Mooi! Dan heb je iig een goed beginquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef Webkim het volgende:
IJzer it is. Dat hadden we al afgesproken. Ik dwaal nu ook al stiekem een beetje in de ijzerhoek rond.![]()
Overigens: wist je dat er bh's met vóórsluiting zijn.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:09 schreef mister_popcorn het volgende:
die vrouw(kop) ziet er trouwens uit als 'n verbouwde ker0l?
Vrouwen moeten niet zeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij 'n echt vriendinnetje hebt ipv your imaginary girlfriend/usericon![]()
Ik stel voor dat je daarvoor het bewijs levert door het bij Webkim uit te voeren en hier een foto post als bewijsquote:
juh zowel bij deadlifts als chin ups heb ik ontzettend last van het eelt/drukpunten zonder handschoenen. Dus daarvoor gebruik ik handschoenen, voor de rest niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef McGilles het volgende:
Handschoenen zijn zeker wel handig, met wat zwaardere gewichten bijvoorbeeld bij deadliften is het toch wel makkelijk, betere grip!
En natuurlijk heerlijk zachte zwitsal handjes!
Dat begon al toen jij binnenkwam met 12x pw Squat, deadlift en zandzaksjouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef LedZep het volgende:
Mijn God de verloedering van het BB-topic is begonnen
Straps voor betere grip!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef McGilles het volgende:
Handschoenen zijn zeker wel handig, met wat zwaardere gewichten bijvoorbeeld bij deadliften is het toch wel makkelijk, betere grip!
En natuurlijk heerlijk zachte zwitsal handjes!
Optrekken wordt op geoefend. Met een machine.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef BertV het volgende:
Kunnen de vrouwelijke BB'ers hier chin ups?
Op dit moment 1 keer aan de deurpost (in de sportschool probeer ik 't niet eens, te vernederendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef BertV het volgende:
Kunnen de vrouwelijke BB'ers hier chin ups?
Dat ding hebben ze dus bij mij in de sportschool ook, maar ik vind 't er zo martelwerktuigachtig uitzien....en dan blijf ik wel uit de buurtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef Webkim het volgende:
Optrekken wordt op geoefend. Met een machine.Met contragewicht.
![]()
Man-oh-man, wat een k*toefening is dat. Maar vraag het over drie maanden gerust nog eens.
smal de stang pakken (werkt beter dan een deurpost) met je handpalmen naar binnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
Op dit moment 1 keer aan de deurpost (in de sportschool probeer ik 't niet eens, te vernederend)
Heb je nog tips om 't snel beter te laten gaan?
[..]
Ik heb geen gangetje waar ik zo'n stang kan monterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef BertV het volgende:
smal de stang pakken (werkt beter dan een deurpost) met je handpalmen naar binnen.
Ik heb via internet zo'n stang gekocht en in een smal gangetje "vastgedraaid".
Mijn doel was optrekken aan 1 arm, maar dat doel is een beetje afgezwakt.![]()
Het is officieel de bedoeling dat j'm hoog in een deurpost hangt. Die heb je vast wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:47 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik heb geen gangetje waar ik zo'n stang kan monteren![]()
dan gebruik je je biceps toch ergquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef BertV het volgende:
[..]
smal de stang pakken (werkt beter dan een deurpost) met je handpalmen naar binnen.
Ik heb via internet zo'n stang gekocht en in een smal gangetje "vastgedraaid".
Mijn doel was optrekken aan 1 arm, maar dat doel is een beetje afgezwakt.![]()
ja, 't werkt, net als dat dipmashien waar ik m'n dips mee heb opgebouwt, en nu met volledig BW kan doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef Frautie het volgende:
Dat ding hebben ze dus bij mij in de sportschool ook, maar ik vind 't er zo martelwerktuigachtig uitzien....en dan blijf ik wel uit de buurt
Maar 't werkt dus?
hmja, maar ik ga er voor het gemak van uit dat het lichtste voor mij ook het makkelijkste voor een ander is. Breed pakken is "omhoogwurgen", smal is veel makkelijker. ...dat zal idd wel veel biceps zijn.quote:
Ik neem aan dat je chin ups doet op de dag dat je je rug traint?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef Tommy__ het volgende:
ja, 't werkt, net als dat dipmashien waar ik m'n dips mee heb opgebouwt, en nu met volledig BW kan doen![]()
quote:ik kan ondertussen al 12 pullups![]()
ik probeer het altijd breed, maar naarmate het zwaarder wordt gaan me handen ook meer naar het middenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef BertV het volgende:
[..]
hmja, maar ik ga er voor het gemak van uit dat het lichtste voor mij ook het makkelijkste voor een ander is. Breed pakken is "omhoogwurgen", smal is veel makkelijker. ...dat zal idd wel veel biceps zijn.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat begon al toen jij binnenkwam met 12x pw Squat, deadlift en zandzaksjouwen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:20 schreef LedZep het volgende:Smal supinated is beter voor je lats dan breed pronated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |