soms, op vrijdag of zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nee toch, jij komt er??
Volgens mij zijn er vooral veel homo's in de avondquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Vraagje. Als ik nu een rondje Sonsbeekpark wil lopen met m'n meissie.
Is dat veilig of kan ik beter m'n burqa om doen/kogelvrij vest meenemen ?
haha, dan had je wel even mogen zwaaien, mijn huis staat bijna op die foto'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Arjan het volgende:
Binnenkort ook maar eens bij het Musiskwartier kijken. Het krantje heeft me iig al lekker gemaakt.
Vanmorgen nog ff in het Sonsbeekpark geweest met de mist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand die ooit iets weet over zulke dingen in Arnhem. Promotie is altijd echt om te huilen....quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef Smeich het volgende:
ok, wat staat er te gebeuren op het eusebiusplein vandaag? Gisteravond werd er een podium enzo opgebouwd.
Ohja, Yesr en andere crapquote:Op zondag 24 september 2006 17:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hadden ze niet weer zo'n multicultureel feessie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
De 5th is een danscafé/disco achtige tent. Veel oldies en top40, allemaal goed dansbaar iig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Mert het volgende:
Even een vraagje:
Zondag 1oktober is er in 5th Avenue in Arnhem weer eens 5th Sense. Nu heeft een vriendin van me mij meegevraagd.
Ik kom uit Nijmegen en ben nog nooit in Arnhem wezen stappen dus.... is dat wat de 5th?
Heb btw niks tegen Arnhem maar trekt me niet echt
Nice!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
De 5th is een danscafé/disco achtige tent. Veel oldies en top40, allemaal goed dansbaar iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |