Wat is er mis met het woord stofzuigen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeekoe heb ik totaal geen problemen mee, met dít wel.
welke kerel draagt nu zo iets? metroman of nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef rubstar het volgende:
gewoon 24/7 die diadeem op ze kop hebben.. ziet er niet uit gast.. zit genoeg gel in om iedereen ze haar in dat huis voor 3 weken te stylen
joh.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef schatje het volgende:
Die tattoo op de schouder van Tijn is echt lelijk.
Sluit je pagina s en dan opnieuw aanzetten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Die streams van jullie lopen voor op die van mij, hoe kan dat dan..
oke maar hagelslag en vis lijkt me geen combiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Sigi het volgende:
[..]
Makreel lijkt me anders echt vis hoor!!1
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef rubstar het volgende:
gewoon 24/7 die diadeem op ze kop hebben.. ziet er niet uit gast.. zit genoeg gel in om iedereen ze haar in dat huis voor 3 weken te stylen
Laat 'm dat nou alsjeblieft niet doen. Dat voorspelt weinig goeds.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef GeerenGoor het volgende:
[afbeelding]
gaat tie nou zijn snor laten staan?![]()
Tijn geniet ervanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke maar hagelslag en vis lijkt me geen combi
Eten jullie dat daar waar jij zit niet, dan? (jij bent toch (B)engeltje van een jaar of 15 geleden in #hollandhotel?)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke maar hagelslag en vis lijkt me geen combi
Vergeet het of neem het mee in je verdere levenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Vorig jaar haatte ik op een gegeven moment alle bewoners. Ook het jaar met Hieke of Lieke of weet ik hoe ze heet haatte ik iedereen.
Hihi... ik moet morgen weer na 6 weken naar school, en ik sliep om half 3 en stond om half 1 weer op... Echt vakantieritmequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef TagForce het volgende:
Enne.. ritme omdraaien is niet zo moeilijk, geef mij 3 weken vakantie en ik zie ook alleen maar donkerheid buiten.
Zeekoe hoeft van mij ook niet, je kan ook normaal praten natuurlijk, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeekoe heb ik totaal geen problemen mee, met dít wel.
Ik had echt een gruwelijke hekel aan Robquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Vorig jaar haatte ik op een gegeven moment alle bewoners. Ook het jaar met Hieke of Lieke of weet ik hoe ze heet haatte ik iedereen.
daar kanm je hulp voor krijgen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |