Zou je me even willen mailen: sjak@apennootje.nl dan kunnen we er wat over afspreken.quote:Op zondag 17 september 2006 11:21 schreef Pixels24 het volgende:
[..]
@ sjak;
Nee hoor, ik heb die zakjes nog. Wat mij betreft zijn ze voor jou als je ze wilt
TikTakMuziekquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:28 schreef Githa het volgende:
Ik heb wel een Tik-tak cd voor je als je wil Nonneke, dus de muziek een ahum...kopie dan![]()
Ik ben wel geïnteresseerd melonovy.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:31 schreef melonovy het volgende:
Ik heb hier een originele cot slen in de aanbieding voor 20 euro. (k kom naar de meeting en kan 'm dan meebrengen.)
Je hebt mailquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef Githa het volgende:
och, niks.... ik stop er nu gelijk een cd-tje in als je dan je adres wil mailen.
Zijn er niet meerdere video's van? Ik heb er hier volgens mij ook nog eentje liggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Nonneke het volgende:
Ik was vandaag opzoek naar TikTak dvd's voor het kindje van een vriendin. Het mannetje is helemaal TikTak fan, en die videoband kent zn moeder ondertussen wel, dus voor zn verjaardag krijgtie van mij TikTak..... Maar NERGENS zijn die dvd's nog te krijgenHeb zowat elke winkel gehad, maar niks zelfs geen videoband
Weet iemand waar en of de TikTak dvds nog te krijgen zijn of kan ik ze beter ergens online proberen te bestellen ?
Ik heb geen flauw idee, ze heeft die band geleend... Ik weet alleen dat er meerdere dvd's te koop zijn/waren.... alleen waarquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn er niet meerdere video's van? Ik heb er hier volgens mij ook nog eentje liggen.
Als het niet dezelfde is, mag je de mijne gerust hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb geen flauw idee, ze heeft die band geleend... Ik weet alleen dat er meerdere dvd's te koop zijn/waren.... alleen waar![]()
Ik heb een keer een dvd van TikTak gekocht bij MediaMarkt, voor 5 euro geloof ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ze heeft die band geleend... Ik weet alleen dat er meerdere dvd's te koop zijn/waren.... alleen waar![]()
Is jouw M stuk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:
Nonneke, bij de Hea, En via bol.co
okay!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd melonovy.
Welke kleur heeft 'ie?
Ik kom alleen niet naar de meeting, maar dat valt vast te regelen.
Je bent niet lui hoor!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:15 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi allemaal,
Doordat ik last heb gekregen van bekkeninstabiliteit en ik dus niet genoeg kan doen in mijn huishouden ben ik enorm lui geworden (ik ben een single moeder)
Ik heb besloten om papieren luiers te gaan gebruiken.
Nu heb ik dus al het hele bambinomio pakket aangeschaft voor de gehele luierperiode, inclusief het waspoeder en inlegvelletjes.
Voor meer info www.bambinomio.nl
Ik wil het hele pakket nu verkopen 100 euro onder de aankoopsprijs.
Ik heb 1 keer 1 luier geprobeerd voor mijn dochtertje, alleen was dit tijdens de periode dat ik de kraamverzorgster over de vloer had, en nu ben ik dus weer alleen.
Ik wil 350 euro voor het heel pakket hebben. Heb er meer dan 450 voor betaald.
Wie biedt?
Mail me even dan.
Ja, kreeg mijn mailtje al teruggebounced.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef melonovy het volgende:
[..]
okay!
het is de grijze jogging stof tricot slen,
mijn mail doet het niet, maar je kan me wel mailen op mijn hotmailaccount, morgen ben ik weer in de gelegheid om je terug te mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |