Zijn broer toch? Daarom moest Tijn natuurlijk weg bij de pliesie: had zijn pak natuurlijk uitgeleend aan Rikkie voor de Geepreed en Rikkie had natuurlijk gaten in de broek geknipt voor zijn billetjes...quote:
Hij moet oppassen voor zijn positie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef wjviveen het volgende:
damn die Egbert is echt irritant.. die vent kan echt alleen maar moeilijk denken..
depressief wordt je er van.
Ik vind m wel wat van Adam Curry hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
Hé... zit Jan Vayne ook in BB6?
Er komt drek een uitbarsting omdat de bewoners haar niet hebben bedankt voor het meehelpen aan de weekopdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef pullup het volgende:
Oh jee er zit een uitbarsting van Janine aan te komen omdat ze haar de koffer niet hebben laten opvangen.
Wat heeft hij dan gezegd? Ik heb het volkomen gemist... kan iemand mij inlichten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Papabear het volgende:
Egbert had trouwens zijn excuses al aangeboden i.v.m. zijn uitspattingen tijdens de weekopdracht. Hij gaf aan erg fanatiek te zijn met spelletjes.
Grote waffel is inderdaad niet goed.... Liever geen woorden... maar daden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet oppassen voor zijn positie.
Als je een te grote waffel hebt, word je er uit geknald.
Kijk maar naar ajax.![]()
Ik neem aan dat je het niet over Hilde hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is dat mens toch onaantrekkelijk
Net een crackhoertje zoals ze daar op bed zit met dr dunne spillebeentjes
Als je snel kijkt lijkt het net alsof ze heb liggen kotsen daarquote:
laat die condooms maar zitten dan kunnen we misschien nog lachen over een paar maanden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik zeg:
coke
drank
condooms
eten
muziek
paal
Marcel heeft zeker alleen maar oog voor Millica.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met etienne ? ik niet namelijk het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
whahahaha ja, als ik zo'n plofkop zoon had deed ik het ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met Etienne ? Ik niet namelijk, het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
Tanja 2?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef KlootMajoor het volgende:
Black Uhuru is weer aan het huilen?
marcel is toch ze stiefvader ofzo? of juist ze echte pa?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
heeft er ondertussen al iemand Marcel iets vaderlijks zien doen met Etienne ? Ik niet namelijk, het is alsof die twee elkaar compleet negeren.
Wat moet 'ie doen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
Zijn echte pa.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef rubstar het volgende:
[..]
marcel is toch ze stiefvader ofzo? of juist ze echte pa?
Wanneer komen die dan die dadenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Grote waffel is inderdaad niet goed.... Liever geen woorden... maar daden!![]()
![]()
![]()
![]()
Hartelijk dankquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://pkfotografie.eu/fok/BBkoffer.avi
pkfotografie
Dat is een begin.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan?
Een aai over z'n bolletje geven?![]()
ja, nu moeten ze fietsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Is de koffer al gevallen?
praat me ff bij
Zo streng zal BB niet zijn, die weet nl. ook dat het dag/nachtritme van de bewoners volledig zoek isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Napster het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die bestellingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |