Marcel heeft zeker alleen maar oog voor Millica.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met etienne ? ik niet namelijk het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
whahahaha ja, als ik zo'n plofkop zoon had deed ik het ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met Etienne ? Ik niet namelijk, het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
Tanja 2?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef KlootMajoor het volgende:
Black Uhuru is weer aan het huilen?
marcel is toch ze stiefvader ofzo? of juist ze echte pa?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met Etienne ? Ik niet namelijk, het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
Wat moet 'ie doen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
Zijn echte pa.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef rubstar het volgende:
[..]
marcel is toch ze stiefvader ofzo? of juist ze echte pa?
Wanneer komen die dan die dadenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Grote waffel is inderdaad niet goed.... Liever geen woorden... maar daden!![]()
![]()
![]()
![]()
Hartelijk dankquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://pkfotografie.eu/fok/BBkoffer.avi
pkfotografie
Dat is een begin.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan?
Een aai over z'n bolletje geven?![]()
ja, nu moeten ze fietsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Is de koffer al gevallen?
praat me ff bij
Zo streng zal BB niet zijn, die weet nl. ook dat het dag/nachtritme van de bewoners volledig zoek isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Napster het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die bestellingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |