quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb heel veel kleertjes in maatje 50 56 62. Is daar interesse voor? Er zit heel veel Mini Mexx tussen. Zowel jongens- als meisjeskleren.
Psssst, dat derde setje heb ik ook nog voor je in maat 74 maar dan met een aqua shirtjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef LadyS het volgende:
Deze vind ik leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en als deze nog beschikbaar is:
[afbeelding]
Mooi zo. Heb je gemaild.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:50 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, die trui heb ik nog
Ja nou dat is nou ook toevallig! Ik heb een avent flessenwarmer in de aanbieding, ik wilde hem net gaan poetsen voor de fotoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef sjak het volgende:
Heeft iemand een flessenwarmer in de aanbieding?
Tuurlijk, al heb ik niet zo heel veel in 50/56 kwam ik tot de conclusie... Het ligt voor je klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef chacama het volgende:
@ Sjeen......ik mag het natuurlijk niet doen.....maar hou je maatje 50/56 svp nog ff vast....met een majootje en romper lange mouw kan ik heel creatief zijn......
en ik ben op zoek naar een kleine box. Liefst in een hele lichte houtkleur. Heb hem weleens bij LeenBakker gezien, maar daar staat ie helaas niet meer....tenminste niet hier.
oooh nieuwe poppetjes voor zo'n prachtig oud poppenhuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie heeft er poppenhuispoppetjes in de aanbieding die leuk zijn? En liefst eerder wat kleiner dan gemiddeld dan groter? Ik wil ze.Liefst zelfs die van Ikea (nu niet meer in verkoop), maar iets anders is ook oké.
heb je dat H&M set maat 74 broek/ shirt 80 nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:15 schreef Githa het volgende:
Wie kan zo'n lekker babytje nou weerstaan?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef beefcake het volgende:
Tis nu een peuter heHad je een bod in gedachten dan?
![]()
Sjak, ik heb helemaal niets gehadquote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef sjak het volgende:
Vicky, heb jij mijn mailtje wel gehad, ik hoor niets meer van je?
5 euro vind ik prima, maar ga jij naar de meet in Utrecht? dacht het wel he?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:27 schreef Jelief het volgende:
eehm, 5 euro plus verzendkosten?
oke!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Jelief het volgende:
Ja ik ben wel van plan om te komen, jij ook dan neem ik hem wel mee.
Ik heb wel interesse, welke kleur issie?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Belana het volgende:
Ik heb een Storchenwiege draagdoek in de aanbieding. ik zal nog even een foto nemen morgen, maar het is zoiets als dit:
[afbeelding]
Hij is2 jaar oud, maar weinig gebruikt. Ik vraag er 20 euro voor, nieuw zijn ze over de 50 euro. Ik weet de preciese maat niet, ik zal hem even opmeten ook morgen, ik denk 2.70.
Ik wil hem wel van je overnemen, kan ik je mailen op adres in profiel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Belana het volgende:
als je hier kijkt onderaan de pagina, dan is het die johannes kleur
LadyS bedoel je denk ik, Myrthe past er helaas niet meer inquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:05 schreef Vicky het volgende:
Beaker en Ladybos wilden jullie de kleertjes nog?
Ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef cattie het volgende:
Lange tijd geleden las ik dat iemand (of meerderen?) hier heel graag proefmonstertjes sudocreme wilde, zo graag dat ze alleen daar voor van die zwangerenpakketten aanvroeg. Ik heb er een boel van mijn kraamverzorgster gekregen, meer dan ik nodig zal hebben aangezien ik andere creme gebruik. Dus, gratis en voor niets:
2 monsterpotjes sucodreme!
Wie wil?
hihi dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:35 schreef Ladybos het volgende:
[..]
LadyS bedoel je denk ik, Myrthe past er helaas niet meer in
Ik dacht dat ik je al gemaild had voordat ik op vakantie gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi dat bedoel ik ook
LadyS dus, wilde je de kleertjes ng hebben?
Ben je de zakjes al kwijt? Ik ben anders wel geinteresseerd.quote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef Pixels24 het volgende:
Ik heb hier een pakje liggen met van die diepvrieszakjes om bv in te vriezen.
Ze zijn van Medela en het zijn er 20. Het pakje is wel open omdat ik wilde kijken hoe ze er uitzagen. Maar dus nooit gebruikt. De zakjes zijn rechtstreeks op de Medelakolf aan te sluiten.
Gekocht bij de borstvoedingswinkel voor 12,50
@ sjak;quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:21 schreef sjak het volgende:
[..]
Ben je de zakjes al kwijt? Ik ben anders wel geinteresseerd.
Ik heb eens goed opgeruimd, kwam er zelf nog twee tegenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:34 schreef cattie het volgende:
[..]
Wil je er 1 of wil je ze beiden?
Je kun me mailen op cjtenhoopenapestaartjehotmailpuntcom
Hahaha, ja, ik ken het, bij opruimen komt er van alles weer boven.quote:Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb eens goed opgeruimd, kwam er zelf nog twee tegen![]()
Zou je me even willen mailen: sjak@apennootje.nl dan kunnen we er wat over afspreken.quote:Op zondag 17 september 2006 11:21 schreef Pixels24 het volgende:
[..]
@ sjak;
Nee hoor, ik heb die zakjes nog. Wat mij betreft zijn ze voor jou als je ze wilt
TikTakMuziekquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:28 schreef Githa het volgende:
Ik heb wel een Tik-tak cd voor je als je wil Nonneke, dus de muziek een ahum...kopie dan![]()
Ik ben wel geïnteresseerd melonovy.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:31 schreef melonovy het volgende:
Ik heb hier een originele cot slen in de aanbieding voor 20 euro. (k kom naar de meeting en kan 'm dan meebrengen.)
Je hebt mailquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef Githa het volgende:
och, niks.... ik stop er nu gelijk een cd-tje in als je dan je adres wil mailen.
Zijn er niet meerdere video's van? Ik heb er hier volgens mij ook nog eentje liggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Nonneke het volgende:
Ik was vandaag opzoek naar TikTak dvd's voor het kindje van een vriendin. Het mannetje is helemaal TikTak fan, en die videoband kent zn moeder ondertussen wel, dus voor zn verjaardag krijgtie van mij TikTak..... Maar NERGENS zijn die dvd's nog te krijgenHeb zowat elke winkel gehad, maar niks zelfs geen videoband
Weet iemand waar en of de TikTak dvds nog te krijgen zijn of kan ik ze beter ergens online proberen te bestellen ?
Ik heb geen flauw idee, ze heeft die band geleend... Ik weet alleen dat er meerdere dvd's te koop zijn/waren.... alleen waarquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn er niet meerdere video's van? Ik heb er hier volgens mij ook nog eentje liggen.
Als het niet dezelfde is, mag je de mijne gerust hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb geen flauw idee, ze heeft die band geleend... Ik weet alleen dat er meerdere dvd's te koop zijn/waren.... alleen waar![]()
Ik heb een keer een dvd van TikTak gekocht bij MediaMarkt, voor 5 euro geloof ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ze heeft die band geleend... Ik weet alleen dat er meerdere dvd's te koop zijn/waren.... alleen waar![]()
Is jouw M stuk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:
Nonneke, bij de Hea, En via bol.co
ja sinds vaniddag vanmiddagquote:
okay!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd melonovy.
Welke kleur heeft 'ie?
Ik kom alleen niet naar de meeting, maar dat valt vast te regelen.
Je bent niet lui hoor!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:15 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi allemaal,
Doordat ik last heb gekregen van bekkeninstabiliteit en ik dus niet genoeg kan doen in mijn huishouden ben ik enorm lui geworden (ik ben een single moeder)
Ik heb besloten om papieren luiers te gaan gebruiken.
Nu heb ik dus al het hele bambinomio pakket aangeschaft voor de gehele luierperiode, inclusief het waspoeder en inlegvelletjes.
Voor meer info www.bambinomio.nl
Ik wil het hele pakket nu verkopen 100 euro onder de aankoopsprijs.
Ik heb 1 keer 1 luier geprobeerd voor mijn dochtertje, alleen was dit tijdens de periode dat ik de kraamverzorgster over de vloer had, en nu ben ik dus weer alleen.
Ik wil 350 euro voor het heel pakket hebben. Heb er meer dan 450 voor betaald.
Wie biedt?
Mail me even dan.
Ja, kreeg mijn mailtje al teruggebounced.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef melonovy het volgende:
[..]
okay!
het is de grijze jogging stof tricot slen,
mijn mail doet het niet, maar je kan me wel mailen op mijn hotmailaccount, morgen ben ik weer in de gelegheid om je terug te mailen.
Jups hij is gearriveerd, had je net al een mailtje gestuurd ook, en voldoende gefrankeerd, zat iig geen briefje opquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Githa het volgende:
Nonneke, is de cd al aangekomen? ... Ik weet niet of ik hem voldoende gefrankeerd heb ik had nog maar 3 postzegels liggen![]()
Ik heb ze toevallig gisteren bij de V&D zien staan, ook nog afgeprijst vanwege het prijzencircus. Misschien in Den Haag ook?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jups hij is gearriveerd, had je net al een mailtje gestuurd ook, en voldoende gefrankeerd, zat iig geen briefje opMaar ook hier nogmaals heeeeel erg bedankt
De rest ook bedankt, ik ga volgende week heel Den Haag omkeren op TikTak jacht![]()
Nog een keertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef lcicle het volgende:
Ik heb vandaag de Baby doos van Prenatal opgehaald. Hierin zit een bon voor 4x een gratis foto (t.w.v. 140,-) van 30x25cm, als je baby ± 3, 9, 16 en 22 maanden oud is. De foto's kunnen (volgens mij) bij de V&D gemaakt worden. Meer info op http://www.photocorp.com/holland.asp
Aangezien ik die bon niet ga gebruiken, kan ik er misschien iemand anders blij mee maken? (Die zo'n doos niet gehaald heef.)
Ik heb misschien wel interesse. Wat is het verschil met een tricot-slen? Ik heb op internet gezocht, maar zie het verschil zo niet. En hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef LadyS het volgende:
Ik heb zojuist via Marktplaats een draagdoek binnengekregen, maar het is niet degene die ik zoek.
Het is een Life Tree Babycuddle en geen tricot-slen.
Dus is er hier iemand die hem over wil nemen? Hij is een beetje oudroze/lila/aubergine ofzo
Verkocht! Mijn man zal hem voornamelijk gaan gebruiken, maar die is smaller dan ik, dus dat hij wat korter is maakt dan al helemaal niet meer uit. Als je hem zou willen versturen graag (ik neem aan dat het in een brievenbuspakketje kan?), dan hoef jij geen postbode te spelen (maar erg bedankt voor het aanbod hoor!). Zou je me op cjtenhoopen@hotmail.com kunnen mailen voor de verdere afhandeling?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef LadyS het volgende:
Hij is korter dan een tricot-slen, maar ik denk niet dat jij daar wat van merkt met jouw postuur
Ook lopen de uiteinden niet taps toe, en dat knoopt ietsjes lastiger, omdat het zoveel stof is zeg maar. Geen wereldprobleem natuurlijk..
Voor mij is de eerstgenoemde reden het belangrijkst dat ik er niet zo blij mee ben.
Ik heb er 17,50 voor betaald, dus zullen we zeggen 15 euro excl. evt. verzendkosten? Ik kan hem ook bij je bezorgen volgend weekend (anders uiterlijk dat weekend daarna)
Dat het een oude is maakt niets uit. Vind het gewoon een geinig boek. De nieuwste druk is dus niet nodig? Wat wil je er voor hebben? Ik wil hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
dat is ook toevallig menicole.
ik heb er hier een liggen, maar die is niet de nieuwste zal ik maar zeggen.
maakt het uit of hij een boel jaartjes oud is?
voor de rest is er volgens mij niks mee gebeurd.
weet iemand of er veel veranderd is per druk?
Ja dat is prima. Ik mail je ff oke?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
doe maar 5 euro (2 voor het boek en 3 voor de verzendkosten)
is dat oke?
anders nog iets van uw dienst?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst vriendlief er even van overtuigen dat zijn zoon best in een roze slaapzak kan....
Dat dat geen trauma's opleverd ofzo.....![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:33 schreef vamperotica het volgende:
Toevallig nog iemand kleine winterslaapzakjes in de aanbieding?
ja, daar ben ik achtergekomen idd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Githa het volgende:
Maar dat "ballon" probleem heb je ook met een verstelbare elastiek in de broek hoor.
Ik heb wel interesse in de rompertjes!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb voor Amber een riem die ik door te wijde broeken doe
ik heb trouwens nog 7 rompers (wit en roze) met korte mouwtjes maat 74/80. Voor Amber zijn ze iets te krap. Iemand die ze over wil nemen? Kan nu ff geen foto maken, ze liggen bij Amber op d'r kamertje en die slaapt.. Oh en ik heb ook ngo een hangmat voor in de box te koop (foto komt ook later)
Feli met de slaapzak Sjak!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef Vicky het volgende:
Mocht Vamp 'm niet willen, istie voor jou Sjak!
Uhm... Pfff...Nou hoe "meet" je dat ook alweer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
[..]nou ja eentje in ieder geval. maar ik weet niet of die niet te klein is?
piet heeft er trouwens ook in gelegen, 'dus' het is een heuse jongensslaapzak hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |