Dick Joosten!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Leep het volgende:
Iemand in Arnhem die een goede rijschool weet??
Ik hoef geen frutsels zoals rijopleiding in stappen oid aangezien ik al 3x examen gedaan heb![]()
Ik heb gelest bij DAM uit ede/arnhem. Was er erg tevreden over. wel 2x over praktijk examen gedaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Leep het volgende:
Iemand in Arnhem die een goede rijschool weet??
Ik hoef geen frutsels zoals rijopleiding in stappen oid aangezien ik al 3x examen gedaan heb![]()
Om eerlijk te zijn, het was slecht.quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net wezen kijken bij die AV meuk.. was ik er nou op het verkeerde moment of was er gewoon echt geen flikker aan?
Pinokkio blijft geniaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:54 schreef Litso het volgende:
Gister in Donatello's gegeten, maar dat was geen succes... Matig eten (mijn pizza was okay, maar de gegrilde kipfilet was half verbrand) en de bediening was ronduit kut.
Iemand die nog een paar leuke/goedkope tentjes kan noemen om te eten?
Voor een student is het toch vaak wel zo fijn alvast een beetje te weten wat wel en niet goede restaurantjes zijn, voor weinig geld.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef mister_popcorn het volgende:
eetcafe de Beugel, lekker goedkoop
Dudok kan je ook wel goed happen. Langs de Rijn zit ook wel 't een en ander...
Gewoon proberen, extra redenen om uit eten te gaan.
Psst Amigo bedoel je? Daarvan heb ik juist gehoord dat ie wat matig isquote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik blijf erbij, bij Amigo in de pauwstraat kan je voor relatief weinig geld een aardig menu van tapas bestellen. Achteraf een Chocolate Fiesta en het is een geslaagd etentje.
kom er regelmatig, en vind het eten erg goed, en ook met de bediening is niks mis.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Psst Amigo bedoel je? Daarvan heb ik juist gehoord dat ie wat matig is
Dat moet ik dan ook maar even tegenspreken. Ik eet er wel eens en het is nogsteeds erg goed. Vooral lekker en veel. Heel erg goedkoop vind ik het overigens niet, maar je krijgt wel waar voor je geld.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
Psst Amigo bedoel je? Daarvan heb ik juist gehoord dat ie wat matig is
Restaurant Look...prima restaurant waar je leuk zit!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:22 schreef teig het volgende:
en schuin tegenover de blauwe hoek zit ook een lekker tentje.Alleen hebben ze daar niet echt een menu kaart. Ze hebben een vis, een vlees en een vegetarisch gerecht. Dit menu wisselt geloof ik wekelijks...
Je moet het dus net treffen, maar als je het treft dan kan je dr errug goed eten...
Ik ben er een jaar geleden ofzo voor het laatst geweest en wat ik me ervan herinner is dat het kwalitatief erg goed is maar dat je er dan ook wel voor betaald.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef Litso het volgende:
Dat klinkt alsof ik binnenkort toch maar eens bij Amigo ga eten
En wat vindt men hier van De Ark Van Noach, bij de blikken bios? Toen ik klein was hebben we daar ooit eens een uur op eten moeten wachten, en sindsdien gaan we er uit principe niet meer heen. Maar als ik de verhalen van anderen hoor moet het toch best een fatsoenlijk restaurantje zijn.
1 oktober moet het klaar zijn, over ruim twee weken dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:22 schreef wouswous het volgende:
Maarre,
hoe zit het met het station in Arnhem dan?
Ze zijn dat tijdelijke station nu aan het bouwen i.v.m. de contracten die met div. partijen waren ondertekend (waaronder de AH to-go en de Burgerking) maar wanneer staat dat Oranje-uitziende-tijdelijke-station er nu in zijn geheel & bruikbaar.
Die traditie hebben ze tot op heden voortgezet volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef Litso het volgende:
En wat vindt men hier van De Ark Van Noach, bij de blikken bios? Toen ik klein was hebben we daar ooit eens een uur op eten moeten wachten, en sindsdien gaan we er uit principe niet meer heen.
Ter verbouwing, tot 2009 ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tijdelijk station
Gaat CS dicht?
In feite als je goed naar het menu en het eten kijkt, hebben ze alleenmaar tapas. Hoofdgerechten zijn meestal ee nsamenstelling van verschillende losse dingen, in bepaalde combinaties en soms in iets andere hoeveelheden. Elk tapas dingetje is wel ergens weer terug te vinden in een of meerdere menu's. Volgens mij maakt het niet zo heel erg veel uit, wat je neemt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:30 schreef Tha_Mars het volgende:
http://www.pssstamigo.nl/
Dan nam ik dus wel tapas, en geen 3 gangenmenu (wat idd wel beetje prijzig is).
Maar Tapas is ook veel gezelliger, al die kleine schaaltjes enzo.
correctie, ik dacht er even niet bij na dat ik laatste keren de trein nam naar Zuid. Heb vandaag voor eerst sinds tijdje station van buiten gezien en jezus wat is het ineens een druk gedoe daar. En die lelijke overgangsbrug lijkt ook verder afgebouwd?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hm, heb eigenlijk niets gemerkt van een tijdelijk stationben er maandag nog geweest.
Maar alle sporen blijven wel open? Het is dus de stationshal enzo die verbouwd wordt en er dus tijdelijk een andere ingang is?
of naar Beurskensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:51 schreef Nouk82 het volgende:
Ga voor echt sjiek naar Velp, Restaurant de Watermolen.
Alsof ik ooit in m'n hele leven die AH Go troep in wil stappen. Belachelijk dure prijzen terwijl je met de bus in 2 minuten bij een échte AH bentquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef Vork het volgende:
Volgens mij verhuizen die gewoon mee. Net als die AH Togo die er komt.
quote:Deel ornament valt van Eusebiuskerk
ARNHEM - Met donderend geraas is gistermiddag tijdens de drukbezochte vrijdagmarkt een deel van een beeld van het dak van de Arnhemse Eusebiuskerk gevallen. Het stuk steen, volgens ooggetuigen twintig bij dertig centimeter groot, kwam terecht op de bestelbus van een marktkoopman.
De marktkoopman stond geparkeerd op de hoek van de Koningstraat en de Broerenstraat. De man zelf kwam met de schrik vrij.
Meteen na het incident is uit veiligheidsoverwegingen het stuk Koningstraat tussen Eusebiuskerk en Duivelshuis voor publiek afgezet. De marktkooplui moesten hun kramen zo snel mogelijk ontruimen. Of de afzettting gehandhaafd wordt, hangt af van de uitkomst van de inspectie van de andere beelden op de kerk. Wanneer die bekend wordt, is nog onduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |