Hijs een pliesie.quote:
Was toch al duidelijk? hij wilde winnen, hij gaat voor winst...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Egbert zakt definitief door het ijs voor mij vanavond... die is me eng fanatiek zeg.... dat heeft deze opdracht dan toch maar opgeleverd
hij si gewoln de enige met skills en die serieus kan zijn. die e10 is pas een klein fllikkertje. Wat een kutpuber zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Egbert zakt definitief door het ijs voor mij vanavond... die is me eng fanatiek zeg.... dat heeft deze opdracht dan toch maar opgeleverd
Op die foto niet.quote:
Engbert bedoel je?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Weekopdracht hè... Dus veel eten, drank en misschien feestje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over wat de eventuele beloning zou zijn?
Ik zeg:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Gewoon full-budget en luxe eten + alcohol (zoals in elke BB zegmaar als een weekmissie slaagt)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Fatsoenlijk te freten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Heerlijk photophuck plaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Mama is moe
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308135.jpg]afbeelding][/URL]
Mja, wacht maar tot de wijn op is en ze haar lichaam voor een fix aan Etienne zal verkopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |