Impressievequote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef Frautie het volgende:
's mogguhs
* Frautie heeft gister 60kg gesquat.
Was wel weer bang dat ik om zou vallen of een andere niet charmante move zou maken, maar dat bleef gelukkig uit.
Strompel nu wel weer heerlijk rond
netjes... die spierpijn idd. eerste dag of je met een deegrol bent bewerkt, de tweede dag of iemand je voor je bovenbenen heeft geschopt. (met beide voorbeelden geen IRL ervaring)quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef Frautie het volgende:
's mogguhs
Was wel weer bang dat ik om zou vallen of een andere niet charmante move zou maken, maar dat bleef gelukkig uit.
Wat is er? Ik hoef geen karma ofzo hoor, das zo kansloos je kan er nog niet eens wat mee (toch)quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef McGilles het volgende:
Morgen weer lekker trainen!!
ps: mensen even op DBB ivo steunen
Vond zelf (door die foto's die toen gemaakt waren) dat me rechter vleugel wat verder uitstak, dus dat probeer ik nu recht te trekken met dumbelrows.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef BertV het volgende:
hehe, die rug van ivo is echt super... nadeel is dat ze dan weer gaan opmerken dat iets anders "minder" is.
Bijnaquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef LedZep het volgende:
Impressieve
Dan zit je nu ook al op of bijna op een BW squat of niet?
Pff, gisteraaf bij dat concert....Ik had 5 uur op mijn benen gestaan en stijf dat ik wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:34 schreef BertV het volgende:
netjes... die spierpijn idd. eerste dag of je met een deegrol bent bewerkt, de tweede dag of iemand je voor je bovenbenen heeft geschopt. (met beide voorbeelden geen IRL ervaring)
Kwestie van gewenning, op me werk sta ik 8 uur per dagquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef Frautie het volgende:
[..]
Bijna
Denk dat ik er met een maandje ofzo wel zit
[..]
Pff, gisteraaf bij dat concert....Ik had 5 uur op mijn benen gestaan en stijf dat ik wasConcert voorbij, ik spring (met moeite) op de motor om naar huis te gaan....ik rijd geen 5 meter en de kramp schiet in mijn heup
Dus dat was wel ff minder
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef Frautie het volgende:
Trouwens....mag er niet een foto van een chick in de OP?
Ik vind deze bijv. wel mooi:
[afbeelding]
Kwam deze tegen op dbb, ze heeft wel beetje weinig kleren aan maar ze ziet er wel goed uit voor een gespierde vrouw.quote:
1 - Het is goed om elke dag de benodigde eiwitten binnen te krijgen. Als je dit niet door je normale voeding binnen krijgt is het goed om een shake te nemen ja, zeker omdat je op je niet trainingsdagen groeit, je groeit niet wanneer je bezig ben in de gym, juist in de tijd erna.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef Phraze het volgende:
Volgende week begin ik weer met fitness. Ik heb nu zo'n 2 maanden niet gefitnest en daarvoor bijna een jaar getraind. Ik wil nu zo'n 2 á 3 keer per week gaan fitnessen. Mijn doelstelling is graag grotere borst spieren en wat brede schouders en gespierde armen. Ik heb altijd al wel een red. gespierd lichaam gehad (blokjes, beetje borst spieren en arm spieren). Maar was/ben altijd wel red. mager (67 kg, 178.). In de periode dat ik trainde zijn alleen mijn borstspieren een beetje strakker geworden voor de rest is er weinig veranderd.
Sinds ik nu dus zo'n jaar fitness wil ik graag met wat meer gewichten trainen en dit ook langer volhouden. Meestal na een paar keer drukken heb ik al weinig energie(kracht) meer over en het duurt ook enkele maanden dat ik met meer gewicht trainen (vooral met halters, met bankdrukken gaat dit beter).
Nu wil ik dus weiproteïne-milkshakes gaan drinken zodat ik misschien krachttraining langer volhoud en dus meer resultaat krijg.
Nu heb ik enkele vragen over weiproteïne-milkshakes:
1. Is het beter om elke dag weiproteïne-milkshakes te drinken ook al fitness ik maar 2 á 3 keer in de week?
2. Wanneer ik weiproteïne-milkshakes ga drinken worden mijn blokjes dan minder zichtbaar.
3. Als ik wil stoppen met fitness en dit geleidelijk afbouw is het dan ook zo dat ik sneller dik wordt omdat mijn lichaam misschien een langzamere stofwisseling heeft gekregen o.i.d.?
Hieronder heb ik een foto geplaatst van hoe ik er nu uitzie.
[afbeelding]
Bedankt voor je antwoorden! Precies de antwoorden die ik graag wilde horenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
1 - Het is goed om elke dag de benodigde eiwitten binnen te krijgen. Als je dit niet door je normale voeding binnen krijgt is het goed om een shake te nemen ja, zeker omdat je op je niet trainingsdagen groeit, je groeit niet wanneer je bezig ben in de gym, juist in de tijd erna.
2 - Als je eiwit shakes neemt word je echt niet dikker, alleen als het ervoor zorgt dat je hierdoor meer kcal binnen krijgt dan je nodig hebt en hierdoor dus een fractie omzet in vet. Maar onthou, je kan niet spieren kweken EN afvallen tegelijkertijd.
3 - Meer spiermassa betekend juist een hogere stofwisseling, dus als je in de toekomst ermee wilt stoppen heb je een hogere stofwisseling dan als je nooit had gesport.
Hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is
Jeps en imo moet je voedingsschema eerst op orde zijn voor je shakes enzo gaat toevoegen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef Dacide het volgende:
wat wey betreft.. dan ga ik voor de super wey (of zoiets) van performance.. prima shake.. niet al te duur.. en kwa smaak allemaal super..
maar verwacht geen wonderen.. tis niet meer dan een aanvulling van je dagelijkse voedsel.
Je hebt nog geen jaar getrained en dan waarschijnlijk 1 maal per week zonder je voeding aan te passen en progressief steeds meer gewicht te gebruiken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef Phraze het volgende:
Ik heb nu zo'n 2 maanden niet gefitnest en daarvoor bijna een jaar getraind. Ik wil nu zo'n 2 á 3 keer per week gaan fitnessen.
Pff, wil niet weten hoeveel werk 't is om zo gespierd te wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef ivosnivo het volgende:
Kwam deze tegen op dbb, ze heeft wel beetje weinig kleren aan maar ze ziet er wel goed uit voor een gespierde vrouw.
[afbeelding]
Welterusten iedereen, ik ga werken![]()
squatass/legsquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welterusten iedereen, ik ga werken![]()
ja, zo en met die ander haar benenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:58 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? En ik vraag me af of de eerder geposte vrouw daar vist zonder "aas".
Wat heeft ie aangeraden? Moet je ook langs de fysio enzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Tommy__ het volgende:
ja, zo en met die ander haar benenkan jij photoshoppen?
![]()
ben overigens net terug van de doc, over die blessure met dat armdrukken
het blijkt een dikke scheur te zijn in m'n Brachialis, ik mag van geluk spreken dat ie niet is afgescheurtnu mag ik me arm niet meer strekken
![]()
ik zal m'n pullups wat modificeren dan
![]()
armworstelen that isquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat heeft ie aangeraden? Moet je ook langs de fysio enzo?
En armdrukken als in armpje drukken? Stoepid![]()
http://www.bardolino.nl/quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:24 schreef Phraze het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden! Precies de antwoorden die ik graag wilde horen
Maar de belangrijkste vraag ben ik eigenlijk vergeten.
Welke weiproteïne-milkshakes kan ik het beste nemen qua prijs/kwaliteit en waar kan je dit het beste kopen?
Ik heb NIET het ideale schema. Maar toch misschien aardig om mijn eetschema te plaatsen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef Phraze het volgende:
Zou iemand mij een lijstje kunnen maken welke voeding ik het beste kan nuttigen per dag (incl. whey shakes) wanneer ik 3 keer in de week fitness? Gewicht: 67kg, lengte 1.78m.
En heeft iemand een adresje waar je goedkoop goede (smakelijke)whey kan kopen? Want dit spul is niet echt goedkoop. Kan ik dit het beste voor de training opdrinken of na de training?
Die benen van mijn plaatje zijn iig super vrouwelijk!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:31 schreef synthesix het volgende:
Vind die benen van die eerste vrouw trouwens niet mooi eigenlijk.
Veel te groot/breed/dik.
* synthesix eindelijk vandaag weer trainen gaat
Hoe zien jouw squat-sets eruit? Hoeveel reps doe je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef Frautie het volgende:
's mogguhs
Ik doe 3 setjes 8 herhalingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef Webkim het volgende:
Hoe zien jouw squat-sets eruit? Hoeveel reps doe je?
Jeps ass to the grassquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef BertV het volgende:
gaat het hier trouwens om full-squats? ( BertV heeft ook iets geleerd)
zondag mijn eerste fullsquat gedaan, daarvoor deed ik ze op 90 graden, met bijna tweemaal zoveel gewicht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef Frautie het volgende:
[..]
Jeps ass to the grass![]()
Vind ik ook makkelijker, anders moet ik op gevoel bedenken of ik op 90 graden zit op niet (geen spiegels in de buurt van squatrek).
En mezelf kennende wil ik dan naar beneden gaan kijken ofzo....en iedereen kan dan wel verzinnen wat er gebeurt
Dus ik doe fullsquat en frontsquat.
En jij? (mannen moeten ook een goede kont hebben)
Netjes!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:02 schreef BertV het volgende:
zondag mijn eerste fullsquat gedaan, daarvoor deed ik ze op 90 graden, met bijna tweemaal zoveel gewicht.
jouw 60kg full-squat is flink zwaar als je er zoals ik geen ervaring mee hebt.
spiegels zijn er zat, die 90 graden was geen probleem in mijn zweethok.
Dat heb ik idd eerst ook een tijdje gedaan. Take your timequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef J-Will het volgende:
90 graden squats zijn inderdaad peanuts vergeleken bij fullIk ga de komende tijd eerst maar eens thuis full squats doen met alleen mijn eigen gewicht. Misschien dat het dan over een tijdje mogelijk is met gewicht te gaan werken.
WTF? Kou? Welke kou? HET IS ZOMER!!!!111 ANTI_PODDA!!11!!11!!1!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef synthesix het volgende:
Bleh wat een kuttraining zeg. Ik had last van al m'n gewrichten door de kou, squatten ging zaad
En nu ook nog rare pijn/uitstraling vanuit m'n posterior chain helemaal achterlangs m'n rechter been: rechterbil-rechterhamstring-rechterkuit...
Nee, zo'n rustweek doet je echt goed man:p
Ik wil zo'n oefening goed uitvoeren maar ik voel me altijd zo'n amateur als ik er speciaal om vraag bij de trainer. Als hij toch in de buurt staat is het anders. Onverstandig en kinderachtig, ik weet het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Netjes!Maar waarom heb je niet eerder fullsquat gedaan? (je traint toch al een tijdje??)
Ik het is fucking 19 graden in ons huis (bouwkeet), plus nog van die lekker koude straling van de (ijzeren) wandenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
WTF? Kou? Welke kou? HET IS ZOMER!!!!111 ANTI_PODDA!!11!!11!!1!
I.h.a. i.d.d. een monsterlijk schema (voor de meesten hier, denk ik), alleen de Lunges: 20, 22,5 en 25: dat is weinig, zeker in vergelijking met Legpress en Squat. Lunges zijn niet je specialiteit?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hou me schema nu online bij, dus voor de geïnteresseerden http://www.esnips.com/web/harrie
[..]
Da's gewoon zijn vrouwelijke kant die spreektquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef LedZep het volgende:
WTF? Kou? Welke kou? HET IS ZOMER!!!!111 ANTI_PODDA!!11!!11!!1!
Da's toch juist goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef BertV het volgende:
Ik wil zo'n oefening goed uitvoeren maar ik voel me altijd zo'n amateur als ik er speciaal om vraag bij de trainer. Als hij toch in de buurt staat is het anders. Onverstandig en kinderachtig, ik weet het.![]()
Mjaah, die zijn gratis inbegrepen bij je abbo geldquote:Bij zo'n uitleg gaan er dan minimaal 2 omstanders mee-adviseren...![]()
Ik dip op dit moment alleen met mijn gewicht. Dus ik snaai gewoon 2 bankjes, zitten, handen naast me, beetje uitrekken, voeten op 't 2e bankje en dippen maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef BertV het volgende:
Trianen jullie wel 's wat anders dan je benen?
Sinds kort heb ik dippen ontdekt waarbij ik een dumbell tussen m'n voeten klem.
Dit voelt veel zwaarder dan met een "dip-apparaat" waarbij je jezelf zittend moet vastgespen.
Apparaat gaat tot 100, zit nu al met 20 schijven te verzwaren.
Persoonlijk vind ik boxsquat peanuts vergeleken met deadlift/fullsquatquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef kidkash19 het volgende:
Ik doe zelf boxsquats omdat dit het beste werkt voor mn sport, traint ook meteen de explosiviteit van je spieren, heerlijke oefening maar erg erg zwaar
Ik ga wel 's naar fitness met m'n zus. En die ziet er, zeker voor iemand met zo'n broerquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef Frautie het volgende:
Mjaah, die zijn gratis inbegrepen bij je abbo geldEn 't kan erger....je kan ook gluurders hebben
![]()
![]()
Ik kom daar om mijn ding te doen, dus ik hou me eigenlijk amper bezig met mijn omgeving. De mensen die staren vallen opquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef BertV het volgende:
Ik ga wel 's naar fitness met m'n zus. En die ziet er, zeker voor iemand met zo'n broer, goed uit.
"Jullie" weten niet beter. Maar dat voordurende gekwijl van mannelijke mede-fitnessers.![]()
Misschien ook wel om maar een houding te geven.
Ik ben misschien overbeschermend, maar ik weet zeker dat ze de helft van die blikken en opmerkingen niet eens meer opvalt omdat ze niet beter weet.
Toen me vriendin nog sportte in de gym werd ze ook altijd aangestaard door allemaal van die vieze mannetjes vanaf de cardio, zaten ze met z'n allen op een rij te apengapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik kom daar om mijn ding te doen, dus ik hou me eigenlijk amper bezig met mijn omgeving. De mensen die staren vallen op
Maar ik heb er een hekel aan dat ('t zijn helaas vooral mannen) ze van een afstand gaan staan gluren. Dus je hebt oogcontact, gaat wat anders doen, je kijkt op en *bingo* hij zit weer te kijken...en als deze situatie zich een paar maal voordoet dan vind ik die persoon best wel irritant worden...
En als je d'r op afstapt dan komt er 9 van de 10 keer niks meer uit dan gestamel![]()
Dus dat was jou vriendin.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen me vriendin nog sportte in de gym werd ze ook altijd aangestaard door allemaal van die vieze mannetjes vanaf de cardio, zaten ze met z'n allen op een rij te apengapen![]()
Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, was er zo'n zeer dik wijf wat gezette mevrouw die mij constant zat te volgen![]()
quote:
Krijg je ervan als je cupmaat groter is dan die van de gemiddelde vrouwquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik ken dat vervelende gestaar. Altijd die grote groepen afgetrainde dames die naar mij knipogen en schunnige opmerkingen maken als ik aan het trainen ben. Is gewoon niet meer leuk zo.
Dude 19 graden is nog korte-broeken-weer hier.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef synthesix het volgende:
Bleh wat een kuttraining zeg. Ik had last van al m'n gewrichten door de kou, squatten ging zaad
En nu ook nog rare pijn/uitstraling vanuit m'n posterior chain helemaal achterlangs m'n rechter been: rechterbil-rechterhamstring-rechterkuit...
Nee, zo'n rustweek doet je echt goed man:p
Was met dumbels, en ik heb die oefening hele tijd niet gedaan, en daarvoor deed ik het met max 15kg ofzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef Videopac het volgende:
[..]
I.h.a. i.d.d. een monsterlijk schema (voor de meesten hier, denk ik), alleen de Lunges: 20, 22,5 en 25: dat is weinig, zeker in vergelijking met Legpress en Squat. Lunges zijn niet je specialiteit?
Overigens:
Ik squat 3 x 12 80 kg en lunges 3 x 12 50 kg, zelfs bij BodyPump lunge ik meer dan jij (30kg)![]()
(en ja: ik ga binnenkort naar setjes van 8)
Mensen hier op werk zaten ook allemaal te kijken dat ik een korte broek aanhad, ik zei dat het practisch 20 graden is en dus nog heerlijk weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dude 19 graden is nog korte-broeken-weer hier.
[..]
Was met dumbels, en ik heb die oefening hele tijd niet gedaan, en daarvoor deed ik het met max 15kg ofzo.
En over dat kijken, is toch mooi als er gekeken wordt? Beter als dat de hele sportschool je negeert lijkt me.
In de bus ook vanaf schiphol naar de parkeerplek (drama moet je nog elke dag met de busquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen hier op werk zaten ook allemaal te kijken dat ik een korte broek aanhad, ik zei dat het practisch 20 graden is en dus nog heerlijk weer.
Net kwam een vrouw met jas aan en lange broek vragen of de deur dicht mocht, ik zei dat ik ze open had omdat het warm was, zij raar kijken![]()
En over dat kijken... het is natuurlijk wel leuk als er word gekeken, maar het is zwaar irritant als je zowat ge-stalked word
Ja 19 graden buiten jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dude 19 graden is nog korte-broeken-weer hier.
[..]
Gebruik al vanaf het begin handschoenen en nu kan ik niet meer zonder!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom gebruik je handschoenen? Tegen de eelt ofzo?
25 graden? My god. Had vroeger kameraad waar het ook altijd veel te warm was, en de hele familie rookte wat een hel was dat. Ik vind 21 graden vaak al te warm voor een lange broek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef Frautie het volgende:
Pff, trainen op 5 uur slaap en te weinig eten is niet zo snugger
Zag echt sterretjes tijdens 't trainen. Man o man...en natuurlijk mega honger op de weg naar huisEn dan kom je doodop thuis, mag je nog gaan koken ook
Ik doe iets verkeerd
![]()
Bij mij staat de thermostaat op 25 gradenHeeeel 't jaar door
Lang leve blokverwarming
![]()
![]()
Mjaah, mijn thermostaat is kapot ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef ivosnivo het volgende:
25 graden? My god. Had vroeger kameraad waar het ook altijd veel te warm was, en de hele familie rookte wat een hel was dat. Ik vind 21 graden vaak al te warm voor een lange broek.
Ik slaap eigenlijk altijd 8 uur, ben soms wel meer als 26 uur wakker, maar na 8 uur slaap ben ik altijd weer het mannetje![]()
www.sporttrader.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Setambre het volgende:
Waar heb je die handschoentjes gekocht.
Ik had ouwe wielrenhandschoentjes maar die zijn een beetje gaar aan het worden
Sorry J.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik ken dat vervelende gestaar. Altijd die grote groepen afgetrainde dames die naar mij knipogen en schunnige opmerkingen maken als ik aan het trainen ben. Is gewoon niet meer leuk zo.
ik heb eigenlijk ook van die dingen nodig, tenminste, zegt m'n vriendin... Al moet ik wel zeggen dat na goede deadlift sessie de vellen van me handen afvallen zo ongeveerquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
www.sporttrader.nl
Ik heb deze besteld:
[afbeelding]
Ok, post tzt je schema eens, ben wel benieuwd wat hij je allemaal laat doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Frautie:
m.b.t. mijn schema: nu ben ik eigenlijk nog stuurloos aan het aanklooien. Volgende week ben ik op vakantie en de week daarna krijg ik een lekker kt-schema.Mag ik gaan benchen, woohoo.
Instructeur: "Ik ga wat voor je bedenken. Is het niet erg als je dan ook wat groter wordt (wijst naar zijn eigen biceps en quads)?"
Kim: "Nee hoor."![]()
IJzer it is. Dat hadden we al afgesproken. Ik dwaal nu ook al stiekem een beetje in de ijzerhoek rond.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ok, post tzt je schema eens, ben wel benieuwd wat hij je allemaal laat doenBen benieuwd of ie je aan 't ijzer gaat gooien of dat ie je richting de machines stuurt......
wacht maar totdat jij 'n echt vriendinnetje hebt ipv your imaginary girlfriend/usericonquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef Mr.J het volgende:
Lukt mij ook wel zonder handschoenen hoor.
Mooi! Dan heb je iig een goed beginquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef Webkim het volgende:
IJzer it is. Dat hadden we al afgesproken. Ik dwaal nu ook al stiekem een beetje in de ijzerhoek rond.![]()
Overigens: wist je dat er bh's met vóórsluiting zijn.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:09 schreef mister_popcorn het volgende:
die vrouw(kop) ziet er trouwens uit als 'n verbouwde ker0l?
Vrouwen moeten niet zeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij 'n echt vriendinnetje hebt ipv your imaginary girlfriend/usericon![]()
Ik stel voor dat je daarvoor het bewijs levert door het bij Webkim uit te voeren en hier een foto post als bewijsquote:
juh zowel bij deadlifts als chin ups heb ik ontzettend last van het eelt/drukpunten zonder handschoenen. Dus daarvoor gebruik ik handschoenen, voor de rest niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef McGilles het volgende:
Handschoenen zijn zeker wel handig, met wat zwaardere gewichten bijvoorbeeld bij deadliften is het toch wel makkelijk, betere grip!
En natuurlijk heerlijk zachte zwitsal handjes!
Dat begon al toen jij binnenkwam met 12x pw Squat, deadlift en zandzaksjouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef LedZep het volgende:
Mijn God de verloedering van het BB-topic is begonnen
Straps voor betere grip!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef McGilles het volgende:
Handschoenen zijn zeker wel handig, met wat zwaardere gewichten bijvoorbeeld bij deadliften is het toch wel makkelijk, betere grip!
En natuurlijk heerlijk zachte zwitsal handjes!
Optrekken wordt op geoefend. Met een machine.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef BertV het volgende:
Kunnen de vrouwelijke BB'ers hier chin ups?
Op dit moment 1 keer aan de deurpost (in de sportschool probeer ik 't niet eens, te vernederendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef BertV het volgende:
Kunnen de vrouwelijke BB'ers hier chin ups?
Dat ding hebben ze dus bij mij in de sportschool ook, maar ik vind 't er zo martelwerktuigachtig uitzien....en dan blijf ik wel uit de buurtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef Webkim het volgende:
Optrekken wordt op geoefend. Met een machine.Met contragewicht.
![]()
Man-oh-man, wat een k*toefening is dat. Maar vraag het over drie maanden gerust nog eens.
smal de stang pakken (werkt beter dan een deurpost) met je handpalmen naar binnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
Op dit moment 1 keer aan de deurpost (in de sportschool probeer ik 't niet eens, te vernederend)
Heb je nog tips om 't snel beter te laten gaan?
[..]
Ik heb geen gangetje waar ik zo'n stang kan monterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef BertV het volgende:
smal de stang pakken (werkt beter dan een deurpost) met je handpalmen naar binnen.
Ik heb via internet zo'n stang gekocht en in een smal gangetje "vastgedraaid".
Mijn doel was optrekken aan 1 arm, maar dat doel is een beetje afgezwakt.![]()
Het is officieel de bedoeling dat j'm hoog in een deurpost hangt. Die heb je vast wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:47 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik heb geen gangetje waar ik zo'n stang kan monteren![]()
dan gebruik je je biceps toch ergquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef BertV het volgende:
[..]
smal de stang pakken (werkt beter dan een deurpost) met je handpalmen naar binnen.
Ik heb via internet zo'n stang gekocht en in een smal gangetje "vastgedraaid".
Mijn doel was optrekken aan 1 arm, maar dat doel is een beetje afgezwakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |