geen last vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef sherrytje het volgende:
mijn stream loopt steeds vast jullie ook
edit: oh de weekopdracht is geslaagdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Marrije het volgende:
Aan het gegil te horen is de wijn binnen maar ik zie alleen wat fruit?
6 uur ongeveer..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
iemand een idee hoelang ze hebben gewacht op het vallen van de koffer?
Een uurtje of 5 ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
Jij bent dan ook heel volwassen en hebt het beste met de wereld voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
Eindelijk iets leuks om te gaan kijken! Tot nu toe alleen nog captures posten interessant gevonden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
godzijdank..... dat wordt zuipen dit weekend!!!!
zes uur hilde horen piepen Consentraaaasie is echt too muchquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Maargoed ik schakel echt net in idd, heb t maar een half uurtje met zeil gezien dus misschien dat ik me daarom niet erger aan Hilde.
Dan gaat Etienne loskomen.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
godzijdank..... dat wordt zuipen dit weekend!!!!
Jij hebt BB Oezbekistan aan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef KlootMajoor het volgende:
De tuin gaat open, een tap in de keuken met een dedicated pipeline vanuit Heineken brouwerij, iedereen 50k extra geld, golfslagbad ipv dat kleine badje,
lekker extreem is dat BB gebeuren dit jaar
Nu Hilde in het zeiltje boven het zwembad met drie man op elke hoek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
hopelijk komen er nog wel meer opdrachten. anders wordt het weer precies saai.
Vanaf 16:50 uur toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
En Hilde, die wel van een drankje houd. Flirten met Egbert en dan gaat Milica zich doodschamen zoals gezegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Dan gaat Etienne loskomen.....![]()
En wat dacht u van onze eigen Hil?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Dan gaat Etienne loskomen.....![]()
Je kan haar altijd nog een crackhoer gaan noemen.. da's veel minder erg enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel volwassen en hebt het beste met de wereld voor.
Maar er lopen nou eenmaal intens gemene mensen rond, die iemand op de televee zomaar een "zeekoe" noemen!![]()
![]()
Alstie zich nou ook ff tegenover de groep verontschuldigd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef pullup het volgende:
Egbert verontschuldigt zich voor zijn gedrag tegenover Marcia
"Ik hoop dat je geen plaatsvervangende schaamte hebt"
staat filmpje in vorige topic...check laatste pagina...staat ie ergens in een quote..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
godver gemist!!!!!!
Jurk..?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rik aan verdomme????
Nee haha, ik zag het verkeerd (beetje donker scherm). Het was één van de zusjes.quote:
kent ie ze nog niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
En wederom blijkt het dat Egbert super geconcentreerd en fanatiek kan zijn op het spel en hoe dit te spelen maar niet eens de namen van zijn medespelers kan onthouden.![]()
Gezien t feit dattie zich verkleed heeft als travestiet, gok ik een jurrrrrk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rik aan verdomme????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |