squatass/legsquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welterusten iedereen, ik ga werken![]()
ja, zo en met die ander haar benenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:58 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? En ik vraag me af of de eerder geposte vrouw daar vist zonder "aas".
Wat heeft ie aangeraden? Moet je ook langs de fysio enzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Tommy__ het volgende:
ja, zo en met die ander haar benenkan jij photoshoppen?
![]()
ben overigens net terug van de doc, over die blessure met dat armdrukken
het blijkt een dikke scheur te zijn in m'n Brachialis, ik mag van geluk spreken dat ie niet is afgescheurtnu mag ik me arm niet meer strekken
![]()
ik zal m'n pullups wat modificeren dan
![]()
armworstelen that isquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat heeft ie aangeraden? Moet je ook langs de fysio enzo?
En armdrukken als in armpje drukken? Stoepid![]()
http://www.bardolino.nl/quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:24 schreef Phraze het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden! Precies de antwoorden die ik graag wilde horen
Maar de belangrijkste vraag ben ik eigenlijk vergeten.
Welke weiproteïne-milkshakes kan ik het beste nemen qua prijs/kwaliteit en waar kan je dit het beste kopen?
Ik heb NIET het ideale schema. Maar toch misschien aardig om mijn eetschema te plaatsen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef Phraze het volgende:
Zou iemand mij een lijstje kunnen maken welke voeding ik het beste kan nuttigen per dag (incl. whey shakes) wanneer ik 3 keer in de week fitness? Gewicht: 67kg, lengte 1.78m.
En heeft iemand een adresje waar je goedkoop goede (smakelijke)whey kan kopen? Want dit spul is niet echt goedkoop. Kan ik dit het beste voor de training opdrinken of na de training?
Die benen van mijn plaatje zijn iig super vrouwelijk!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:31 schreef synthesix het volgende:
Vind die benen van die eerste vrouw trouwens niet mooi eigenlijk.
Veel te groot/breed/dik.
* synthesix eindelijk vandaag weer trainen gaat
Hoe zien jouw squat-sets eruit? Hoeveel reps doe je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef Frautie het volgende:
's mogguhs
* Frautie heeft gister 60kg gesquat.
Was wel weer bang dat ik om zou vallen of een andere niet charmante move zou maken, maar dat bleef gelukkig uit.
Strompel nu wel weer heerlijk rond
Ik doe 3 setjes 8 herhalingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef Webkim het volgende:
Hoe zien jouw squat-sets eruit? Hoeveel reps doe je?
Jeps ass to the grassquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef BertV het volgende:
gaat het hier trouwens om full-squats? ( BertV heeft ook iets geleerd)
zondag mijn eerste fullsquat gedaan, daarvoor deed ik ze op 90 graden, met bijna tweemaal zoveel gewicht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef Frautie het volgende:
[..]
Jeps ass to the grass![]()
Vind ik ook makkelijker, anders moet ik op gevoel bedenken of ik op 90 graden zit op niet (geen spiegels in de buurt van squatrek).
En mezelf kennende wil ik dan naar beneden gaan kijken ofzo....en iedereen kan dan wel verzinnen wat er gebeurt
Dus ik doe fullsquat en frontsquat.
En jij? (mannen moeten ook een goede kont hebben)
Netjes!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:02 schreef BertV het volgende:
zondag mijn eerste fullsquat gedaan, daarvoor deed ik ze op 90 graden, met bijna tweemaal zoveel gewicht.
jouw 60kg full-squat is flink zwaar als je er zoals ik geen ervaring mee hebt.
spiegels zijn er zat, die 90 graden was geen probleem in mijn zweethok.
Dat heb ik idd eerst ook een tijdje gedaan. Take your timequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:21 schreef J-Will het volgende:
90 graden squats zijn inderdaad peanuts vergeleken bij fullIk ga de komende tijd eerst maar eens thuis full squats doen met alleen mijn eigen gewicht. Misschien dat het dan over een tijdje mogelijk is met gewicht te gaan werken.
WTF? Kou? Welke kou? HET IS ZOMER!!!!111 ANTI_PODDA!!11!!11!!1!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef synthesix het volgende:
Bleh wat een kuttraining zeg. Ik had last van al m'n gewrichten door de kou, squatten ging zaad
En nu ook nog rare pijn/uitstraling vanuit m'n posterior chain helemaal achterlangs m'n rechter been: rechterbil-rechterhamstring-rechterkuit...
Nee, zo'n rustweek doet je echt goed man:p
Ik wil zo'n oefening goed uitvoeren maar ik voel me altijd zo'n amateur als ik er speciaal om vraag bij de trainer. Als hij toch in de buurt staat is het anders. Onverstandig en kinderachtig, ik weet het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Netjes!Maar waarom heb je niet eerder fullsquat gedaan? (je traint toch al een tijdje??)
Ik het is fucking 19 graden in ons huis (bouwkeet), plus nog van die lekker koude straling van de (ijzeren) wandenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
WTF? Kou? Welke kou? HET IS ZOMER!!!!111 ANTI_PODDA!!11!!11!!1!
I.h.a. i.d.d. een monsterlijk schema (voor de meesten hier, denk ik), alleen de Lunges: 20, 22,5 en 25: dat is weinig, zeker in vergelijking met Legpress en Squat. Lunges zijn niet je specialiteit?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hou me schema nu online bij, dus voor de geïnteresseerden http://www.esnips.com/web/harrie
[..]
Da's gewoon zijn vrouwelijke kant die spreektquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef LedZep het volgende:
WTF? Kou? Welke kou? HET IS ZOMER!!!!111 ANTI_PODDA!!11!!11!!1!
Da's toch juist goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef BertV het volgende:
Ik wil zo'n oefening goed uitvoeren maar ik voel me altijd zo'n amateur als ik er speciaal om vraag bij de trainer. Als hij toch in de buurt staat is het anders. Onverstandig en kinderachtig, ik weet het.![]()
Mjaah, die zijn gratis inbegrepen bij je abbo geldquote:Bij zo'n uitleg gaan er dan minimaal 2 omstanders mee-adviseren...![]()
Ik dip op dit moment alleen met mijn gewicht. Dus ik snaai gewoon 2 bankjes, zitten, handen naast me, beetje uitrekken, voeten op 't 2e bankje en dippen maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef BertV het volgende:
Trianen jullie wel 's wat anders dan je benen?
Sinds kort heb ik dippen ontdekt waarbij ik een dumbell tussen m'n voeten klem.
Dit voelt veel zwaarder dan met een "dip-apparaat" waarbij je jezelf zittend moet vastgespen.
Apparaat gaat tot 100, zit nu al met 20 schijven te verzwaren.
Persoonlijk vind ik boxsquat peanuts vergeleken met deadlift/fullsquatquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef kidkash19 het volgende:
Ik doe zelf boxsquats omdat dit het beste werkt voor mn sport, traint ook meteen de explosiviteit van je spieren, heerlijke oefening maar erg erg zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |