken naar de vlaggen die er op belangrijke punten in arnhem hangen, bijvoorbeeld airborne plein, nieuwe brug etc. Daar hangen altijd vlaggen van evenementen in de stad (zo ook bij state of the image), en de reclame borden die her en der staan worden ook de evenementen vermeld.
Daarnaast staan in de gelderlander, zondagskrant en online bij arnhem.nl of vvv arnhem genoeg informatie over komende evenementen.
Op die vlaggen kun je ook niet echt veel zien. Of ze hangen compleet slap, of ze wapperen alle kanten op. Ze moeten het gewoon net zo als in Utrecht doen. Posters en dingen door de stad ophangen en flyers in kroegen verspreiden waar de doelgroep komt.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef Tha_Mars het volgende:
Ook al is het sarcastisch of niet, maar jullie moeten eens kijken naar de vlaggen die er op belangrijke punten in arnhem hangen, bijvoorbeeld airborne plein, nieuwe brug etc. Daar hangen altijd vlaggen van evenementen in de stad (zo ook bij state of the image), en de reclame borden die her en der staan worden ook de evenementen vermeld.
Daarnaast staan in de gelderlander, zondagskrant en online bij arnhem.nl of vvv arnhem genoeg informatie over komende evenementen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit was er dus afgelopen zondag http://www.liveforlife.nl/06.htm
Terwijl ik in mn nest lag was ellen ten damme aan het optreden![]()
![]()
Wat een kutstad is dit eigenlijk
En wil dan gelijk de gene zich melden die dinsdag mijn complete voorwiel bij het het station uit m'n fiets heeft gehaaldquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Leep het volgende:
oja en wie heeft dondag avond het voorwiel van mijn fiets dubbelgevouwen op de korenmarkt
mocht er iemand nog de stad in gaan, vergeet dan je ID nietquote:Strenge identiteitscontrole in Arnhem
ARNHEM - De Arnhemse politie controleert sinds zaterdagmorgen in en rond het centrum van Arnhem streng op identiteitsbewijzen. Wie zo'n papiertje niet kan tonen, gaat zonder pardon mee naar het bureau.
De controle is de afgelopen dagen breed aangekondigd wegens de demonstratie van de Nederlandse Volks Unie (NVU) en diverse tegendemonstraties, die zaterdagmiddag in de Gelderse hoofdstad plaatshebben.
Onder de aangehouden personen is Wieneke de Waard, fractievoorzitter van GroenLinks in Arnhem. Ze was volgens haar fractiegenoot Malika Achekar onderweg naar het verkiezingscongres in Zwolle en is bij het NS-station aangehouden. Volgens de politie is al een behoorlijk aantal mensen zonder identiteitsbewijs tegen de lamp gelopen.
Mensen die opgepakt zijn, moeten iemand naar het politiebureau laten komen met hun identiteitspapieren. Achekar heeft het bewijs van De Waard opgehaald. De arrestanten kunnen na controle van de papieren met een boete vertrekken, aldus de zegsman van de politie.
In de Burgemeesterswijk achter het station, waar de NVU mag demonstreren, geldt een noodverordening. Een deel van het gebied is afgesloten. Gemeente en politie hebben gewaarschuwd dat iedereen die zich niet aan aanwijzingen houdt, opgepakt kan worden. Ook journalisten kunnen vervolgd worden als zij niet naar de politie luisteren, zelfs na afloop van de demonstratie, zo hebben politiewoordvoerders aangekondigd.
Ga maar eens een kijkje nemen bij Kultuurhuis Boschquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zie overal politie rondrijden en d'r vliegt al een uur een helicopter rond (arnhem noord), iemand uit de gevangenis ontsnapt ofzo?
Kwam er toevallig net langs ja, stelletje LimpBizkit fans die daar de ME busjes stonden uit te zwaaien. Tering m'n paspoort ligt hier op 't bureau omdat ik die gister ergens voor nodig had, heb 'm normaal altijd bij me. Kom er gelukkig goed vanaf, ben de halve middag in de stad geweestquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ga maar eens een kijkje nemen bij Kultuurhuis Bosch
Lekker dan....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
OV is geen geldig ID jammergenoeg..
Tja denk niet dat ze daar naar zouden luisteren..quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekker dan....
Dat weet ik dus niet en denk gewoon nog altijd dat m'n OV goed genoeg is![]()
Optieven met die ID-plicht![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef Smeich het volgende:
Marco Borsato in de Dome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nee dat is pas in oktober, vandaag is de monsterjam:quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef Smeich het volgende:
Marco Borsato in de Dome
quote:Monster Jam staat immers bol van gave stunts als donuts, jumps en wheelies. Ook de bekende freestyle motorcross-rijders met hun adembenemende sprongen zijn weer van de partij.
Monster Jam, het succesvolle monster truck spektakel, komt op zaterdag 30 september 2006 terug naar Arnhem. Gelredome schudt wederom op haar grondvesten door het geweld van deze enorme monster trucks. Monster Jam staat immers bol van gave stunts als donuts, jumps en wheelies. Ook de bekende freestyle motorcross-rijders met hun adembenemende sprongen zijn weer van de partij.
Ik had het dus niet gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef B.A.Trix het volgende:
Waarom mis ik zulke dingen nou altijd..Ben dol op een beetje sensatie
![]()
Dat dacht ik ook toe ik daar stond. Sowieso kun je je op een zaterdag ook maar gewoon beter helemaal niet in de buurt van winkels begeven..quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:24 schreef Arjan het volgende:
Kronenburg op zaterdag, wat doe je jezelf aan man
collegaatje van me moest onder politie escorte de post bezorgen bij Boschquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ik had het dus niet gemistAlleen wist ik niet dat die malloten rondliepen. Apeldoornsestraat was afgesloten, chaos op de Singel en ik moest natuurlijk de Apeldoornsestraat in
.
We willen details!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Vork het volgende:
Ja het nieuwe station is geweldig. Als je van heel erg veel lopen houdt.
Dat bedoel ik ook. Als het goed is, is het trouwens bij de Sonsbeekzijde gewoon bij het oude gebleven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:31 schreef Vork het volgende:
Hoe tijdelijk is 3 jaar?
klopt, gelukkig wel want dat is de enige kant die ik altijd gebruikquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Als het goed is, is het trouwens bij de Sonsbeekzijde gewoon bij het oude gebleven.
Jammer van de trein die daar meestal telaat vertrekt, waardoor ik de aansluiting op Arnhem Centraal mis.quote:
'n beetje zout doet wonderen hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
En ik ga me echt afvragen hoe ze dat gaan doen als het gaat ijzelen of sneeuwen ofzo. Dat heuveltje naar de ingang is echt fuckin' stijl. Als dat éénmaal glad is komt helemaal niemand boven zonder minimaal drie op de neus te vallen. Als het zover is ga ik er vast een uurtje van tevoren zitten![]()
Nou eh nee, daar heb ik vriendelijk voor bedanktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog fokkertjes geweest vandaag naar sterren voor dieren op het kerkplein met , BZN , NIck en Simon , de gebroeders ( met boten anna ) , Marianne Weber , Henkkie , Belle Perez , Jannes en nog een paar.
Guus Meeuwis was ziek zeiden ze![]()
voor diegene die niet zijn geweest het wordt vrijdag nog uitgezonden op nederland 1 als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou eh nee, daar heb ik vriendelijk voor bedankt![]()
quote:
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:30 schreef Nouk82 het volgende:
Wat is het Moortgat?
quote:Een hommage aan Eric de Noorman. Daar is de komende weken in Arnhem niet aan te ontkomen. Op ruim twintig panden komen metershoge doeken te hangen van de stripheld. Het geesteskind van Hans G. Kresse bestaat dit jaar zestig jaar. Voldoende reden voor een eerbetoon.
Ik wil er wel voor gaan. Het liefst wel een beetje eind van de maand als ik weer stufi hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:
[afbeelding]
![]()
Dat doek aan een gebouw bij het gelerijdersplein/ busstationnetje staat op de achtergrond van mn mobiel. Mooi plaatje!quote:
Tja ze moeten toch ergens al die huisvrouwen kwijt, de Arena zat zeker al volgeboektquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:28 schreef Nouk82 het volgende:
Godzijdank niet nee. Leuk hoor, dat Gelderedome, maar als er eens wat te doen is loopt meteen het hele kruispunt daar vast.En een echt muzikaal verantwoord plekje blijkt het ook niet bepaald. (Heb ik mij laten vertellen, ikzelf begrijp niet zoveel van ruimtes & klanken enzo)
Stelletje stiekemerds!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Wow, ze hebben Touché van binnen flink veranderd. Een boel is stiekem gewoon geverfd, maar er zijn ook wel echt nieuwe banken en stoelen bijgekomen. Het oogt allemaal een stuk moderner nu, maar wel wat killer. Er is iig wel meer zitplek nu.
Alleen jammer dat het nu nog behoorlijk hol klinkt waardoor je echt overal geroezemoes hoort waar je ook zit.
Even wennen dus, maar ik denk dat iedereen dat over 2 maanden alweer is vergeten.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Tja ze moeten toch ergens al die huisvrouwen kwijt, de Arena zat zeker al volgeboektMisschien moeten we de wachtrij buiten even opleuken met wat rode verf
![]()
Jep kom er ook best vaak. Wel jammer dat elke week dezelfde band er staat met vaak dezelfdde nummertjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:16 schreef Nouk82 het volgende:
Wat ook leuk is: Cafe BarRon!
Tegenover de Move, was vroeger Cafe Max. Ipv een ouwelullencafe zit er nu een jonge kerel in die er een gezellig plekje van heeft gemaakt met veel live muziek. En je mag er ouderwets pinda's pellen en dan de schilletjes op de vloer gooien!
Ik zal het eens doorgeven, wie weet helpt een beetje klagen welquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef -skippybal- het volgende:
Jep kom er ook best vaak. Wel jammer dat elke week dezelfde band er staat met vaak dezelfdde nummertjes![]()
moortgat!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:
[afbeelding]
![]()
Ah ze zijn klaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Wow, ze hebben Touché van binnen flink veranderd. Een boel is stiekem gewoon geverfd, maar er zijn ook wel echt nieuwe banken en stoelen bijgekomen. Het oogt allemaal een stuk moderner nu, maar wel wat killer. Er is iig wel meer zitplek nu.
Alleen jammer dat het nu nog behoorlijk hol klinkt waardoor je echt overal geroezemoes hoort waar je ook zit.
Even wennen dus, maar ik denk dat iedereen dat over 2 maanden alweer is vergeten.
dat klinkt leukquote:
Dat klinkt idd leuk ja..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt leuk
vertel eens wat meer?
7 euro voor kasteel Doorwerth en de laatste groep is ook al om 20.15quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Nouk82 het volgende:
Kijk eens op Kastelennacht of Google eens op "gelderse kastelennacht"Er zijn diverse kastelen die op deze avond leuke activiteiten, veel voor kinderen, maar ook wel voor volwassenen. Huis zypendaal, Het kasteel van Rosendeal of Kasteel Doorwerth zijn dichtbij, de rest ligt wat verder weg.
Is toch eens een keer weer cultureel verantwoord, kasteeltjes in eigen land bezoeken
Dat is idd best ernstig ja..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef -skippybal- het volgende:
Dooie boel. Zelfs Deventer is al bij deel 4![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |