abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:12:53 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41259372
Fullsquat heb ik niet veel aan in mn Primaire sport American Football, heb handboeken gelezen en tips gelezen van NFL/College spelers, coaches, trainers e.d en daar word de Boxsquat als 1 vd basisoefeningen gezien voor het spelen, Deadlift is er ook 1 van.
Met boxsquats zit ik op 80 kilo maar ik ben er pas een maand geleden weer mee begonnen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:15:35 #152
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41259464
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef Frautie het volgende:

Mjaah, die zijn gratis inbegrepen bij je abbo geld En 't kan erger....je kan ook gluurders hebben
Ik ga wel 's naar fitness met m'n zus. En die ziet er, zeker voor iemand met zo'n broer , goed uit.

"Jullie" weten niet beter. Maar dat voordurende gekwijl van mannelijke mede-fitnessers.
Misschien ook wel om maar een houding te geven.

Ik ben misschien overbeschermend, maar ik weet zeker dat ze de helft van die blikken en opmerkingen niet eens meer opvalt omdat ze niet beter weet.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:04:54 #153
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41261319
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef BertV het volgende:
Ik ga wel 's naar fitness met m'n zus. En die ziet er, zeker voor iemand met zo'n broer , goed uit.
"Jullie" weten niet beter. Maar dat voordurende gekwijl van mannelijke mede-fitnessers.
Misschien ook wel om maar een houding te geven.
Ik ben misschien overbeschermend, maar ik weet zeker dat ze de helft van die blikken en opmerkingen niet eens meer opvalt omdat ze niet beter weet.
Ik kom daar om mijn ding te doen, dus ik hou me eigenlijk amper bezig met mijn omgeving. De mensen die staren vallen op

Maar ik heb er een hekel aan dat ('t zijn helaas vooral mannen ) ze van een afstand gaan staan gluren. Dus je hebt oogcontact, gaat wat anders doen, je kijkt op en *bingo* hij zit weer te kijken...en als deze situatie zich een paar maal voordoet dan vind ik die persoon best wel irritant worden...

En als je d'r op afstapt dan komt er 9 van de 10 keer niks meer uit dan gestamel
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_41262364
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik kom daar om mijn ding te doen, dus ik hou me eigenlijk amper bezig met mijn omgeving. De mensen die staren vallen op

Maar ik heb er een hekel aan dat ('t zijn helaas vooral mannen ) ze van een afstand gaan staan gluren. Dus je hebt oogcontact, gaat wat anders doen, je kijkt op en *bingo* hij zit weer te kijken...en als deze situatie zich een paar maal voordoet dan vind ik die persoon best wel irritant worden...

En als je d'r op afstapt dan komt er 9 van de 10 keer niks meer uit dan gestamel
Toen me vriendin nog sportte in de gym werd ze ook altijd aangestaard door allemaal van die vieze mannetjes vanaf de cardio, zaten ze met z'n allen op een rij te apengapen

Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, was er zo'n zeer dik wijf wat gezette mevrouw die mij constant zat te volgen
pi_41263862
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toen me vriendin nog sportte in de gym werd ze ook altijd aangestaard door allemaal van die vieze mannetjes vanaf de cardio, zaten ze met z'n allen op een rij te apengapen

Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, was er zo'n zeer dik wijf wat gezette mevrouw die mij constant zat te volgen
Dus dat was jou vriendin.
pi_41264127
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Degene die jij de hele tijd zat te bestuderen bedoel je ?
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:45:24 #157
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41264180
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Maar even serieus, ik ken dat vervelende gestaar. Altijd die grote groepen afgetrainde dames die naar mij knipogen en schunnige opmerkingen maken als ik aan het trainen ben. Is gewoon niet meer leuk zo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41264242
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Maar even serieus, ik ken dat vervelende gestaar. Altijd die grote groepen afgetrainde dames die naar mij knipogen en schunnige opmerkingen maken als ik aan het trainen ben. Is gewoon niet meer leuk zo.
Krijg je ervan als je cupmaat groter is dan die van de gemiddelde vrouw
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:58:51 #159
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41264555
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef synthesix het volgende:
Bleh wat een kuttraining zeg. Ik had last van al m'n gewrichten door de kou, squatten ging zaad
En nu ook nog rare pijn/uitstraling vanuit m'n posterior chain helemaal achterlangs m'n rechter been: rechterbil-rechterhamstring-rechterkuit...

Nee, zo'n rustweek doet je echt goed man :p
Dude 19 graden is nog korte-broeken-weer hier.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef Videopac het volgende:

[..]

I.h.a. i.d.d. een monsterlijk schema (voor de meesten hier, denk ik), alleen de Lunges: 20, 22,5 en 25: dat is weinig, zeker in vergelijking met Legpress en Squat. Lunges zijn niet je specialiteit?

Overigens:
Ik squat 3 x 12 80 kg en lunges 3 x 12 50 kg, zelfs bij BodyPump lunge ik meer dan jij (30kg)
(en ja: ik ga binnenkort naar setjes van 8)
Was met dumbels, en ik heb die oefening hele tijd niet gedaan, en daarvoor deed ik het met max 15kg ofzo.

En over dat kijken, is toch mooi als er gekeken wordt? Beter als dat de hele sportschool je negeert lijkt me.
pi_41264673
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:58 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

[..]

Was met dumbels, en ik heb die oefening hele tijd niet gedaan, en daarvoor deed ik het met max 15kg ofzo.

En over dat kijken, is toch mooi als er gekeken wordt? Beter als dat de hele sportschool je negeert lijkt me.
Mensen hier op werk zaten ook allemaal te kijken dat ik een korte broek aanhad, ik zei dat het practisch 20 graden is en dus nog heerlijk weer.
Net kwam een vrouw met jas aan en lange broek vragen of de deur dicht mocht, ik zei dat ik ze open had omdat het warm was, zij raar kijken

En over dat kijken... het is natuurlijk wel leuk als er word gekeken, maar het is zwaar irritant als je zowat ge-stalked word
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:04:48 #161
140141 ivosnivo
pi_41264742
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mensen hier op werk zaten ook allemaal te kijken dat ik een korte broek aanhad, ik zei dat het practisch 20 graden is en dus nog heerlijk weer.
Net kwam een vrouw met jas aan en lange broek vragen of de deur dicht mocht, ik zei dat ik ze open had omdat het warm was, zij raar kijken

En over dat kijken... het is natuurlijk wel leuk als er word gekeken, maar het is zwaar irritant als je zowat ge-stalked word
In de bus ook vanaf schiphol naar de parkeerplek (drama moet je nog elke dag met de bus ). Als ik vrij ben doe ik zo snel mogelijk me giletje uit en stropdas af, scheelt toch weer een beetje. Maar dan sta je in de bus tussen de homies met lange lederen jassen aan
pi_41265496
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:58 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

[..]
Ja 19 graden buiten ja
Tis hier buiten 14-15 graden ofzo, en binnen 19 volgens de thermostaat, maar gevoelstemperatuur is lager.

Ik loop in ieder geval niet in korte broek bij 14 graden
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:28:36 #163
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41265642
als het regent is het op zeker geen 19 graden, en als de zon doorkomt is het weer warmer

hoopte dat mijn pols beter zou zijn deze week maar ik denk da tik maar eens langs herr doktor ga
pi_41266436
Morgen krijg ik mijn nieuwe fitnesshandschoenen + straps binnen
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:08:19 #165
140141 ivosnivo
pi_41267180
Waarom gebruik je handschoenen? Tegen de eelt ofzo?
pi_41267616
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom gebruik je handschoenen? Tegen de eelt ofzo?
Gebruik al vanaf het begin handschoenen en nu kan ik niet meer zonder!
Tegen eelt werkt het ook, ook al heb ik al aardig ruwe handen door het eelt!
Maar ik vind handschoenen voornamelijk handig bij bankdrukken enzo, veel betere grip omdat ik snel zweetpoten krijg
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:57:41 #167
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41269241
Pff, trainen op 5 uur slaap en te weinig eten is niet zo snugger

Zag echt sterretjes tijdens 't trainen. Man o man...en natuurlijk mega honger op de weg naar huis En dan kom je doodop thuis, mag je nog gaan koken ook Ik doe iets verkeerd

Bij mij staat de thermostaat op 25 graden Heeeel 't jaar door Lang leve blokverwarming
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_41269387
Waar heb je die handschoentjes gekocht.

Ik had ouwe wielrenhandschoentjes maar die zijn een beetje gaar aan het worden
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:07:10 #169
140141 ivosnivo
pi_41269637
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef Frautie het volgende:
Pff, trainen op 5 uur slaap en te weinig eten is niet zo snugger

Zag echt sterretjes tijdens 't trainen. Man o man...en natuurlijk mega honger op de weg naar huis En dan kom je doodop thuis, mag je nog gaan koken ook Ik doe iets verkeerd

Bij mij staat de thermostaat op 25 graden Heeeel 't jaar door Lang leve blokverwarming
25 graden? My god. Had vroeger kameraad waar het ook altijd veel te warm was, en de hele familie rookte wat een hel was dat. Ik vind 21 graden vaak al te warm voor een lange broek.

Ik slaap eigenlijk altijd 8 uur, ben soms wel meer als 26 uur wakker, maar na 8 uur slaap ben ik altijd weer het mannetje
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:20:35 #170
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41270284
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef ivosnivo het volgende:
25 graden? My god. Had vroeger kameraad waar het ook altijd veel te warm was, en de hele familie rookte wat een hel was dat. Ik vind 21 graden vaak al te warm voor een lange broek.

Ik slaap eigenlijk altijd 8 uur, ben soms wel meer als 26 uur wakker, maar na 8 uur slaap ben ik altijd weer het mannetje
Mjaah, mijn thermostaat is kapot ofzo? Ik vind warm lekker.
Als 't 30 graden is, dan gaat iedereen kapot en loop ik gewoon lekker rond

Ik normaal ook. Maar ik kon gister gewoon niet slapen...echt heel irri. En ik kan ook 26 uur wakker zijn, alleen ben ik dan niet aardig meer. 'T lontje is dan een beetje kort
pi_41273107
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Setambre het volgende:
Waar heb je die handschoentjes gekocht.

Ik had ouwe wielrenhandschoentjes maar die zijn een beetje gaar aan het worden
www.sporttrader.nl

Ik heb deze besteld:

pi_41286430
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Sorry J.

Frautie:
m.b.t. mijn schema: nu ben ik eigenlijk nog stuurloos aan het aanklooien. Volgende week ben ik op vakantie en de week daarna krijg ik een lekker kt-schema. Mag ik gaan benchen, woohoo.

Instructeur: "Ik ga wat voor je bedenken. Is het niet erg als je dan ook wat groter wordt (wijst naar zijn eigen biceps en quads)?"
Kim: "Nee hoor."

[ Bericht 15% gewijzigd door Webkim op 29-08-2006 11:37:29 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_41288353
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef McGilles het volgende:

[..]

www.sporttrader.nl

Ik heb deze besteld:

[afbeelding]
ik heb eigenlijk ook van die dingen nodig, tenminste, zegt m'n vriendin... Al moet ik wel zeggen dat na goede deadlift sessie de vellen van me handen afvallen zo ongeveer

Vandaag wel lekker getraind trouwens, DL's, benchen, chinnen en dippen en daarna 8 min hiit. Was echt kapot, morgen weer, dan traps, biceps, calves en weer hiit. Squatten kan nog ff niet met mijn knie
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:37:59 #174
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41288499
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Frautie:
m.b.t. mijn schema: nu ben ik eigenlijk nog stuurloos aan het aanklooien. Volgende week ben ik op vakantie en de week daarna krijg ik een lekker kt-schema. Mag ik gaan benchen, woohoo.

Instructeur: "Ik ga wat voor je bedenken. Is het niet erg als je dan ook wat groter wordt (wijst naar zijn eigen biceps en quads)?"
Kim: "Nee hoor."
Ok, post tzt je schema eens, ben wel benieuwd wat hij je allemaal laat doen Ben benieuwd of ie je aan 't ijzer gaat gooien of dat ie je richting de machines stuurt......

Ik mag bij mijn oefeningen wat rotator cuff oefeningen gaan toevoegen. Heb al eeuwen kleine pijntjes aan mijn schouders en ben gaan lezen, blijkt 't wel een veel voorkomende klimblessure te zijn En nu ik zwaarder ga met KT voel ik 't steeds meer....

Ben met mijn linkerschouder ook veeeeeel leniger. Kan mijn hand tot tussen mijn schouderbladen wurmen. En met mijn rechterhand komt ik tot mijn beha bandje and that's it...En mijn rechtschouder doet ook een beetje zeer als ik dat probeer.
pi_41288612
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ok, post tzt je schema eens, ben wel benieuwd wat hij je allemaal laat doen Ben benieuwd of ie je aan 't ijzer gaat gooien of dat ie je richting de machines stuurt......
IJzer it is. Dat hadden we al afgesproken. Ik dwaal nu ook al stiekem een beetje in de ijzerhoek rond.
Overigens: wist je dat er bh's met vóórsluiting zijn.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')