ja, 't werkt, net als dat dipmashien waar ik m'n dips mee heb opgebouwt, en nu met volledig BW kan doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef Frautie het volgende:
Dat ding hebben ze dus bij mij in de sportschool ook, maar ik vind 't er zo martelwerktuigachtig uitzien....en dan blijf ik wel uit de buurt
Maar 't werkt dus?
hmja, maar ik ga er voor het gemak van uit dat het lichtste voor mij ook het makkelijkste voor een ander is. Breed pakken is "omhoogwurgen", smal is veel makkelijker. ...dat zal idd wel veel biceps zijn.quote:
Ik neem aan dat je chin ups doet op de dag dat je je rug traint?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef Tommy__ het volgende:
ja, 't werkt, net als dat dipmashien waar ik m'n dips mee heb opgebouwt, en nu met volledig BW kan doen![]()
quote:ik kan ondertussen al 12 pullups![]()
ik probeer het altijd breed, maar naarmate het zwaarder wordt gaan me handen ook meer naar het middenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef BertV het volgende:
[..]
hmja, maar ik ga er voor het gemak van uit dat het lichtste voor mij ook het makkelijkste voor een ander is. Breed pakken is "omhoogwurgen", smal is veel makkelijker. ...dat zal idd wel veel biceps zijn.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat begon al toen jij binnenkwam met 12x pw Squat, deadlift en zandzaksjouwen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:20 schreef LedZep het volgende:Smal supinated is beter voor je lats dan breed pronated.
13...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:05 schreef Fugie het volgende:
small supinated kan ik het trouwens ook wel een keer of 10, i'mmm bad
ja, op de dag dat ik m'n rug train (donderdag) maar ook thuis (zondag), dus 2x per weekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je chin ups doet op de dag dat je je rug traint?
[..]
![]()
Ok, ik train morgen mijn rug, dus dan pak ik 'm erbij. FF een mannetje ronselen die 't voor gaat doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef Tommy__ het volgende:
ja, op de dag dat ik m'n rug train (donderdag) maar ook thuis (zondag), dus 2x per week![]()
het is begonnen, nog geen 2 maand geleden, toen ik moest rusten van de doc ivm lies en m'n polsen, ben ik thuis alleen maar pullups beginnen doen, 2-3x per week aan het frame van de garage, begonnen met smallgrip pullups, en daarna ook gewone chins en widegrip (widegrip 1-2 reps, is echt moeilijk om mee te beginnen zonder een hulpmachine) en ondertussen doe ik 12 chins
![]()
hier wat meer info over pullups en chinups![]()
en nu moeten wij raden wat je hebt gegeten...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Zo! 79 cent, 1106kcal, 28,4 gram eiwit, 65 gram KH en 81,4 gram vet verder en LedZep heeft weer een gevulde maag
Ja en jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef BertV het volgende:
[..]
en nu moeten wij raden wat je hebt gegeten...
die centen zullen wel zwaar op je maag liggen?![]()
En wat heb je dan op als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Zo! 79 cent, 1106kcal, 28,4 gram eiwit, 65 gram KH en 81,4 gram vet verder en LedZep heeft weer een gevulde maag
Zakje studentenhaver à 200 gramquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
En wat heb je dan op als ik vragen mag?
Ik heb lekker sperziebonen + rijst + kip door elkaar heen gedonderd en vreten maar![]()
ah, laat ik daar nu net 1 kg van gekocht hebben.quote:
ja nou mooi dat ik dat ik daar geen nuts meer haal. Bij achmed op de hoek hier in tillie is het nog duurder dan bij de appiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:12 schreef BertV het volgende:
[..]
ah, laat ik daar nu net 1 kg van gekocht hebben.
Voortaan koop ik het gewoon goedkoop in een turkse winkel en niet meer online...
Idd, ik gebruik ze bij optrekken, shrugs en deadlift.quote:
Ik weeg nu 113 en haal 8 8 7 en pak hem vrij breed beet. Zal hem deze week is andersom doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:40 schreef BertV het volgende:
[..]
13...
...maar daarna is het een setje van maximaal zo'n 5x.
Met dit soort oefeningen kun je beter net als ik 80kg wegen dan 100.
da's niets vergeleken met mijn pinda'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
ga je Tate achterna?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef ivosnivo het volgende:
Zit nu aan een overheerlijke zak chips van 453 gram 9041 kcal 27gr eiwit 290gr klhd en 98gr vetHeb als avondeten een groot bigmac menu gehad.
ja wssquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
Maar Ivootje heeft natuurlijk kJ voor kcal aangezien
Idd het is hier dan ook vrij donkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
Maar Ivootje heeft natuurlijk kJ voor kcal aangezien
In principe kan je het zo stellen ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef ConQuestador het volgende:
Maar weer even een dom beginnersvraagje:
hoe zit het bij het benchen:
smal is meer triceps
breed is meer biceps
of juist andersom??
je pakt met bankdrukken toch helemaal geen biceps mee ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef ConQuestador het volgende:
Maar weer even een dom beginnersvraagje:
hoe zit het bij het benchen:
smal is meer triceps
breed is meer biceps
of juist andersom??
Volgens mij niet veel biceps idd. Men, ben ik de enige hier met dikkere triceps dan biceps?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef Dacide het volgende:
[..]
je pakt met bankdrukken toch helemaal geen biceps mee ?
small banken is voornamelijk triceps.. breed banken is voornamelijk borst en triceps..
toch?
Oke, ik vond het ook al vreemd dat de biceps die beweging moest doen, maar ik meende dat ooit gelezen te hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef BertV het volgende:
[..]
Volgens mij niet veel biceps idd. Men, ben ik de enige hier met dikkere triceps dan biceps?
(dit zegt veel over de dikte van de biceps)
Ik zou zeker niet wijder pakken dan pink op de ring..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:57 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Oke, ik vond het ook al vreemd dat de biceps die beweging moest doen, maar ik meende dat ooit gelezen te hebben.
Maar ik heb het al door, lekker breed pakken dus, om die borst goed aan te pakken (triceps pak ik los wel aan).
Genetisch bepaald dat ik me niet zo druk hoef te maken over me kuiten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:57 schreef LedZep het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken over de dikte van je kuiten dan van je biceps
Ach het is tegenwoordig zo dat iedereen zich druk maakt om z'n biceps.. al hebben ze de grootste biceps van de gym.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Genetisch bepaald dat ik me niet zo druk hoef te maken over me kuiten.
Je wil altijd wat je niet hebt eh.
hm, door je druk te maken om je biceps verlaag je je tot de "niet serieuze lieden" die niks anders trainen bedoel je.![]()
Ik zit met me wijsvinger op de ring, maarja ik ben ook gruwelijk breedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:58 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet wijder pakken dan pink op de ring..
Ik heb medelijden met je schouderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zit met me wijsvinger op de ring, maarja ik ben ook gruwelijk breed![]()
en voor michael schumacher & coquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das toch meer voor boxers die niet knock out willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |