Ik weet me god niet waar je het over hebt, maar voor 20 euro wil ik best even een kratje langs komen brengen hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
! Je zou er maar toevallig onder lopen....
Maaruh even iets heel anders. Heeft Arnhem ook een bierkoerier?? Iets van een kratje voor 20E (inc. statiegeld)
Zoals ditquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:38 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Ik weet me god niet waar je het over hebt, maar voor 20 euro wil ik best even een kratje langs komen brengen hoor![]()
heus welquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:52 schreef Vork het volgende:
Arnhem is dan ook geen studentenstad. Dat scheelt ook al een hoop wat dat betreft.
Wageningen is alleen 5 mei leuk..quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:11 schreef Vork het volgende:
Inderdaad. Maar sinds dit jaar verbannen naar Wageningen.
Ik heb er niets mee, ik kom er alleen voor m'n opleiding eigenlijk. Als je er iets wil moet je daar toch al gauw het verenigingsleven (of andersoortige kliekjesvorming) in en daar pas ik voor. Ik ben niet voor niets gewoon in Arnhem blijven wonen (nouja, hoofdzakelijk omdat het niet anders kon in de huidige situatie, maar ik vind Arnhem opzich best een leuke stad, dus echt een straf is het niet)..quote:
Persoonlijk vind ik Velp leuker dan Deventer wat nu Wageningen is. Er zijn leukere mensen en er hangt een leukere sfeer. Ik heb vorig jaar de intro-week in Deventer (het laatste jaar daar) begeleid en het gaat er toch wel anders aan toe. Buiten mijn opleiding om vind ik het nog behoorlijk afstandelijk. Nou waren we ook in Velp al de vreemde eend, maar toch voel ik me daar meer thuis. Gelukkig heb ik amper les, dus valt het allemaal welweer mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:07 schreef Leep het volgende:
Of je nou bij het Velpse kliekje of het wageningse kliekje hoort...
Ik zit gelukkig (nog) wel in Velp maar dat zal binnen 5 jaar ook wel wageningen worden
Maar is het niet irritant dat je klasgenoten daar wonen vooral en je dus niet echt handig vrienden kan maken voor buiten school ivm afstand en als je wil uitgaan daarna je zit met dat je terug moet naar Arnhem?quote:
Oh ik heb dit jaar intro velp geörganiseerd, was een en al gezelligheidquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Velp leuker dan Deventer wat nu Wageningen is. Er zijn leukere mensen en er hangt een leukere sfeer. Ik heb vorig jaar de intro-week in Deventer (het laatste jaar daar) begeleid en het gaat er toch wel anders aan toe. Buiten mijn opleiding om vind ik het nog behoorlijk afstandelijk. Nou waren we ook in Velp al de vreemde eend, maar toch voel ik me daar meer thuis. Gelukkig heb ik amper les, dus valt het allemaal welweer mee.
Hoeveelste jaar doe je nu T&L?
Dat vind ik dus zo suf aan Arnhem. Als er ooit eens wat te doen is, dan hoor je het pas achteraf, of als je er bij toeval langs fietst. Zo bleek er zo'n mediafestival te zijn, afgelopen week of de week daarvoor ofzo. Heeft iemand daar nou echt duidelijke reclame voor gezien? Of heb ik die weer gewoon gemist?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:41 schreef Vork het volgende:
Ze moeten in Presikhaaf de levendigheid van de wijk weer benadrukken, want achter mijn woning is nu weer een of ander georganiseerd festiviteitje aan de gang. Het is alleen onduidelijk vanaf waar ik zit om te zien of het om een kinder-speel-middag of een of andere islamitische bijeenkomst gaat. Er is wel een hoop gejoel
Ontzettend stom idd. Ik had het in februari dus al gehoord bij m'n stage, maar toen moest het nog 'geheim blijven dat het in september zou plaatsvinden' (ook echt iets om top secret te houden hequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo suf aan Arnhem. Als er ooit eens wat te doen is, dan hoor je het pas achteraf, of als je er bij toeval langs fietst. Zo bleek er zo'n mediafestival te zijn, afgelopen week of de week daarvoor ofzo. Heeft iemand daar nou echt duidelijke reclame voor gezien? Of heb ik die weer gewoon gemist?
Arnhem promoot te weinig en dan alleen via verkeerde kanalen!
*valt het op dat ik ooit marketing & communicatie gestudeerd heb?*
Dat klopt, daarom heeft Arnhem ook een beetje een imago van een stad waar weinig te beleven valt. Als je er eenmaal woont, dan weet je dat er behoorlijk wat wordt georganiseerd hier en daar, her en der. Maar wat nou p'cies en voor wie? Ook is het niet duidelijk welk imago de stad eigenlijk uit wil dragen. Gevolg hiervan is dat Arnhem haar bekendheid nu haalt uit de media. Arnhem stad van de corrupte en machtsbeluste politietop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Nouk82 het volgende:
Dat vind ik dus zo suf aan Arnhem. Als er ooit eens wat te doen is, dan hoor je het pas achteraf, of als je er bij toeval langs fietst. Zo bleek er zo'n mediafestival te zijn, afgelopen week of de week daarvoor ofzo. Heeft iemand daar nou echt duidelijke reclame voor gezien? Of heb ik die weer gewoon gemist?
Nji Sri is nu dus ook Wageningen. En nee ze zijn lang niet allemaal zo. Een groot deel van de studenten bij ons zijn buitenlanders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:25 schreef Leep het volgende:
Oh ik heb dit jaar intro velp geörganiseerd, was een en al gezelligheid. Ik ken Deventer niet maar als ik NJI SRI zie dan hoop ik maar dat ze niet allemaal zo zijn
..
Ga nu mn tweede jaar in btw![]()
Inderdaad. Dat mediafestival zag ik toevallig op de plee hangen in Café Vrijdag. En daar kom ik dus nooit omdat die kroeg een soort van ik-ben-30+-maar-nog-wel-hipperdehip-want-ik-kom-in-deze-veuls-te-drukke-kroeg gevoel bij mij oproeptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
ja, gezellig he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat mediafestival zag ik toevallig op de plee hangen in Café Vrijdag. En daar kom ik dus nooit omdat die kroeg een soort van ik-ben-30+-maar-nog-wel-hipperdehip-want-ik-kom-in-deze-veuls-te-drukke-kroeg gevoel bij mij oproept![]()
Oh nee toch, jij komt er??quote:
soms, op vrijdag of zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nee toch, jij komt er??
Volgens mij zijn er vooral veel homo's in de avondquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Vraagje. Als ik nu een rondje Sonsbeekpark wil lopen met m'n meissie.
Is dat veilig of kan ik beter m'n burqa om doen/kogelvrij vest meenemen ?
haha, dan had je wel even mogen zwaaien, mijn huis staat bijna op die foto'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Arjan het volgende:
Binnenkort ook maar eens bij het Musiskwartier kijken. Het krantje heeft me iig al lekker gemaakt.
Vanmorgen nog ff in het Sonsbeekpark geweest met de mist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand die ooit iets weet over zulke dingen in Arnhem. Promotie is altijd echt om te huilen....quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef Smeich het volgende:
ok, wat staat er te gebeuren op het eusebiusplein vandaag? Gisteravond werd er een podium enzo opgebouwd.
Ohja, Yesr en andere crapquote:Op zondag 24 september 2006 17:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hadden ze niet weer zo'n multicultureel feessie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
De 5th is een danscafé/disco achtige tent. Veel oldies en top40, allemaal goed dansbaar iig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Mert het volgende:
Even een vraagje:
Zondag 1oktober is er in 5th Avenue in Arnhem weer eens 5th Sense. Nu heeft een vriendin van me mij meegevraagd.
Ik kom uit Nijmegen en ben nog nooit in Arnhem wezen stappen dus.... is dat wat de 5th?
Heb btw niks tegen Arnhem maar trekt me niet echt
Nice!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
De 5th is een danscafé/disco achtige tent. Veel oldies en top40, allemaal goed dansbaar iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |