geen last vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef sherrytje het volgende:
mijn stream loopt steeds vast jullie ook
edit: oh de weekopdracht is geslaagdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Marrije het volgende:
Aan het gegil te horen is de wijn binnen maar ik zie alleen wat fruit?
6 uur ongeveer..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
iemand een idee hoelang ze hebben gewacht op het vallen van de koffer?
Een uurtje of 5 ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
Jij bent dan ook heel volwassen en hebt het beste met de wereld voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
Eindelijk iets leuks om te gaan kijken! Tot nu toe alleen nog captures posten interessant gevonden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
godzijdank..... dat wordt zuipen dit weekend!!!!
zes uur hilde horen piepen Consentraaaasie is echt too muchquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Maargoed ik schakel echt net in idd, heb t maar een half uurtje met zeil gezien dus misschien dat ik me daarom niet erger aan Hilde.
Dan gaat Etienne loskomen.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
godzijdank..... dat wordt zuipen dit weekend!!!!
Jij hebt BB Oezbekistan aan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef KlootMajoor het volgende:
De tuin gaat open, een tap in de keuken met een dedicated pipeline vanuit Heineken brouwerij, iedereen 50k extra geld, golfslagbad ipv dat kleine badje,
lekker extreem is dat BB gebeuren dit jaar
Nu Hilde in het zeiltje boven het zwembad met drie man op elke hoek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
hopelijk komen er nog wel meer opdrachten. anders wordt het weer precies saai.
Vanaf 16:50 uur toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
En Hilde, die wel van een drankje houd. Flirten met Egbert en dan gaat Milica zich doodschamen zoals gezegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Dan gaat Etienne loskomen.....![]()
En wat dacht u van onze eigen Hil?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Dan gaat Etienne loskomen.....![]()
Je kan haar altijd nog een crackhoer gaan noemen.. da's veel minder erg enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel volwassen en hebt het beste met de wereld voor.
Maar er lopen nou eenmaal intens gemene mensen rond, die iemand op de televee zomaar een "zeekoe" noemen!![]()
![]()
Alstie zich nou ook ff tegenover de groep verontschuldigd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef pullup het volgende:
Egbert verontschuldigt zich voor zijn gedrag tegenover Marcia
"Ik hoop dat je geen plaatsvervangende schaamte hebt"
staat filmpje in vorige topic...check laatste pagina...staat ie ergens in een quote..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
godver gemist!!!!!!
Jurk..?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rik aan verdomme????
Nee haha, ik zag het verkeerd (beetje donker scherm). Het was één van de zusjes.quote:
kent ie ze nog niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
En wederom blijkt het dat Egbert super geconcentreerd en fanatiek kan zijn op het spel en hoe dit te spelen maar niet eens de namen van zijn medespelers kan onthouden.![]()
Gezien t feit dattie zich verkleed heeft als travestiet, gok ik een jurrrrrk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rik aan verdomme????
ook blond haar natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee haha, ik zag het verkeerd (beetje donker scherm). Het was één van de zusjes.
http://pkfotografie.eu/fok/BBkoffer.aviquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
godver gemist!!!!!!
Ik ken ze ook nog niet allemaalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
kent ie ze nog niet.kende ze al na een dag. Zegt toch wel wat over hem hoor.
Marcia moet het steeds voor hem bijhoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
kent ie ze nog niet.kende ze al na een dag. Zegt toch wel wat over hem hoor.
Nee, het is Hans Klok.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
Hé... zit Jan Vayne ook in BB6?
Het moet wél ergens op sláán.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Je kan haar altijd nog een crackhoer gaan noemen.. da's veel minder erg enzo![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef rubstar het volgende:
neee dit is de gay perreet
hohoho... Zeehilde is het hè... Zeehilde...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel volwassen en hebt het beste met de wereld voor.
Maar er lopen nou eenmaal intens gemene mensen rond, die iemand op de televee zomaar een "zeekoe" noemen!![]()
![]()
Dat lijkt Nattelie wel daar naast hemquote:
Ze rook natuurlijk een concentratie aan ranzige lucht bij die kapster...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
Hilde beveelt Rik deodorant op te spuiten.
Hijs een pliesie.quote:
Was toch al duidelijk? hij wilde winnen, hij gaat voor winst...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Egbert zakt definitief door het ijs voor mij vanavond... die is me eng fanatiek zeg.... dat heeft deze opdracht dan toch maar opgeleverd
hij si gewoln de enige met skills en die serieus kan zijn. die e10 is pas een klein fllikkertje. Wat een kutpuber zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Egbert zakt definitief door het ijs voor mij vanavond... die is me eng fanatiek zeg.... dat heeft deze opdracht dan toch maar opgeleverd
Op die foto niet.quote:
Engbert bedoel je?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Weekopdracht hè... Dus veel eten, drank en misschien feestje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over wat de eventuele beloning zou zijn?
Ik zeg:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Gewoon full-budget en luxe eten + alcohol (zoals in elke BB zegmaar als een weekmissie slaagt)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Fatsoenlijk te freten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Heerlijk photophuck plaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Mama is moe
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308135.jpg]afbeelding][/URL]
Mja, wacht maar tot de wijn op is en ze haar lichaam voor een fix aan Etienne zal verkopenquote:
Zijn broer toch? Daarom moest Tijn natuurlijk weg bij de pliesie: had zijn pak natuurlijk uitgeleend aan Rikkie voor de Geepreed en Rikkie had natuurlijk gaten in de broek geknipt voor zijn billetjes...quote:
Hij moet oppassen voor zijn positie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef wjviveen het volgende:
damn die Egbert is echt irritant.. die vent kan echt alleen maar moeilijk denken..
depressief wordt je er van.
Ik vind m wel wat van Adam Curry hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
Hé... zit Jan Vayne ook in BB6?
Er komt drek een uitbarsting omdat de bewoners haar niet hebben bedankt voor het meehelpen aan de weekopdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef pullup het volgende:
Oh jee er zit een uitbarsting van Janine aan te komen omdat ze haar de koffer niet hebben laten opvangen.
Wat heeft hij dan gezegd? Ik heb het volkomen gemist... kan iemand mij inlichten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Papabear het volgende:
Egbert had trouwens zijn excuses al aangeboden i.v.m. zijn uitspattingen tijdens de weekopdracht. Hij gaf aan erg fanatiek te zijn met spelletjes.
Grote waffel is inderdaad niet goed.... Liever geen woorden... maar daden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet oppassen voor zijn positie.
Als je een te grote waffel hebt, word je er uit geknald.
Kijk maar naar ajax.![]()
Ik neem aan dat je het niet over Hilde hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is dat mens toch onaantrekkelijk
Net een crackhoertje zoals ze daar op bed zit met dr dunne spillebeentjes
Als je snel kijkt lijkt het net alsof ze heb liggen kotsen daarquote:
laat die condooms maar zitten dan kunnen we misschien nog lachen over een paar maanden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik zeg:
coke
drank
condooms
eten
muziek
paal
Marcel heeft zeker alleen maar oog voor Millica.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met etienne ? ik niet namelijk het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
whahahaha ja, als ik zo'n plofkop zoon had deed ik het ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met Etienne ? Ik niet namelijk, het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
Tanja 2?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef KlootMajoor het volgende:
Black Uhuru is weer aan het huilen?
marcel is toch ze stiefvader ofzo? of juist ze echte pa?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met Etienne ? Ik niet namelijk, het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
Wat moet 'ie doen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
Zijn echte pa.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef rubstar het volgende:
[..]
marcel is toch ze stiefvader ofzo? of juist ze echte pa?
Wanneer komen die dan die dadenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Grote waffel is inderdaad niet goed.... Liever geen woorden... maar daden!![]()
![]()
![]()
![]()
Hartelijk dankquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://pkfotografie.eu/fok/BBkoffer.avi
pkfotografie
Dat is een begin.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan?
Een aai over z'n bolletje geven?![]()
ja, nu moeten ze fietsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Is de koffer al gevallen?
praat me ff bij
Zo streng zal BB niet zijn, die weet nl. ook dat het dag/nachtritme van de bewoners volledig zoek isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Napster het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die bestellingen doen
Ja, de opdracht is geslaagd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef MarkNMGN het volgende:
praat me ff bij
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef MarkNMGN het volgende:
praat me ff bij
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie haalt daar z'n koffer leeg
afbeelding
Ik koop nooit de playboy maar dan helemaal nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat ze op het einde van BB6 weer zo'n Roel actie uithalen, maar dat dan Janine daar zit... treurig te wachten op een verlossend woord, cameramensen om haar heen, de onzekerheid neemt toe... en dan muziek erbij:
"Je kan altijd nog met je poes in de playboy, altijd nog..."
Gelukkig heb jij altijd plaatjes van Dildo's bij de hand om te shoppenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308136.jpg]afbeelding][/URL]
Heb het zelf niet gehoord, maar als dit echt zo is: hebben ze dus echt niets geleerd van het vla-incident van gisteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef Lyza het volgende:
Ze gaan eerst eten en dan bestellen. Dan zijn ze dus niet op tijd om vóór half 12 te bestellen. Ik hoorde iemand zeggen dat dat voor die tijd moest
Leuk die dildo, Scanman.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308136.jpg]afbeelding][/URL]
Maar dit is toch pas voor volgende week?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als het een beetje meezit, komen de boodschappen morgen in de loop van de dag, en dan zijn ze `s avonds lekker dronken (vermakelijke beelden dus).
Nee ze hebben een constructie bedacht, waarbij één kabel om de nek van Hilde is gehangen. Ze kan net met haar tenen aan de grond. Gaat ze ook maar even door de kniën dan is de spanning van het zeil.... Dus voor Hilde geldt....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef MarkNMGN het volgende:
praat me ff bij
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308136a.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
"Je kan altijd nog met je poes in de playboy, altijd nog..."
Ik vond de foto van jouw en je bank al ranzig, maar dat je je koffer hier ook nog gaat postenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij loopt het rantsoen morgen af.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar dit is toch pas voor volgende week?
Volgens mij zei regelneef Egbert dat toen hij de regels omtrent bestellen zat te lezen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gehoord, maar als dit echt zo is: hebben ze dus echt niets geleerd van het vla-incident van gisteren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Inca het volgende:
Ken die aap niet ff gaan stofzuigen ofzo?
Iig tot volgende weekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Otto215 het volgende:
Maar hoelang moeten we nou weer wachten op de volgende opdracht
Ze lazen net voor dat ze op woensdag moetenbestellen en op donderdag leveren!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het rantsoen morgen af.
Vorig jaar kwamen de boodschappen op zaterdag in de namiddag.
Denk volgende week......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Otto215 het volgende:
Maar hoelang moeten we nou weer wachten op de volgende opdracht
Nee, liever niet, weet je wel hoeveel herrie die stofzuiger maakt??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Inca het volgende:
Zou het daarom ook weekopdracht heten ..?quote:
Waar dient die hotline dan toch voor???quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:54 schreef Otto215 het volgende:
En die hotline?.. dan worden die streams ook weer saai
heb je die ook in kleur ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
And another one bites the dust
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308137.jpg]afbeelding][/URL]
Ik denk ook dat dat te maken heeft, omdat het nu van die aparte camera's zijn. En niet meer van die opzichtelijke camara's die je precies kan zien, waar die op gericht zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat deze groep mensen niet zo camera bewust is. Vorig jaar was het in ieder geval stukken erger.
Wel iets zeggen (over ingrijpen als hij iets fout doet of zo) maar kan ook fake zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
Mierenhoop in een hoek en haar een lang takje geven (ja ik weet het ik kijk teveel animal planet en teveel als ik aan het werk ben in R'dam)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, liever niet, weet je wel hoeveel herrie die stofzuiger maakt??
En er wordt veel vanachter die spiegels gefilmd. Wel leuker zo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat te maken heeft, omdat het nu van die aparte camera's zijn. En niet meer van die opzichtelijke camara's die je precies kan zien, waar die op gericht zijn.
Ik vind deze groep mensen ook een stuk leuker dan vorig jaar. Hoewel dat laatste misschien komt doordat alle aandacht op Tanja was gericht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef frankium het volgende:
[..]
En er wordt veel vanachter die spiegels gefilmd. Wel leuker zo!
werd net om hagelslag gevraagd dus lijkt me geen vis...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef Sigi het volgende:
Zitten ze nou nog van die ranzige vis te eten!!
Schuif die gewoon door naar Hilde!!
eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind deze groep mensen ook een stuk leuker dan vorig jaar. Hoewel dat laatste misschien komt doordat alle aandacht op Tanja was gericht.
Ze eten óók vis (makreel)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
werd net om hagelslag gevraagd dus lijkt me geen vis...
Tijn stelde voor dat de makreel werd geproeft door andere dan hij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Zeekoe heb ik totaal geen problemen mee, met dít wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Inca het volgende:
doen ze ook. een keer ging de oven om 12:00 aan en de kok zei 8:00quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef rubstar het volgende:
wat ik me afvraag he.. op die oven zit toch een klokje.. als je de tijd wilt weten ga je toch gewoon "brood bakken"? of je moet toevallig ff een was draaien ofzo. Je mag dan toch hopen dat BB dat klokje 2 of 3 uur vooruit/achteruit zet..
Makreel lijkt me anders echt vis hoor!!1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dus dit is echt ontbijt wat hen betreft? of avondeten?
Volgens mij eet de helft lekker, en de andere helft visquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord stofzuigen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeekoe heb ik totaal geen problemen mee, met dít wel.
welke kerel draagt nu zo iets? metroman of nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef rubstar het volgende:
gewoon 24/7 die diadeem op ze kop hebben.. ziet er niet uit gast.. zit genoeg gel in om iedereen ze haar in dat huis voor 3 weken te stylen
joh.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef schatje het volgende:
Die tattoo op de schouder van Tijn is echt lelijk.
Sluit je pagina s en dan opnieuw aanzetten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Die streams van jullie lopen voor op die van mij, hoe kan dat dan..
oke maar hagelslag en vis lijkt me geen combiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Sigi het volgende:
[..]
Makreel lijkt me anders echt vis hoor!!1
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef rubstar het volgende:
gewoon 24/7 die diadeem op ze kop hebben.. ziet er niet uit gast.. zit genoeg gel in om iedereen ze haar in dat huis voor 3 weken te stylen
Laat 'm dat nou alsjeblieft niet doen. Dat voorspelt weinig goeds.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef GeerenGoor het volgende:
[afbeelding]
gaat tie nou zijn snor laten staan?![]()
Tijn geniet ervanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke maar hagelslag en vis lijkt me geen combi
Eten jullie dat daar waar jij zit niet, dan? (jij bent toch (B)engeltje van een jaar of 15 geleden in #hollandhotel?)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke maar hagelslag en vis lijkt me geen combi
Vergeet het of neem het mee in je verdere levenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Vorig jaar haatte ik op een gegeven moment alle bewoners. Ook het jaar met Hieke of Lieke of weet ik hoe ze heet haatte ik iedereen.
Hihi... ik moet morgen weer na 6 weken naar school, en ik sliep om half 3 en stond om half 1 weer op... Echt vakantieritmequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef TagForce het volgende:
Enne.. ritme omdraaien is niet zo moeilijk, geef mij 3 weken vakantie en ik zie ook alleen maar donkerheid buiten.
Zeekoe hoeft van mij ook niet, je kan ook normaal praten natuurlijk, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeekoe heb ik totaal geen problemen mee, met dít wel.
Ik had echt een gruwelijke hekel aan Robquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Vorig jaar haatte ik op een gegeven moment alle bewoners. Ook het jaar met Hieke of Lieke of weet ik hoe ze heet haatte ik iedereen.
daar kanm je hulp voor krijgen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
jup dat ben ik ,en nee denk niet dat ik het wegkrijgquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
Eten jullie dat daar waar jij zit niet, dan? (jij bent toch (B)engeltje van een jaar of 15 geleden in #hollandhotel?)
Als je die op pakt kan er van alles gebeuren zoals; je wordt genomineerd, rare opdracht oid. En hij MOET worden opgenomenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dient die hotline dan toch voor???
Viel mij ook op, het voelde meteen goed deze keer, dat had ik vorig jaar nog niet echtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef frankium het volgende:
BB heeft het wel weer voor elkaar gekregen om verschillende karakters in het BB huis te stoppen. Stilte voor de storm is dit.
Damn, dat ik dat nog weet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup dat ben ik ,en nee denk niet dat ik het wegkrijg
maar de eerste dag al maakte iemand in het huis de opmerking dat bb had gekozen voor mensen die allemaal perfect bij elkaar passenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef frankium het volgende:
BB heeft het wel weer voor elkaar gekregen om verschillende karakters in het BB huis te stoppen. Stilte voor de storm is dit.
Dat denk ik ook niet, maar BB zal dat wel gedogen omdat ze ook hun tijdsbesef kwijt zijn enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef rubstar het volgende:
dat bestellen voor half 12.. of zelfs 12 uur gaat ze echt niet lukken..
dat is zeker knap je dat je dat nog weet ,nou moet ik even diep in me geheugen gaan graven ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Damn, dat ik dat nog weet..
En misschien moet je het eens een keer proberen.
Schijnt lekker te zijn![]()
Ik zit ook met smart te wachten op het moment dat ze proberen te bellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef rubstar het volgende:
dat bestellen voor half 12.. of zelfs 12 uur gaat ze echt niet lukken..
Een aantal welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef Otto215 het volgende:
Gaan ze straks nou nog avond eten :|?
Ik vind ze beiden niet aantrekkelijk nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Is er iemand die Jeroen een lekker ding vindt? Of Etiënne?
Flauw zeg, om op die manier te gaan provoceren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine rookt stiekem een joint...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine rookt stiekem een joint...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Nee Ruby.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niet aantrekkelijk nee.
Jij wel?
jeroen gaat wel ..soms etienne nopequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niet aantrekkelijk nee.
Jij wel?
Jeroen en Tijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Alleen maar wijven, is dát de boodschap?quote:
Als man zijnde zou ik liever met Jeroen omgaan dan met Etiennequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Jeroen:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Heeft wel iets, die dommigheid vindt je nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Lyza het volgende:
Bondie; in me potje thee gaat theeeeee, in me bekertje gaat mellllk en in me glas gaat lama segge drinkuhhhh
OMFG
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als man zijnde zou ik liever met Jeroen omgaan dan met Etienne![]()
Nu nog een mooie, maar helaas die zit er niet in (als je het bij BB moet houden)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen maar wijven, is dát de boodschap?![]()
dan zou je homo zijn en zou je voor Rik kiezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als man zijnde zou ik liever met Jeroen omgaan dan met Etienne![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef frankium het volgende:
[..]
dan zou je homo zijn en zou je voor Rik kiezen.![]()
Dat is ook smerig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Ze klaagt nu over onderbroeken die overal liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |