We willen details!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Vork het volgende:
Ja het nieuwe station is geweldig. Als je van heel erg veel lopen houdt.
Dat bedoel ik ook. Als het goed is, is het trouwens bij de Sonsbeekzijde gewoon bij het oude gebleven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:31 schreef Vork het volgende:
Hoe tijdelijk is 3 jaar?
klopt, gelukkig wel want dat is de enige kant die ik altijd gebruikquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Als het goed is, is het trouwens bij de Sonsbeekzijde gewoon bij het oude gebleven.
Jammer van de trein die daar meestal telaat vertrekt, waardoor ik de aansluiting op Arnhem Centraal mis.quote:
'n beetje zout doet wonderen hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
En ik ga me echt afvragen hoe ze dat gaan doen als het gaat ijzelen of sneeuwen ofzo. Dat heuveltje naar de ingang is echt fuckin' stijl. Als dat éénmaal glad is komt helemaal niemand boven zonder minimaal drie op de neus te vallen. Als het zover is ga ik er vast een uurtje van tevoren zitten![]()
Nou eh nee, daar heb ik vriendelijk voor bedanktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog fokkertjes geweest vandaag naar sterren voor dieren op het kerkplein met , BZN , NIck en Simon , de gebroeders ( met boten anna ) , Marianne Weber , Henkkie , Belle Perez , Jannes en nog een paar.
Guus Meeuwis was ziek zeiden ze![]()
voor diegene die niet zijn geweest het wordt vrijdag nog uitgezonden op nederland 1 als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou eh nee, daar heb ik vriendelijk voor bedankt![]()
quote:
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:30 schreef Nouk82 het volgende:
Wat is het Moortgat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |