Ik zie alleen de plaatjes niet.. even kijken hoe ik dat goed moet doen..quote:
Starbucks is toch ook geen koffie johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hadden ze niet meteen een starbucks kunnen neerplanten?Niet dat ik zelf koffie drink maar toch.
Oe, zijn dat een beetje goede muziekzaken of verkapte Free Record Shop's??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef Vork het volgende:
...(zoals de cd-zaken als Waaghals en Dollhouse) ...
Zeker, maar het kunnen er nooit genoeg zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef Vork het volgende:
... Arnhem heeft best een aantal aardige cd-zaken voor de liefhebber.
Wat een pokkeherrie was dat zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
zag er idd goed uit , de eninge bekende nederlander die ik zag was zoon gastje van direct , dat was bij die amerikaanse kledingwinkel tegen het begin van de avond , ( kan effe niet op die naam van die zaak komen maar dat was mischien de enige met een leuke stunt , de muziek kwam wel lekker hard uit die winkel in de passage)
Lekker hypen weet je wel. Komen er mensen op af die er normaal niet naar toe zouden gaan en dan is de kans groot dat ze wat kopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Wat een pokkeherrie was dat zeg![]()
Gisteravond ook wezen kijken, zag er wel leuk uit allemaal maar ik snap alle ophef eerlijk gezegd niet zo. Die paar nieuwe winkels (waarvan er een paar gewoon zijn verhuisd, en waarvan er nu 2 zijn zoals H&M, (wo)men at work) moeten Arnhem een 'nieuwe impuls' geven
Staat het niet meer allemaal zo dicht op mekaar??Dat zou echt briljant zijn, ik heb daar ooit namelijk wel eens een hele zooi glazen troep in miljarden stukjes gestotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zat ik ook te denken ja.. maar vind de Blokker er wel op achteruit gegaan, wel meer ruimte maar het heeft nog minder sfeer dan de Zeeman zojaja ik weet 't, sfeer bij de Blokker
maar ik wil een beetje gezelligheid als ik pannen sta uit te zoeken ja
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat het niet meer allemaal zo dicht op mekaar??Dat zou echt briljant zijn, ik heb daar ooit namelijk wel eens een hele zooi glazen troep in miljarden stukjes gestoten![]()
Ze waren bij de Zeeman tassen aan het uitdelen.. "Ik dacht: jeujjjjjj gratis tas!" Ik steek m'n hand al uit om zo'n ding te ontvangen.. zijn ze opeens op..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee al te slim zijn ze ook niet daar.. gister stonden ze onderaan die roltrap (!) tekeningen uit te delen, die kids voor ons daar lekker uitgebreid stilstaan.. als er nou nog mensen achter ons naar beneden waren gekomen hadden we echt een probleem gehad
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Nouk82 het volgende:
Jammer alleen dat ze zo'n vaag mintgroen kleurtje hebben gekozen voor de ingang van de gruyterpassage, dat is meteen zo'n presikhaaf-jaren-90 kleurtje, bah.
Sonsbeekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Arjan het volgende:
Binnenkort ook maar eens bij het Musiskwartier kijken. Het krantje heeft me iig al lekker gemaakt.
Vanmorgen nog ff in het Sonsbeekpark geweest met de mist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las dat het musiskwartier iedere zondag open is..?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Winkelen op zondag?
Ja, ik weet (bijna) zeker dat ik dat ergens heb gelezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aha, ik hoopte even dat Musiskwartier het eerste gedeelte Arnhem zou zijn dat elke zondag open is..
VVV? (tvp)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:09 schreef Smeich het volgende:
Weet iemand waar je, naast die carnavalswinkel, leuke ansichtkaarten van Arnhem kunt kopen?
Ik zou daar graag heen gaan - Pete Philly & Perquisitequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Tha_Mars het volgende:
Vrijdag is de HAN (in ieder geval ICA) in de stad met de introductie. Ik ben benieuwd hoeveel er nog over zijn naar het enerverende kamp van afgelopen 2 dagen.
Ik ben mentor(2e jaars) dus ik ben iig in de stad.
weekend erop.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Is dat licht-/geluid-/shitfestival ofzo op de stadsblokken dit weekend?
En ik ben misschien over een maandje wel weg uit Arnem![]()
![]()
![]()
Oeh jammer, had er wel zin in dit weekend....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
weekend erop.
tis van 4 tm 9 sept maar meeste gebeurt 8 en 9 sept geloof ik... vind het allemaal beetje vaag omschreven, geen idee hoe en waar het nou precies gehouden wordt.
Neuh school. Niet echt heel erg trek om elke dag minstens 5 kwartier te reizen en kan over een maandje een kamer krijgen voor een leuke prijsquote:hoezo ga je weg? vriendin?
Kan ik toch nog het laatste gedeelte op het Kerkplein zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
tis van 4 tm 9 sept maar meeste gebeurt 8 en 9 sept geloof ik... vind het allemaal beetje vaag omschreven, geen idee hoe en waar het nou precies gehouden wordt.
Wat kwam er vroeger dan in de 5th?quote:Op maandag 4 september 2006 13:14 schreef mister_popcorn het volgende:
zo zeg, was 'n tijdje niet in arnhem uitgeweest, maar ik heb niet 't gevoel dat ik veel heb gemist ... vroeger was de 5th altijd nog leuk om heen te gaan, maar daar staat nou ook gewoon teveel "normaal" publiek. Ten onder gegaan aan z'n eigen succesDe habanna is 't ook niet helemaal meer(als die 't al ooit was geweest...), en de Ohmsu is belachelijk klein. Tijd voor 'n nieuw swingcafe!
![]()
De level, ja. Best lopende tent van de korenmarkt tegenwoordig, en van de eigenaar van o.a. 5th Avenue, Aspen Valley, Wampie's, Jules, en nog wat tenten in Nijmegenquote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Nouk82 het volgende:
Bestaat The Level nu eigenlijk nog? Of hoe heet 't tegenwoordig? Ik ben er al niet meer geweest sinds het nog de <<O>> was en toen waren er maar 17 mensen ofzo. Ik hoor er ook nooit iemand over...
denk je?quote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Litso het volgende:
De level, ja. Best lopende tent van de korenmarkt tegenwoordig
Is die Plus ook elke dag tot 10 uur open?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:11 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die "grootste en goedkoopste supermarkt van Arnhem" die Plus-winkel op/in/onder het Musiskwartier zal zijn. Morgen gaat dat ding open, hoop geschreeuw, maar ze waren nog heel erg druk bezig vandaag.
Ik heb geen idee, maar dat zou opzich wel handig zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
Is die Plus ook elke dag tot 10 uur open?
Ja, of in elk geval een van de best lopende tenten geloof ikquote:
Wat ze dus niet deden.... 4.5 uur vertraging in totaal vandaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:34 schreef Vork het volgende:
Ze doen maar, zolang de treinen iig nog blijven rijden.
zijn d'r al fatsoenlijke plaatjes van dat station? Google is niet echt behulpzaam...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:22 schreef wouswous het volgende:
Maarre,
hoe zit het met het station in Arnhem dan?
Ze zijn dat tijdelijke station nu aan het bouwen i.v.m. de contracten die met div. partijen waren ondertekend (waaronder de AH to-go en de Burgerking) maar wanneer staat dat Oranje-uitziende-tijdelijke-station er nu in zijn geheel & bruikbaar.
En misschien nog leuker om te weten: wanneer is het nieuwe futuristische station klaar?
www.arnhemcentraal.arnhem.nlquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zijn d'r al fatsoenlijke plaatjes van dat station? Google is niet echt behulpzaam...
Regelmatig, het is een beetje een rustig cafe met wat ouder volk maar mijn vrienden en ik zitten daar elke zaterdagavondquote:Op woensdag 6 september 2006 08:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie komt er trouwens wel eens in café touché ?
Ben er 1 keer geweest rond een uurtje of 5 en sfeer was wel goed en de eigenaar heel spontaan/enthousiast en vriendelijk. Iemand er wel eens 's avonds geweest?
Tof.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Regelmatig, het is een beetje een rustig cafe met wat ouder volk maar mijn vrienden en ik zitten daar elke zaterdagavondGezellig met zijn allen kletsen, wat drinken en soms ouderwets een spelletje doen, erg tof. De rest van de korenmarkt is niet zo heel erg aan ons uitbesteeds, we gaan alleen vaak nog even naar de Move later op de avond
En overdag als ik in de stad ben met mensen en we willen ff zitten is Touché ook vaak eerste keus. Kortom: mijn favo café van Arnhem
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens de Arnhemse Koerier is de Plus inderdaad van maandag t/m zaterdag open van 8 tot 22.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
Is die Plus ook elke dag tot 10 uur open?
Wat een mooie foto zeg!! Heb m nu als bureaubladachtergrond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Arjan het volgende:Cyaa, leuke naam heb je
Fotootje van de rijnkade (gisteren gamaakt):
[afbeelding]
Ik zag het gister ook, schrok me kapot van de voorpagina van de AK, totdat uik doorhad dat die hele voorpagina 1 grote advertentie was en de echte voorpagina zich daarachter bevondquote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens de Arnhemse Koerier is de Plus inderdaad van maandag t/m zaterdag open van 8 tot 22.
Wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Arjan het volgende:Cyaa, leuke naam heb je
[afbeelding]
Gezellig hè..quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef Leep het volgende:
veel arnhemmers hier
Wooow mooie foto zeg....quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Arjan het volgende:Cyaa, leuke naam heb je
[afbeelding]
ow, is er toch nog wat te doen in de stad vanavond behalve dat state of the image?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:13 schreef Vork het volgende:
Goed, ik dacht lekker rustig van m'n vrije vrijdagavond te genieten.. hebben ze op nog geen 100 meter afstand een "Meet & Greet festival" georganiseerd met Yes-R, Brace en nog wat soortgelijks. Ik kan met de ramen dicht letterlijk verstaan wat er op dat podium gebeurt. Het behoeft vast geen uitleg dat ik daar niet echt op zit te wachten
waar?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Vork het volgende:
Ze zijn op dit moment aan het Rampeneren
daar durf ik niet te komen als het donker isquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef Vork het volgende:
Presikhaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |