jup dat ben ik ,en nee denk niet dat ik het wegkrijgquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
Eten jullie dat daar waar jij zit niet, dan? (jij bent toch (B)engeltje van een jaar of 15 geleden in #hollandhotel?)
Als je die op pakt kan er van alles gebeuren zoals; je wordt genomineerd, rare opdracht oid. En hij MOET worden opgenomenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dient die hotline dan toch voor???
Viel mij ook op, het voelde meteen goed deze keer, dat had ik vorig jaar nog niet echtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef frankium het volgende:
BB heeft het wel weer voor elkaar gekregen om verschillende karakters in het BB huis te stoppen. Stilte voor de storm is dit.
Damn, dat ik dat nog weet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup dat ben ik ,en nee denk niet dat ik het wegkrijg
maar de eerste dag al maakte iemand in het huis de opmerking dat bb had gekozen voor mensen die allemaal perfect bij elkaar passenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef frankium het volgende:
BB heeft het wel weer voor elkaar gekregen om verschillende karakters in het BB huis te stoppen. Stilte voor de storm is dit.
Dat denk ik ook niet, maar BB zal dat wel gedogen omdat ze ook hun tijdsbesef kwijt zijn enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef rubstar het volgende:
dat bestellen voor half 12.. of zelfs 12 uur gaat ze echt niet lukken..
dat is zeker knap je dat je dat nog weet ,nou moet ik even diep in me geheugen gaan graven ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Damn, dat ik dat nog weet..
En misschien moet je het eens een keer proberen.
Schijnt lekker te zijn![]()
Ik zit ook met smart te wachten op het moment dat ze proberen te bellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef rubstar het volgende:
dat bestellen voor half 12.. of zelfs 12 uur gaat ze echt niet lukken..
Een aantal welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef Otto215 het volgende:
Gaan ze straks nou nog avond eten :|?
Ik vind ze beiden niet aantrekkelijk nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Is er iemand die Jeroen een lekker ding vindt? Of Etiënne?
Flauw zeg, om op die manier te gaan provoceren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine rookt stiekem een joint...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |