We willen details!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Vork het volgende:
Ja het nieuwe station is geweldig. Als je van heel erg veel lopen houdt.
Dat bedoel ik ook. Als het goed is, is het trouwens bij de Sonsbeekzijde gewoon bij het oude gebleven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:31 schreef Vork het volgende:
Hoe tijdelijk is 3 jaar?
klopt, gelukkig wel want dat is de enige kant die ik altijd gebruikquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Als het goed is, is het trouwens bij de Sonsbeekzijde gewoon bij het oude gebleven.
Jammer van de trein die daar meestal telaat vertrekt, waardoor ik de aansluiting op Arnhem Centraal mis.quote:
'n beetje zout doet wonderen hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
En ik ga me echt afvragen hoe ze dat gaan doen als het gaat ijzelen of sneeuwen ofzo. Dat heuveltje naar de ingang is echt fuckin' stijl. Als dat éénmaal glad is komt helemaal niemand boven zonder minimaal drie op de neus te vallen. Als het zover is ga ik er vast een uurtje van tevoren zitten![]()
Nou eh nee, daar heb ik vriendelijk voor bedanktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog fokkertjes geweest vandaag naar sterren voor dieren op het kerkplein met , BZN , NIck en Simon , de gebroeders ( met boten anna ) , Marianne Weber , Henkkie , Belle Perez , Jannes en nog een paar.
Guus Meeuwis was ziek zeiden ze![]()
voor diegene die niet zijn geweest het wordt vrijdag nog uitgezonden op nederland 1 als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou eh nee, daar heb ik vriendelijk voor bedankt![]()
quote:
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:30 schreef Nouk82 het volgende:
Wat is het Moortgat?
quote:Een hommage aan Eric de Noorman. Daar is de komende weken in Arnhem niet aan te ontkomen. Op ruim twintig panden komen metershoge doeken te hangen van de stripheld. Het geesteskind van Hans G. Kresse bestaat dit jaar zestig jaar. Voldoende reden voor een eerbetoon.
Ik wil er wel voor gaan. Het liefst wel een beetje eind van de maand als ik weer stufi hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:
[afbeelding]
![]()
Dat doek aan een gebouw bij het gelerijdersplein/ busstationnetje staat op de achtergrond van mn mobiel. Mooi plaatje!quote:
Tja ze moeten toch ergens al die huisvrouwen kwijt, de Arena zat zeker al volgeboektquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:28 schreef Nouk82 het volgende:
Godzijdank niet nee. Leuk hoor, dat Gelderedome, maar als er eens wat te doen is loopt meteen het hele kruispunt daar vast.En een echt muzikaal verantwoord plekje blijkt het ook niet bepaald. (Heb ik mij laten vertellen, ikzelf begrijp niet zoveel van ruimtes & klanken enzo)
Stelletje stiekemerds!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Wow, ze hebben Touché van binnen flink veranderd. Een boel is stiekem gewoon geverfd, maar er zijn ook wel echt nieuwe banken en stoelen bijgekomen. Het oogt allemaal een stuk moderner nu, maar wel wat killer. Er is iig wel meer zitplek nu.
Alleen jammer dat het nu nog behoorlijk hol klinkt waardoor je echt overal geroezemoes hoort waar je ook zit.
Even wennen dus, maar ik denk dat iedereen dat over 2 maanden alweer is vergeten.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Tja ze moeten toch ergens al die huisvrouwen kwijt, de Arena zat zeker al volgeboektMisschien moeten we de wachtrij buiten even opleuken met wat rode verf
![]()
Jep kom er ook best vaak. Wel jammer dat elke week dezelfde band er staat met vaak dezelfdde nummertjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:16 schreef Nouk82 het volgende:
Wat ook leuk is: Cafe BarRon!
Tegenover de Move, was vroeger Cafe Max. Ipv een ouwelullencafe zit er nu een jonge kerel in die er een gezellig plekje van heeft gemaakt met veel live muziek. En je mag er ouderwets pinda's pellen en dan de schilletjes op de vloer gooien!
Ik zal het eens doorgeven, wie weet helpt een beetje klagen welquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef -skippybal- het volgende:
Jep kom er ook best vaak. Wel jammer dat elke week dezelfde band er staat met vaak dezelfdde nummertjes![]()
moortgat!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een leuk café in de Ruiterstraat, vlakbij het Jansplein met 12 soorten bier op tap en 120 soorten op fles:
[afbeelding]
![]()
Ah ze zijn klaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Wow, ze hebben Touché van binnen flink veranderd. Een boel is stiekem gewoon geverfd, maar er zijn ook wel echt nieuwe banken en stoelen bijgekomen. Het oogt allemaal een stuk moderner nu, maar wel wat killer. Er is iig wel meer zitplek nu.
Alleen jammer dat het nu nog behoorlijk hol klinkt waardoor je echt overal geroezemoes hoort waar je ook zit.
Even wennen dus, maar ik denk dat iedereen dat over 2 maanden alweer is vergeten.
dat klinkt leukquote:
Dat klinkt idd leuk ja..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt leuk
vertel eens wat meer?
7 euro voor kasteel Doorwerth en de laatste groep is ook al om 20.15quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Nouk82 het volgende:
Kijk eens op Kastelennacht of Google eens op "gelderse kastelennacht"Er zijn diverse kastelen die op deze avond leuke activiteiten, veel voor kinderen, maar ook wel voor volwassenen. Huis zypendaal, Het kasteel van Rosendeal of Kasteel Doorwerth zijn dichtbij, de rest ligt wat verder weg.
Is toch eens een keer weer cultureel verantwoord, kasteeltjes in eigen land bezoeken
Dat is idd best ernstig ja..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef -skippybal- het volgende:
Dooie boel. Zelfs Deventer is al bij deel 4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |