En er wordt veel vanachter die spiegels gefilmd. Wel leuker zo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat te maken heeft, omdat het nu van die aparte camera's zijn. En niet meer van die opzichtelijke camara's die je precies kan zien, waar die op gericht zijn.
Ik vind deze groep mensen ook een stuk leuker dan vorig jaar. Hoewel dat laatste misschien komt doordat alle aandacht op Tanja was gericht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef frankium het volgende:
[..]
En er wordt veel vanachter die spiegels gefilmd. Wel leuker zo!
werd net om hagelslag gevraagd dus lijkt me geen vis...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef Sigi het volgende:
Zitten ze nou nog van die ranzige vis te eten!!
Schuif die gewoon door naar Hilde!!
eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind deze groep mensen ook een stuk leuker dan vorig jaar. Hoewel dat laatste misschien komt doordat alle aandacht op Tanja was gericht.
Ze eten óók vis (makreel)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
werd net om hagelslag gevraagd dus lijkt me geen vis...
Tijn stelde voor dat de makreel werd geproeft door andere dan hij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Zeekoe heb ik totaal geen problemen mee, met dít wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Inca het volgende:
Ken die aap niet ff gaan stofzuigen ofzo?
doen ze ook. een keer ging de oven om 12:00 aan en de kok zei 8:00quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef rubstar het volgende:
wat ik me afvraag he.. op die oven zit toch een klokje.. als je de tijd wilt weten ga je toch gewoon "brood bakken"? of je moet toevallig ff een was draaien ofzo. Je mag dan toch hopen dat BB dat klokje 2 of 3 uur vooruit/achteruit zet..
Makreel lijkt me anders echt vis hoor!!1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dus dit is echt ontbijt wat hen betreft? of avondeten?
Volgens mij eet de helft lekker, en de andere helft visquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |