Staat het niet meer allemaal zo dicht op mekaar??Dat zou echt briljant zijn, ik heb daar ooit namelijk wel eens een hele zooi glazen troep in miljarden stukjes gestotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zat ik ook te denken ja.. maar vind de Blokker er wel op achteruit gegaan, wel meer ruimte maar het heeft nog minder sfeer dan de Zeeman zojaja ik weet 't, sfeer bij de Blokker
maar ik wil een beetje gezelligheid als ik pannen sta uit te zoeken ja
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat het niet meer allemaal zo dicht op mekaar??Dat zou echt briljant zijn, ik heb daar ooit namelijk wel eens een hele zooi glazen troep in miljarden stukjes gestoten![]()
Ze waren bij de Zeeman tassen aan het uitdelen.. "Ik dacht: jeujjjjjj gratis tas!" Ik steek m'n hand al uit om zo'n ding te ontvangen.. zijn ze opeens op..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee al te slim zijn ze ook niet daar.. gister stonden ze onderaan die roltrap (!) tekeningen uit te delen, die kids voor ons daar lekker uitgebreid stilstaan.. als er nou nog mensen achter ons naar beneden waren gekomen hadden we echt een probleem gehad
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Nouk82 het volgende:
Jammer alleen dat ze zo'n vaag mintgroen kleurtje hebben gekozen voor de ingang van de gruyterpassage, dat is meteen zo'n presikhaaf-jaren-90 kleurtje, bah.
Sonsbeekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Arjan het volgende:
Binnenkort ook maar eens bij het Musiskwartier kijken. Het krantje heeft me iig al lekker gemaakt.
Vanmorgen nog ff in het Sonsbeekpark geweest met de mist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las dat het musiskwartier iedere zondag open is..?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Winkelen op zondag?
Ja, ik weet (bijna) zeker dat ik dat ergens heb gelezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aha, ik hoopte even dat Musiskwartier het eerste gedeelte Arnhem zou zijn dat elke zondag open is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |